دانلود Ella Bella Bingo Racer 1.32.741 - بازی مسابقه ای" اندروید!


بازی اندروید, اکشن, 596 2021-04-29 23:45:23

Ella Bella Bingo Racer v1.32.741 + Mod – بازی مسابقه ای و سرگرم کننده “اِلا بِلا بینگو” برای اندروید
یک عنوان مسابقه ای جذاب و دوست داشتنی برای اندروید
تست شده با اجرای آفلاین

Ella Bella Bingo Racer – اِلا بِلا بینگو نام بازی رسمی از فیلم انیمیشنی به همین نام است که در سال 2020 تولید و اکران شد. این انیمیشن در ژانر خانوادگی ساخته شده بود و حتی از روی آن یک سریال کوتاه با قسمت های چند دقیقه ای نیز ساخته شد و همین مسئله سبب شد تا شخصیت های این انیمیشن به شهرت جهانی برسند. بعد از این شهرت زیاد، یک شرکت بازی سازی نروژی به نام Rock Pocket Games با همکاری سازندگان این انیمیشن وارد عمل شد و اقدام به ساخت و توسعه یک بازی موبایلی از این انیمیشن کرد. این بازی با نام Ella Bella Bingo Racer برای دستگاه های اندرویدی به انتشار رسید و اندروید برای باری دیگر به عنوان اولین سایت ایرانی آن را به صورت تست شده و انحصاری برای شما عزیزان معرفی و منتشر کرده است. شرکت توسعه دهنده این بازی می گوید در ساخت آن سعی شده تا معیارها و المان های اصلی فیلم وجود داشته باشد و به همین خاطر این شرکت گفته که بازیکنان در حین انجام این بازی می توانند خودشان را در دنیای Ella Bella Bingo تصور کنند و با شخصیت های مختلفی که در آن حضور داشتند رو به رو شوند. حتی سبک و سیاق طراحی های بازی و دقت به جزئیات نیز به خوبی این مسئله را ثابت کرده و از این نظر باید به استودیوی Rock Pocket Games برای بازسازی چنین عنوانی تبریک گفت.

 

Ella Bella Bingo Racer

 

در Ella Bella Bingo Racer شما در نقش شخصیت های گوناگون فیلم Ella Bella Bingo از جمله شخصیت اصلی یعنی Ella Bella حضور دارند. طبق داستان فیلم، شخصیت های اصلی کودکانی هستند که به دوچرخه سواری علاقه داشته و حتی آن را به عنوان یک حرفه تصور می کنند. همین ایده کافی بود تا استودیوی Rock Pocket Games بتواند از آن برای ساخت یک بازی استفاده کند. پس جای تعجبی ندارد که اگر بگوئیم سبک اصلی بازی Ella Bella Bingo Racer در سبک دوچرخه سواری و مسابقه ای است. المان های متعددی برای افزودن جذابیت به این گیم پلی به بازی اضافه شده تا نه تنها بازی حالت سرگرم کننده تری به خود بگیرد و چالش های متفاوتی برای بازیکنان در نظر داشته باشد، بلکه حال و هوای فانتزی و انیمیشنی بازی نیز بیشتر از قبل قابل تشخیص باشد. شما می توانید در این بازی با انتخاب شخصیت های گوناگون در رقابت های دوچرخه سواری که برخلاف ظاهر خیلی هم کودکانه و پیش پا افتاده نیستند شرکت کنید و سعی کنید برای پیروز شدن در مقابل رقبای سرسخت تلاش کنید. در طول این رقابت ها شما با چالش های کوچک و بزرگ مختلفی دست و پنجه نرم خواهید کرد و برای اینکه بتوانید به مقام اول برسید، حتی ممکن است نیاز به این داشته باشید که از سلاح ها و تجهیزات متنوع علیه رقبای خود استفاده کنید. با تمام این اوصاف باید گفت که اگرچه بازی کلیتی اکشن و هیجان انگیز دارد اما تمام طراحی ها و شخصیت پردازی های بازی کارتونی، انیمیشنی و فانتزی هستند و باید گفت که بازی الا بلا بینگو برای تمام سنین کاملاً مناسب است. برای دانلود آخرین نسخه این بازی به بخش دانلود سنتر اندروید بروید و از لینک های مستقیم سایت این بازی زیبا را دریافت کرده و روی دستگاه اندرویدی تان نصب کنید.

توجه : در صورت آماده شدن مود برای بازی، به جعبه دانلود اضافه می شود.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.RockPocketGames.EllaBellaRacing را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.