STAR WARS™: KOTOR II 2.0.2 - جنگ ستارگان: شوالیه سرزمین قدیمی 2


بازی اندروید, ماجراجویی, 725 2021-04-30 21:45:34

STAR WARS™: KOTOR II v2.0.2 – بازی نقش آفرینی حجیم “جنگ ستارگان: شوالیه های سرزمین قدیمی 2” برای اندروید
نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 14.99 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

STAR WARS™: KOTOR II – جنگ ستارگان: شوالیه های سرزمین قدیمی 2 دومین قسمت از فرانچایز سرگرم کننده و خوش ساخت Star Wars: Knights of the Old Republic است که قسمت اول آن در دسامبر 2014 برای سیستم عامل اندروید منتشر شده بود و دقیقاً بعد از 6 سال، شاهد عرضه شدن قسمت دوم بازی در دسامبر 2020 برای اندروید هستیم. این بازی ها به ترتیب در سال های 2003 و 2004 برای پلتفرم PC منتشر شده بودند و بعد از یک دهه کمپانی BioWare سازنده و توسعه دهنده این بازی ها مسئولیت بازسازی نسخه موبایلی این بازی ها را به عهده استودیوی Aspyr Media, Inc. گذاشت تا آن ها را برای سیستم عامل های Android و iOS به انتشار برساند. ما در مطلب دیگری از اندروید قسمت اول بازی یعنی STAR WARS™: KOTOR را معرفی و عرضه کرده بودیم و حالا بعد از چند سال، بالاخره قسمت دوم به صورت نهایی منتشر شده و در این مطلب قصد معرفی آخرین ورژن رسمی و کامل آن را برای شما عزیزان داریم. در حالی که قسمت اول با قیمت 9.99 دلار در گوگل پلی برای فروش منتشر شده بود، قسمت دوم یعنی STAR WARS™: KOTOR II با افزایش قیمت 5 دلاری، به قیمت 14.99 دلار به معرض فروش قرار داده شده است. اندروید به محض انتشار کامل ترین نسخه نهایی این بازی آن را تهیه و بررسی کرده و همینک آخرین ورژن رسمی و تست شده اش را به صورت خریداری شده برای شما دوستان و طرفداران بازی های ماجرایی و نقش آفرینی تدارک دیده است.

 

STAR WARS™: KOTOR II

 

بازی STAR WARS™: KOTOR II دنباله ای از قسمت اول بازی است. طبق داستان بازی، ماجرای قسمت دوم به 5 سال بعد از اتفاقات قسمت اول مربوط است. دشمنان بزرگ جدای ها (Jedi) یعنی سیت لردها (Sith Lords) کنترل بخش های بیشتری از کهکشان را به دست گرفته و قدرت آن ها بیشتر شده است. نیروهای جدای در بیشتر بخش های کهکشان از نیروهای دشمن شکست خورده و شرایط شوالیه های جدای مساعد نیست. دشمنان جدای تصمیم دارند تا یک بار برای همیشه از دست جدای ها راحت شوند بنابراین تمام نیروهای خود را برای مبارزه و غلبه بر این شوالیه ها متمرکز کرده اند. شما در نقش تنها جدای باقی مانده از نیروهای مقاومت هستید. در حالی که دشمن خیال می کند که پیروز این نبرد شده، شما پا به میدان مبارزه گذاشته و تصمیم می گیرید تا یک بار دیگر نیروهای پراکنده مقاومت (Force) را گردآوری کرده و یک گروه برای مقابله با دشمن ایجاد کنید. بازی STAR WARS™: KOTOR II با جذابیت خاصی در بخش داستانی همراه است. تصمیمات شما در این بازی نتیجه داستان را رقم می زنند. این تصمیم ها می توانند نه تنها شخصیت اصلی بازی، بلکه دیگر شخصیت ها، دوستان و در کل داستان اصلی بازی را تحت تأثیر بگذارند. بنابراین انتخاب های صحیح و عاقلانه یکی از مهم ترین بخش های بازی جنگ ستارگان: شوالیه های سرزمین قدیمی 2 است. سبک و سیاق گیم پلی بازی از نوع عناوین نقش آفرینی و از نمای سوم شخص است. بازی به صورت جهان باز طراحی شده و شما می توانید به صورت آزادانه به جهات مختلف حرکت کنید و با آیتم های گوناگون تعامل برقرار کنید. از جایی که این بازی صرفاً یک نسخه بازسازی شده از نسخه اورجینال است، نمی توان گفت که این بازی یک عنوان گرافیکی خیلی حرفه ای است. با این حال مدل سازی های سه بعدی و گرافیک بهینه سازی شده بازی که امکان اجرا و پردازش به صورت 60 فریم بر ثانیه ای را دارند، تجربه ای بسیار سرگرم کننده از یک بازی سطح بالای موبایلی را برای شما به ارمغان می آورند. اگر از دوست داران بازی های سبک RPG و ماجراجویانه هستید و از داستان های علمی تخیلی به ویژه سری فیلم های سینمایی معروف جنگ ستارگان لذت می برید، STAR WARS™: KOTOR II می تواند گزینه ای سرگرم کننده و جذاب برای شما باشد. برای دانلود این بازی می توانید به قسمت دانلود باکس اندروید بروید و آخرین نسخه پولی آن را به شکل رایگان و انحصاری از اندروید دریافت کنید.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.aspyr.swkotorii را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.