World War Doh 1.7.86 - بازی استراتژیک جنگ جهانی دو نفره اندروید


بازی اندروید, استراتژیک, 962 2022-01-18 02:30:08

World War Doh: Real Time PvP v1.7.86 – بازی استراتژیکی “جنگ جهانی دو نفره” برای اندروید
یک بازی آنلاین و رقابتی سرگرم کننده و خوش ساخت
تست شده با اجرای آنلاین

World War Doh: Real Time PvP – جنگ جهانی دو نفره یک بازی دیگر از استودیوی معروف Jam City سازنده بازی های محبوبی مثل Vineyard Valley: Design Story یا Harry Potter: Hogwarts Mystery است که در سبک استراتژی به شکل رایگان تولید و عرضه شده است. اغلب بازی های استودیوی Jam City معمولاً از نوع عناوین پازلی و جورچین و بازی های طراحی، مدیریتی و تفننی هستند اما این بار با یک بازی نسبتاً متفاوت از این شرکت بازی سازی آمریکایی در خدمت شما هستیم و قصد داریم تا آخرین نسخه آن را به صورت رایگان و تست شده در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. بازی World War Doh: Real Time PvP قرار است به یکی از بازی های پرمخاطب و پرطرفدار این استودیو تبدیل شده و بدون شک یکی از پر هزینه ترین بازی های ساخته شده از این توسعه دهنده است. کاملاً مشخص است که Jam City برنامه خاصی برای توسعه این بازی دارد و قصد دارد آن را برای رقابت با عناوین مشهور مشابه در همین سبک به بازار عرضه کند. ماهیت کلی بازی کاملاً بر پایه و اساس یک رقابت دو نفره آنلاین طراحی شده و همین مسئله هیجان بازی را بسیار زیاد می کند. بازی World War Doh: Real Time PvP شباهت زیادی با بازی های محبوبی مثل Clash Royale دارد و سبک و سیاق طراحی های گرافیکی و گیم پلی آن بسیار به چنین بازی هایی مشابهت دارد.

 

World War Doh: Real Time PvP

 

در World War Doh: Real Time PvP شما در نقش یک فرمانده در نبردهایی پی در پی هستید. داستان اصلی بازی به دو برادر مربوط می شود. این دو برادر هر کدام فرمانده یک سرزمین هستند اما یکی از آن ها به خاطر حرص و طمع همیشه با برادر دیگر دشمنی کرده و بالاخره با اعلان جنگ به او، ارتش خود را برای تسخیر سرزمین برادرش اعزام می کند. حالا نبرد این دو برادر که درواقع دو فرمانده هستند، به نبردی برای بازیکنان تبدیل می شود. در حقیقت در بازی و طی مراحل رقابتی آن، شما در نقش یکی از این برادرها در مقابل برادر دیگر که به وسیله یک بازیکن آنلاین دیگر هدایت می شود رویارویی خواهید کرد. سبک بازی World War Doh: Real Time PvP شبیه به عناوین کارتی است و نیروهای شما در قالب کارت های خاص جمع آوری و مورد استفاده قرار می گیرند. هر نیرو نیاز به تعداد خاصی از منابع اصلی دارد پس مدیریت آن ها در طول مبارزات به عهده شما خواهد بود. شما همواره یک شخصیت اصلی در بازی دارید که اگر آن شخصیت از بین برود شما بازنده می شوید. بنابراین باید تمرکز خود را روی شخصیت اصلی رقیب خود گذاشته و سعی کنید او را هدف قرار دهید. بازی World War Doh: Real Time PvP آیتم ها و نیروهای بسیاری دارد که هرکدام به صورت مجزا قابلیت ارتقاء و شخصی سازی دارند. با خرید و جمع آوری دسته کارت های بیشتر، می توانید از نیروهای قوی تر و بهتری علیه دشمنان استفاده کنید. بازی World War Doh: Real Time PvP با گرافیک جالب و فانتزی و گیم پلی روان و بسیار مهیج خود می توانند ساعت ها شما را سرگرم کرده و حسابی هیجان زده کند. پس معطل نکنید و همین حالا از بخش دانلود باکس اندروید آخرین نسخه این بازی را به صورت رایگان و تست شده دریافت کنید.

نکات تکمیلی:

  1. این بازی به خاطر آنلاین بودن نسخه مود شده ای ندارد و هک نمی شود
  2. دیتای مورد نیاز بازی از طریق خود بازی دریافت می شود و بازی دیتای یکپارچه Obb ندارد
  3. سرورهای بازی در حال حاضر بدون نیاز به تغییر IP در دسترس هستند اما در صورتی که با ارور مربوط به اینترنت مواجه شدید IP خود را تغییر دهید.