Catalyst Black 0.22.1 - بازی اکشن-نقش آفرینی "کاتالیست سیاه" اندروید


بازی اندروید, اکشن, 1214 2022-07-26 01:30:14

Catalyst Black v0.22.1 – بازی اکشن و نقش آفرینی “کاتالیست سیاه” برای اندروید
یک بازی خوش ساخت و رقابتی با گیم پلی بسیار هیجان انگیز و حرفه ای
تست شده با اجرای آنلاین

Catalyst Black – کاتالیست سیاه یک بازی جالب و بسیار زیبا از دسته عناوین اکشن در سبک بازی های نقش محور و مبارزه ای است که به شکل رایگان اما با قابلیت پرداخت های درون برنامه ای به وسیله استودیوی Super Evil Megacorp ساخته و برای سیستم عامل اندروید به انتشار رسیده است. کاتالیست سیاه برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی توسط اندروید معرفی و عرضه شده است. شما عزیزان همینک می توانید آخرین نسخه آن را از بخش مربوطه در انتهای همین مطلب به رایگان دریافت کنید. بازی Catalyst Black یک عنوان مبارزه ای در قالب بازی های تیمی 10 به 10 است که ماهیت اصلی آن از نوع بازی های نقش آفرینی (RPG) از نوع MOBA از نمای بالا به صورت سوم شخص است. این بازی با الگوبرداری از بازی هایی مثل Awakening of Heroes ، Vainglory ، Garena AOV ، Zooba و یا Onmyoji Arena ساخته و طراحی شده است و درست مثل همین بازی ها، شما در رقابت هایی آنلاین و تیمی شرکت می کنید و با شخصیت ها و قهرمانان گوناگون برای مقابله و نبرد با رقبا وارد این میدان جنگ می شوید. Catalyst Black المان های سرگرم کننده زیادی دارد و تم اصلی آن مثل تقریباً تمام بازی های مشابه به نبردهای افسانه ای و ماورایی مربوط می شود. درواقع باید گفت که چیزی که شما را در این جنگ موفق می کند، استفاده از نیروهای ویژه شخصیت های بازی در بهترین زمان و به بهترین شکل ممکن است.

 

Catalyst Black

 

در بازی Catalyst Black که کاملاً یک بازی آنلاین و چندنفره به حساب می رود، بعد از وارد شدن به حساب کاربری می توانید به صورت تصادفی یک بازی را پیدا کرده و وارد آن شوید. همانطور که گفته شد بازی به صورت رقابت تیمی به صورت 10v10 است و این یعنی 20 بازیکن واقعی از سراسر دنیا در این نبردها به صورت همزمان بازی می کنند. گیم پلی بازی در سبک MOBA است و عناصر اکشن و نقش محور حرف اول را در بازی می زنند. همانطور که حدس زدنش نیز سخت نیست، در بازی کاتالیست سیاه نیز شما می توانید اقدام به خرید، ارتقاء و شخصی سازی آیتم های مختلف از جمله کاراکتر ها و قهرمان ها یا سلاح ها و چیزهای جانبی کنید. اگرچه کلیت بازی صرفاً به شکل بازی های رقابتی طراحی شده، اما مدهای مختلفی برای آن در نظر گرفته شده است و با توجه به ادعاهای سازنده، اینکه قابلیت ها و مدهای جدیدتری هم در آینده به بازی اضافه شوند دور از انتظار نیست. از نظر گرافیکی باید گفت که بازی Catalyst Black با گرافیک بهینه و مناسبی طراحی شده است و مدل سازی های سه بعدی و توجه به جزئیات محیطی به خوبی در بازی رعایت شده است. گیم پلی بازی نیز روان و پویا است و می تواند تجربه یک عنوان حرفه ای و تکامل یافته در سبک Action-RPG را به خوبی برای شما فراهم کند. اگر از دوست داران این سبک از بازی ها بوده و به عناوین مبارزه ای و جنگی آنلاین علاقه دارید، بازی کاتالیست سیاه می تواند یکی از انتخاب های شما باشد. برای آشنایی بیشتر با نحوه کلی بازی می توانید ویدئوی تریلر معرفی آن را مشاهده کنید و بعد از آن در صورتی که مایل به دانلود بازی بودید، آن را از بخش دانلود سنتر اندروید به رایگان و به صورت تست شده دریافت کنید.

توجه : بازی اینترنتی و آنلاین می باشد و هک نمی شود – مود ندارد!

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.superevilmegacorp.spellfire را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل