Piczle Lines DX 1.4.6 - بازی پازل و فکری "پیکزل لاین" اندروید + مود


بازی اندروید, پازل و فکری, 516 2020-12-24 20:30:38

Piczle Lines DX v1.4.6 + Mod – بازی پازل پیکزل لاین دی ایکس مخصوص اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (باز بودن همه قسمت ها) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Piczle Lines DX – پیکزل لاین دی ایکس نام یک بازی در ژانر پازل و فکری است که توسط استودیو بازی سازی Score Studios برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی Score Studios در ارائه اولین بازی خودش در مارکت اندروید عملکرد نسبتاً خوبی داشته است و با یک بازی جذاب و سرگرم کننده تجربه خوبی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. Piczle Lines DX در ابتدا برای پلتفرم نینتندو ساخته شد اما مانند بسیاری از بازی های موفق دیگر اکنون راه خودش را به پلتفرم اندروید پیدا کرده است. Piczle Lines DX یک بازی پازل و فکری است که به شکل یونیکی، رویکرد متفاوتی برای پازل هایش در پیش گرفته است. بگذارید کمی ساده تر بگوییم. به طور مثال، اگر Picross و Sudoku را در یک همزن برقی بریزیم و کمی مخلفات به آن اضافه کنیم Piczle Lines DX را به دست می آوریم. راستش را بخواهید برای یک بازی پازل و فکری خوب تنها به دو المان نیاز دارید. یک بازی پازل و فکری خوب در وهله اول باید ساده باشد،‌ به طوری که به راحتی بتوانید آن را یاد بگیرد؛ و در وهله دوم باید سرگرم کننده و اعتیاد آور باشد. خوشبختانه Piczle Lines DX در هر دو مورد فوق العاده ظاهر شده است. هدف اصلی این بازی تکمیل کردن تصاویر مختلف است. اما برای این کار باید خط و خطوط های زیادی را به هم متصل کنید و غشای خاکستری مغزتان را حسابی به کار بیندازید. پازل ها در یک فضای خالی شبکه بندی شده هستند که چند دایره رنگی در آنها وجود دارد. این دایره ها با اعدادی مشخص شده اند و شما باید دایره ها را با خط ها به نوعی به هم متصل کنید که مطابق با اعداد درون آنها ها باشند. به طور مثال اگر درون یک دایره عدد ۳ وجود داشته باشد، شما باید دایره دیگری که درون آن عدد ۳ باشد پیدا کنید و با یک خط که از ۳ شبکه عبور می کند آنها را به هم متصل کنید.

 

Piczle Lines DX

 

در تئوری این کار بسیار ساده است، خصوصاً زمانی که چند پازل دست گرمی ابتدایی بازی Piczle Lines DX را انجام می دهید، اما درجه سختی بازی رفته رفته افزایش پیدا می کند. وقتی اندازه شبکه ها افزایش پیدا کنند کار برای شما دشوار می شود، چراکه با افزایش اندازه شبکه ها راه های زیادی برای متصل کردن دایره ها به وجود می آید که همه آنها هم صحیح نیست. ممکن است دو دایره را به راحتی به هم متصل کنید و با خودتان فکر کنید در مسیر درستی قرار گرفته اید، اما ناگهان متوجه می شوید که خودتان مسیر خودتان را بلاک کرده اید و دیگر نمی توانید دایره های بعدی را به هم متصل کنید. اگرچه تصاویر نهایی بسیار ساده هستند، اما پروسه تکمیل کردن آنها درگیر کننده است. هرچه تصاویر بزرگتر می شوند، پیچیدگی آنها هم بیشتر می شود و چالش برانگیزتر می شوند. از لحاظ محتوایی تنوع خوبی برای پازل ها وجود دارد و این پازل ها در دو حالت “Puzzle Mode” و “Story Mode” هستند. علی رغم اینکه در بازی نسخه نینتندو تعداد پازل ها به بیش از ۵۰۰ پازل می رسد، تعداد پازل های نسخه اندروید کمتر هستند. اما بنا به گفته سازندگان، گیمر ها می توانند انتظار داشته باشند در آینده به تعداد پازل های نسخه اندروید این بازی هم افزوده شود. از لحاظ بصری، فضای گرافیکی بازی زیبا و چشم نواز است و طراحی هنری جهان بازی به شکلی ساده طراحی شده و استایل مینیمالیستی دارد. از لحاظ شنیداری، موسیقی متن بازی هم در نوع خودش خوب کار شده است و آرامش بخش است، اما اگر بخواهید می توانید از قسمت منو بازی آن را خاموش کنید. از لحاظ پرفورمنس، هیچ مشکلی در بازی وجود ندارد و در طول بازی شاهد یک گیم پلی روان و بی نقص خواهید بود. کنترل ها هم بسیار آسان هستند و تمام مکانیزم های گیم پلی بازی به راحتی از طریق لمس کردن صفحه نمایش دستگاه تان انجام می شوند. Piczle Lines DX توانسته از میان آراء گیمر ها در مارکت اندروید امتیاز 4.2 از 5.0 را به خودش اختصاص دهد و تیم اندروید قصد دارد آن را به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیت این بازی را که قبلاً توسط تیم ما تست شده است از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

تغییرات نسخه v1.4.6 :

* رفع مشکلات بازی

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.ScoreStudios.PiczleLines را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.