دانلود Mafia III: Rivals 1.0.0.226798 – بازی خارق العاده مافیا 3 اندروید + دیتا


بازی اندروید, اکشن, 2209 2017-12-27 19:42:13

Mafia III: Rivals v1.0.0.226798 – بازی نقش آفرینی مافیا 3 اندروید همراه دیتا
امتیاز 4.5 از 5.0 و معرفی برای اولین بار در ایران
بازی به اینترنت نیاز دارد

Mafia III: Rivals به فارسی “مافیا 3: رقبا” بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیک کنسولی در سبک بازیهای نقش آفرینی از 2K, Inc برای اندروید است که همین چند دقیقه پیش به صورت رایگان در پلی استور معرفی شد و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم همزمان با انتشار و برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دوستداران بازی های خاص اندرویدی معرفی کنیم! New Bordeaux جایی است که این عنوان اکشن و نقش آفرینی اتفاق می افتد، بازیکن می بایست به همراه دوستان خود به جنگ بقیه کاربرها برود تا به آن ها نشان دهد که قدرتمندترین خلافکاران شهر چه کسانی هستند! هدف بازی هم همین است؛ گروه مافیایی خود را راه انداخته، گسترش داده و با جنگ با بقیه بازیکن های جهان اسلحه یا غنیمت هایی به دست بیاورید! قطعا کسب تجربه ای متفاوت و گوناگون در شهر نیوبوردو و آشنایی با شخصیت های جدید و مراحل متنوع و جالب می تواند مخاطبین پلتفرم موبایل را جذب کند، گروه مافیایی خود را راه انداخته و آن را گسترش دهید ؛ همچنین می توانید به غارت کردن و به دست آوردن سلاح های جدید و مهمات پرداخته و هر گروه مافیایی دیگر که قصد دارد مانع از محبوبیت و بزرگ شدن شما شود با خاک یکسان کنید!

 

Mafia III: Rivals Games

 

در بازی Mafia III: Rivals با پیشروی و گسترش گروه مافیایی خود می توانید تا سقف ۴۰ رئیس سایر گروهک های مافیایی دنیای مافیا ۳ را جذب کرده و آنها را برای بهتر و قدرتمندتر شدن پرورش دهید. از این رو دیگر کسی قادر نخواهد بود اختلالی در کار‌های شما ایجاد کند! بازی تا به این لحظه که در حال معرفی ان هستیم کمتر از 100 دانلود داشته و با دانلود ان از اندروید از اولین کاربران جهانی هستید که این بازی زیبا را تجربه می کنید، شما می توانید این بازی را به همراه دیتا از سرورهای پرسرعت سایت برای دستگاه اندرویدیتان دانلود کنید و ساعت ها خود را سرگرم سازید.

نکته مهم برای اجرای بازی : برای اجرای بدون مشکل بازی شماباید چند کیلوبایت اول بازی را از گوگل پلی بگیرید و سپس از فایل نصبی و دیتای ما استفاده بکنید .

تغییرات نسخه ی v1.0.0.226798:

* رویداد جدید + بهینه سازی های مختلف .

 

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی Mafia III: Rivals Games :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.catdaddy.whiskey را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل