HAJWALH LINE 1.4.12 - بازی مسابقه ای "خط دریفت" اندروید + مود + دیتا


بازی اندروید, مسابقه ای, 2330 2022-08-19 02:30:19

HAJWALH LINE v1.4.12 + Mod – بازی مسابقه ای گرافیکی و خوش ساخت “خط دریفت” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت+باز بودن ماشین ها) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

HAJWALH LINE – خط دریفت یک بازی جالب و بسیار جذاب در سبک عناوین مسابقه ای (Racing) برای موبایل ها و تبلت های اندرویدی است که از سوی استودیوی نوپا و ناشناسی به نام hamza ahmad alheet که در حقیقت یک توسعه دهنده انفرادی اهل کشور اردن است در گوگل پلی عرضه شده است. این بازی به صورت رایگان توسعه یافته اما دارای قابلیت پرداخت های درون برنامه ای است. اندروید این بار هم برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی اقدام به معرفی و انتشار یک بازی جذاب و خوش ساخت دیگر برای شما عزیزان کرده و از علاقه مندان به بازی های سبک ماشینی و دریفت برای آشنایی با این بازی دعوت می کند. این بازی هم مثل خیلی دیگر از بازی های دیگر که نام آشنا نبوده و توسط شرکت های بزرگ ساخته نشده اند است. اما اینکه یک استودیوی بی نام و نشان بتواند یک بازی بسیار حرفه ای در سطح بازی های مشهور بسازد به نوبه خود بسیار جای تحسین دارد به خصوص که سازنده آن بازی یک توسعه دهنده انفرادی باشد. بازی HAJWALH LINE بدون شک یکی از همین بازی هاست. شاید به خاطر نام عجیب آن که در حقیقت یک کلمه عربی (الهجوله) به معنای دریفت است این بازی یک عنوان نه چندان موفق به نظر برسد اما مسئله این است که حتی استودیوهای کوچک یا توسعه دهنده های جدید نیز می توانند آثار جذابی خلق کنند. HAJWALH LINE یک بازی با پتانسیل بالا است و اولین پروژه رسمی hamza ahmad alheet به شمار می رود. این توسعه دهنده توانایی ساخت و انتشار بازی های با کیفیت بیشتری را دارد و باید گفت که این بازی یک نمونه حرفه ای از این سازنده است.

 

HAJWALH LINE

 

در بازی HAJWALH LINE شما به دنیای ماشین های اسپرت و رقابت های جذاب و سرگرم کننده سبک مسابقات دریفت می روید. ماهیت بازی برخلاف آنچه که تصور کنید بیشتر از آنکه بخواهد روی مسئله رقابتی بودن مانور بدهد، روی سرگرم کننده بودن و مسائل مربوط به طراحی های واقع گرایانه متمرکز شده است. بنابراین در بازی HAJWALH LINE شما با یک عنوان باکیفیت، گرافیکی و کاملاً واقع گرایانه رو به رو هستید. بخش عظیمی از بازی روی بخش شخصی سازی و سفارشی کردن ماشین ها خلاصه می شود. شما می توانید در این قسمت به سفارشی کردن ماشین ها، ارتقاء آن ها و شخصی سازی های گوناگون آن ها بپردازید و حسابی لذت ببرید. ده ها آیتم مختلف در این قسمت وجود دارد که می تواند شما را حسابی سرگرم کند. بخش گیم پلی بازی با ظرافت خیلی خاصی طراحی شده است و شما می توانید تجربه ای متفاوت از یک بازی ماشین سواری را در HAJWALH LINE داشته باشید. همچنین در بخش گرافیکی نیز باید سازنده بازی را تحسین کرد چرا که با توجه به حجم کلی بازی، جزئیات بسیار زیادی در بخش های مدل سازی های ماشین ها، صداگذاری ها و طراحی های محیطی صورت گرفته تا نتیجه یک بازی در سطح حرفه ای باشد. اگر به بازی های ماشینی به خصوص مسابقات دریفت علاقه دارید، بازی خط دریفت انتخابی جذاب برای شما خواهد بود. می توانید همین حالا آخرین نسخه آن را از بخش دانلود باکس اندروید دانلود کنید. برای اینکه بیشتر با این بازی آشنا شوید هم می توانید تصاویر اسکرین شات و یا ویدئوی تریلر معرفی آن را از بخش مربوطه در ادامه همین مطلب مشاهده کنید.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.hdr.hajwalahline را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل