War Tortoise 2 1.05.03.5 - بازی اکشن "جنگ لاک پشت 2" اندروید + مود


بازی اندروید, اکشن, 1044 2022-08-07 19:30:11

War Tortoise 2 – Idle Warfare v1.05.03.5 + Mod – بازی اکشن جنگ لاک پشت 2 اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

War Tortoise 2 – Idle Warfare – جنگ لاک پشت 2 عنوان یک بازی سبک اکشن است که توسط استودیو بازی سازی Foursaken Media برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. War Tortoise 2 – Idle Warfare دومین بازی از مجموعه بازی های War Tortoise است که با ارائه یک گیم پلی جذاب و سرگرم کننده تجربه بی نظیری را به ارمغان می آورد. اگر از علاقه مندان و طرفداران سبک اکشن، خصوصاً بازی های جنگی این سبک که در آن باید به همه چیز شلیک کنید، هستید پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان این بازی را از دست ندهید! از لحاظ گیم پلی در بازی War Tortoise 2 – Idle Warfare، دقیقاً مثل بازی قبلی، کنترل لاک پشت جنگنده ای را به عهده می گیرید که باید سعی کنید به وسیله آن تمام دشمنان خود را از بین ببرید. برای اینکار لاک پشت جنگنده به یک تیربار مجهز شده است و یک سرباز هم پشت آن تیربار قرار گرفته است. ساختار بازی به صورت Idle طراحی شده است و برای پیش روی در آن باید سرباز و لاک پشت جنگنده را ارتقاء دهید. چراکه در ابتدا قدرت سرباز و لاک پشت جنگنده محدود است و برای اینکه در ادامه بتوانند توان مقابله با دشمنان را داشته باشند به قدرت بیشتری احتیاج دارند. با شروع بازی در یک لوکیشن ثابت قرار خواهید گرفت و با چند موج از دشمنان مختلف رویارویی خواهید داشت که با کمی اغماض می توان گفت این قسمت همان بخش آموزشی و دست گرمی بازی است که به شما کمک می کند بر عملکرد های بازی مسلط شوید و بخش های مختلف منو و همچنین کنترل ها را بیشتر بشناسید.

 

War Tortoise 2 - Idle Exploration Shooter

 

در بازی War Tortoise 2 – Idle Warfare رفته رفته که با از بین بردن موج های دشمنان و رؤسای قدرتمند آنها پاداش دریافت می کنید می توانید سرباز و لاکپشت جنگنده را ارتقاء دهید و بر قدرت های آنها بیفزایید. علاوه بر آن می توانید یونیت های نظامی هم خریداری کنید که به شما کمک می کنند و در حالی که شما از فاصله دور موج های دشمنان را از بین می برید، آنها با جنگ های فاصله نزدیک و تن به تن موج های دشمنان را از بین می برند. شایان ذکر است این یونیت های نظامی هم قابلیت ارتقاء دارند و قدرتمند شدن آنها می تواند کمک کند بهتر از پس موج های دشمنان بر بیایید. از لحاظ بصری فضای گرافیکی بازی فوق العاده است و با طراحی هنری اچ دی، ترکیب رنگ های غنی، رعایت جزئیات، و همچنین افکت های خارق العاده، نمره خوبی دریافت می کند و قابل مقایسه با بازی های کنسول های گیمینگ است. صداگذاری ها هم بسیار خوب کار شده اند و موسیقی متن بازی و صدا های محیطی اتمسفر حماسی یونیکی را به وجود می آورند. روند بازی از سرعت خوبی برخوردار است و موج های عظیم دشمنان که از زمین و آسمان به سمت شما حمله می کنند باعث می شوند هیچ گاه از بازی کردن خسته نشوید. از لحاظ محتوایی هم نقشه بازی بسیار گسترده و متنوع است و دارای بیش از ۸ جهان مختلف و بیش از ۸۰ لوکیشن می باشد. روی هم رفته War Tortoise 2 – Idle Warfare توانسته بسیار موفق عمل کند و در سراسر جهان مورد استقبال بسیاری از گیمر ها قرار بگیرد. از همین رو تیم اندروید قصد دارد این بازی را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. در انتهای همین مطلب می توانید نسخه اصلی این بازی را به همراه نسخه مود شده اش و فایل دیتا از سرور های ما دانلود کنید و بدون هیچ گونه محدودیتی از اجرای آن لذت ببرید!

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.foursakenmedia.wartortoise2 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.