The First Tree 1.0 - بازی ماجرایی آرامش بخش "اولین درخت" اندروید


بازی اندروید, ماجراجویی, 1032 2021-05-01 00:45:17

The First Tree v1.0 – بازی ماجرایی و فانتزی “اولین درخت” برای اندروید
نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 4.99 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

The First Tree – اولین درخت نام یک بازی دوست داشتنی و بسیار زیبا در سبک ماجرایی (Adventure) است که به وسیله یک توسعه دهنده آمریکایی به نام David Wehle ساخته و طراحی شده است. این بازی ابتدا برای پلتفرم PC و سپس برای سیستم عامل اندروید منتشر شد و با قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی در دسترس بازیکنان سراسر دنیا قرار گرفت. اندروید نسخه پولی این بازی را به صورت خریداری شده تهیه کرده و آن را جهت دانلود به صورت رایگان خدمت شما دوستان ارائه می نماید. بازی The First Tree یک اثر هنری بسیار دوست داشتنی و جذاب با ماهیتی آرامش بخش و تأثیرگذار است که می تواند هر کسی با هر سلیقه ای را به خود جذب کند. شما در این بازی یک داستان دو وجهی را دنبال می کنید. داستان اول در رابطه با یک روباه است که وقتی از خواب بیدار می شود، متوجه ناپدید شدن فرزندانش می شود. او سریعاً دست به کار شده و با حالتی سراسیمه به دنبال فرزندانش می گردد. شما در نقش این روباه باید در یک سفر ماجراجویانه، به دنبال فرزندان گم شده او بگردید. مسلماً این سفر یک سفر عادی نخواهد بود و ماجراجویی ها و رخدادهای متعدد و متفاوتی در آن برای شما در نظر گرفته شده است. داستان دوم در رابطه با پسری است که سعی دارد با پدرش که مدت هاست او و خانواده اش را ترک کرده و به آلاسکا رفته ارتباط برقرار کند.

 

The First Tree

 

بازی The First Tree ماهیتی کاملاً ماجرایی دارد و در آن خبری از المان های دیگر ژانرها مثل اکشن یا حتی پازلی نیست. شما کنترل یک روباه را از نمای سوم شخص به دست می گیرید و در یک دنیای زیبا و متحیرکننده که تا حد امکان به صورت جهان باز (Open World) طراحی شده به گشت و گذار می پردازید. در نقاط مختلف مسیر آیتم های امتیازی و آیتم های اصلی بازی را پیدا خواهید کرد. نکته جالب بازی اینجاست که اگرچه شما در یک دنیای بزرگ حضور خواهید داشت، اما طراحی های بی نظیر آن طوری است که شما می توانید مسیر درست را پیدا کنید. آقای David Wehle که این بازی را به تنهایی طراحی کرده و توسعه داده است مدعی شده که داستان بازی متأثیرکننده، غم انگیز و در عین حال زیبا و حماسی دنبال می شود و پایان آن طوری رقم خواهد خورد که مخاطب را به فکر فرو ببرد. او می گوید این پایان چیزی نخواهد بود که خیلی زود آن را فراموش کنید. این توضیحات خبر از یک داستان جالب و آموزنده درباره زندگی می دهند. ازی The First Tree گرافیک ساده اما بسیار جذابی دارد. طراحی های گرافیکی این بازی با جزئیات قابل قبول و مناسبی انجام شده است. نکته بارز در این طراحی ها، دقت زیاد به جزئیات محیطی است. دنیای اطراف شما با تمام تغییراتی که در هر بخش خواهید دید به خوبی نمایش داده خواهد شد. بخش گیم پلی بازی نیز با یک روند زیبا و داینامیک طراحی شده است. شما قادر هستید تا نمای بازی را به صورت 360 درجه تغییر داده و از جهت مورد نظر بازی را دنبال کنید. به گفته سازنده بازی، گیم پلی بازی، یک ماجراجویی با چیزی نزدیک به 2 ساعت زمان است. جهت آشنایی بیشتر با این بازی زیبا و خوش ساخت می توانید ویدئوی تریلر معرفی و تصاویر اسکرین شات آن را ببینید و سپس آخرین نسخه پولی آن را به شکل خریداری شده و تست شده از بخش دانلود باکس اندروید دریافت کنید.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.davidwehle.thefirsttree را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.