دانلود Horror Show 0.99.8 - بازی اکشن مهیج "نمایش ترسناک" اندروید!


بازی اندروید, اکشن, 1001 2022-03-31 01:30:07

Horror Show – Scary Online Survival Game v0.99.8 – بازی اکشن و رقابتی “نمایش ترسناک” برای اندروید
یک عنوان ترسناک و هیجان انگیز برای دستگاه های Android
تست شده با اجرای آنلاین

Horror Show – Scary Online Survival Game – نمایش ترسناک: بازی بقاء آنلاین ترسناک یک بازی فوق العاده زیبا و خوش ساخت از استودیوی خلاق و معروف Azur Interactive Games Limited کشور قبرس است و به شکل رایگان اما با امکان پرداخت های درون برنامه ای در گوگل پلی عرضه و منتشر شده است. استودیوی Azur Interactive به خاطر ساخت بازی های محبوب و بسیار جذابی همچون Planet Commander ، Dark Days: Zombie Survival ، Destiny Warfare: Sci-Fi FPS ، Robot Warfare: Mech battle ، Detective Story: Jack’s Case و یا Trooper Shooter به شهرتی جهانی دست پیدا کرده و جزو فعال ترین و حرفه ای ترین استودیوهای بازی سازی موبایلی به حساب می رود. این استودیو تقریباً در تمام بازی های خود از یک اصول کلی پیروی می کند و آن نیز آنلاین بودن و چندنفره بودن بازی های این توسعه دهنده است. اگر به عناوین نام برده شده در بالا دقت کنید و یا حتی دیگر بازی های این شرکت بازی سازی را دنبال کنید متوجه می شوید که تمرکز اصلی این توسعه دهنده روی ساخت بازی های آنلاین و مولتی پلیر است. طی چند سال اخیر سبکی متفاوت و جذاب از بازی های آنلاین معرفی و منتشر شد که با عنوان Cat & Mouse شناخته می شود. به خاطر ماهیت خاص و هیجان انگیز این بازی ها، سازندگان از تم های ترسناک و عجیب برای بیشتر این بازی ها استفاده کرده اند. از جمله محبوب ترین بازی هایی که در همین سبک منتشر شده و در اندروید نیز عرضه شده اند می توان به عناوینی مثل Horrorfield , Murderous Pursuits , Tom and Jerry: Chase , Identity V و صد البته محبوب ترین این بازی ها یعنی Dead by Daylight اشاره کرد. استودیوی Azur Interactive نیز ابتدا با ساخت یک بازی جالب به نام Deadrite Hunt به جمع تولیدکنندگان این نوع بازی ها به ویژه کمپانی NetEase پیوست. اما از جایی که NetEase Games یک شرکت معروف و قدرتمند است و بازی های زیادی در این زمینه عرضه کرده، استودیوی Azur Interactive نیز به سراغ ساخت یک عنوان دیگر در این سبک رفته و نام آن را Horror Show – Scary Online Survival Game گذاشته تا علاقه مندان به این بازی ها را بیش از پیش به بازی های معروف خود جذب کند.

برخی از ویژگی های بازی Horror Show – Scary Online Survival Game اندروید :

  • طراحی های بسیار حرفه ای و خوش ساخت
  • گرافیک HD با جزئیات زیاد
  • نمای سوم شخص مثل بازی های سبک RPG
  • گیم پلی روان و بسیار حرفه ای در سبک بازی های آنلاین چندنفره 4 به 1
  • سبک اکشن، نقش آفرینی، هیجان انگیز و ترسناک
  • امکان بازی در نقش بازماندگان یا شکارچی ها
  • وظایف گوناگون و منحصر به فرد برای هر گروه
  • وجود شخصیت های مختلف با خصوصیت های گوناگون
  • امکان انتخاب بین دو گروه مختلف شکارچی یا بازماندگان قبل از ورود به بازی
  • وجود آیتم های متعدد در نقاط مختلف نقشه
  • امکان فرار، پنهان شدن، مبارزه کردن و … با شکارچی
  • وجود کارهای گروهی مثل نجات دادن هم تیمی ها و کمک برای راه اندازی مکانیزم های متنوع
  • قابلیت انتخاب شخصیت ها و ارتقاء آن ها در ده ها سطح گوناگون
  • امکان خرید آیتم ها و جعبه های امتیازی
  • هیجان بالا و وصف ناپذیر در قالب یک بازی تعقیب و گریز
  • وجود سرورهای قدرتمند برای تجربه بدون لگ و مشکل
  • حجم بسیار کم به نسبت بازی های مشابه

Horror Show – Scary Online Survival Game داستانی جذاب از گروهی از بازماندگان را تعریف می کند که در یک ساختمان بزرگ گیر افتاده اند. این ساختمان بخشی از یک بیمارستان بزرگ است که حالا به خاطر اتفاقات عجیب و مهلکی که در آن افتاده تخلیه شده است. 4 بازمانده در این ساختمان گیر افتاده اند و می بایست با کمک یکدیگر راهی برای فرار پیدا کنند. پیدا کردن راه فرار منوط به پیدا کردن آیتم های خاص و رفع برخی از مشکلات است. در طرف مقابل، یک هیولای دیوانه که به نظر می رسد یک نوع انسان جهش یافته است در این بیمارستان وجود دارد. این شکارچی دیوانه به دنبال این 4 بازمانده است و می خواهد آن ها را شکار کند! در ابتدای بازی می توانید اینکه یک شکارچی (Maniac) باشید یا یکی از 4 بازمانده (Survivor) را مشخص کنید. بعد از مشخص کردن و پیدا شدن بازیکنان دیگر، می توانید وارد بازی شده و مطابق با انتخاب خود، وظایف مختلفی را انجام دهید. اگر شخصیت شکارچی یا Maniac باشید باید نقاط مختلف ساختمان را بگردید و به محض دیدن بازمانده ها به سمت آن ها حمله کرده و با ضربه زدن آن ها را شکار کنید. شما می توانید آن ها را در سلول های کوچک زندانی کنید و به سراغ دیگران بروید. اگر بتوانید در زمان مشخص شده هر 4 بازمانده را پیدا کرده، زندانی کرده و یا آن ها را به قتل برسانید برنده می شوید. در طرف دیگر اگر یکی از بازمانده ها هستید، می توانید در قالب کارهای گروهی با کمک دیگر بازماندگان راه فرار را پیدا کنید. اما اگر خیلی مایل به همکاری گروهی نیستید، می توانید فقط راه فرار خودتان را پیدا کنید و قبل از شکار شدن از این ساختمان فرار کنید و بازی را برای خودتان به اتمام برسانید. فراموش نکنید که بازماندگان توانایی مقابله یا نابود کردن شکارچی را ندارند و فقط باید از دست او فرار کنند. اگرچه در طول بازی امکان پیدا کردن سلاح های سرد نیز وجود دارد، اما این سلاح ها فقط برای چند لحظه شکارچی را متوقف می کنند. بازی Horror Show – Scary Online Survival Game یک عنوان فوق العاده جذاب است که با گرافیک عالی و گیم پلی بسیار خوش ساخت خود می تواند هیجان زیادی را به شما انتقال دهد. پس اگر از دوست داران این سبک از بازی ها هستید معطل نکنید و همین حالا آن را از سرورهای اندروید دانلود کنید.

نکات تکمیلی:

  1. بازی Horror Show – Scary Online Survival Game کاملاً آنلاین است.
  2. در حال حاضر بدون نیاز به VPN می توان به سرورهای بازی متصل شد اما در صورتی که موفق به اجرای صحیح بازی نشدید، آی پی خود را تغییر دهید.
  3. به خاطر خشونت بالا، انجام این بازی به افراد زیر 16 سال توصیه نمی شود.
  4. بازی در مرحله آزمایشی است و به همین خاطر ممکن است به درستی روی بعضی از دستگاه ها اجرا نشود.
  5. اگر در اجرای بازی با مشکل مواجه شدید، زبان دستگاه را انگلیسی کنید و مجدداً بازی را اجرا کنید.
  6. برای ذخیره امتیازها، روند بازی و رتبه پروفایل، باید بازی را با اکانت گوگل یا فیسبوک خود سینک کنید.
  7. در صورت آماده شدن مود برای ورژن جدید به جعبه دانلود اضافه می گردد.

 

Horror-Show