GOT: Winter is Coming M 2.1.12141840 - گیم آف ترونز: زمستان در راه است


بازی اندروید, استراتژیک, 542 2021-04-30 03:45:13

GOT: Winter is Coming M v2.1.12141840 – بازی استراتژیکی “گیم آف ترونز: زمستان در راه است” اندروید
یک عنوان بسیار جذاب و گرافیکی با اقتباس از سریال محبوب Game of Thrones
تست شده با اجرای آنلاین

GOT: Winter is Coming M – گیم آف ترونز: زمستان در راه است یک بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز دیگر از سریال تلویزیونی بازی تاج و تخت (Game of Thrones) و احتمالاً قدرتمندترین و پرامکانات ترین آن ها در سبک استراتژیکی است. این بازی از سوی استودیوی سنگاپوری YOUZU(SINGAPORE)PTE.LTD توسعه یافته و در گوگل پلی به شکل رایگان عرضه شده است. اندروید همزمان با انتشار این بازی آن را تهیه و بررسی های لازم را روی آن انجام داد و به محض آماده سازی نسخه تست شده، آن را جهت دانلود به صورت رایگان خدمت شما عزیزان ارائه کرده است. مدت ها بود که بازی های فرعی مختلفی از مجموعه گیم آف ترونز منتشر شده بودند اما حقیقتاً هیچکدام جذابیت و تأثیرگذاری که خود سریال داشت را نداشتند. اما در سال 2020 شاهد عرضه شدن دو بازی مختلف و خیلی حرفه ای از این سریال برای سیستم عامل اندروید بودیم. یکی از این بازی ها Game of Thrones Beyond the Wall بود که آن را نیز همزمان با انتشار در اندروید معرفی کرده بودیم و جهت دانلود آن می توانید روی نامش کلیک کنید. بازی دوم که در این مطلب قصد معرفی آن را داریم، GOT: Winter is Coming M نام دارد. هر دوی این بازی ها در سبک استراتژیکی هستند اما در حالی که Beyond the Wall شکل و شمایل نقش محور دارد، GOT: Winter is Coming M ماهیتی کاملاً استراتژیکی و تاکتیکال دارد. به محض اینکه بازی را اجرا کنید متوجه زحمات زیادی که برای ساخت آن کشیده شده است خواهید شد. قابل ذکر است که این بازی کاملاً تحت لیسانس شبکه HBO که صاحب امتیاز و منتشرکننده سریال گات است ساخته و توسعه یافته است.

برخی از ویژگی های بازی GOT: Winter is Coming M اندروید :

  • گرافیک مثال زدنی با جزئیات فوق العاده بالا
  • طراحی های سه بعدی و مدل سازی های بسیار دقیق
  • گیم پلی سرگرم کننده و بسیار حرفه ای در سبک استراتژی
  • شبیه سازی بی نظیر دنیای گیم آف ترونز و سرزمین های وستروس
  • وجود شخصیت های معروف و محبوب سریال از جمله جان اسنو، دنریس تارگرین، تیریون لنیستر، سانسا استارک، آریا استارک و بسیاری دیگر
  • امکان انتخاب خاندان مورد نظر و انجام بازی در نقش پادشاهی های گوناگون
  • امکان ساخت، ارتقاء و توسعه انواع ساختمان ها
  • قابلیت پرورش و تربیت انواع و اقسام نیروهای دفاعی و هجومی
  • دارای مراحل و مأموریت های متعدد برای فتح وستروس و تصاحب تخت آهنین
  • قابلیت ارتقاء شخصیت ها و آیتم های بازی
  • امکان ساخت و ارتقاء دیوارهای دفاعی برای جلوگیری از هجوم دشمنان

GOT: Winter is Coming M بدون شک یکی از جذاب ترین بازی های استراتژیکی و آنلاین است که می توان آن را در موبایل ها و تبلت های اندرویدی تجربه کرد. به ویژه اگر یکی از طرفداران سریال گیم آف ترونز باشید، از انجام این بازی حسابی لذت خواهید برد. این بازی تنها در چند روز بیشتر از 100 هزار بار در گوگل پلی دانلود شد. اندروید شما عزیزان و علاقه مندان به بازی های گرافیکی استراتژیکی و دوست داران سریال GOT را دعوت به دانلود یک عنوان بسیار مهیج و زیبا می کند. برای آشنایی بیشتر با بازی می توانید نگاهی به ویدئوی تریلر و تصاویر اسکرین شات آن بی اندازید و سپس آخرین نسخه آن را به همراه فایل دیتایش از سرورهای اندروید دریافت کنید.

نکات تکمیلی:

  1. بازی GOT: Winter is Coming M آنلاین بوده و برای اجرای آن می بایست اینترنت شما متصل باشد.
  2. در حال حاضر سرورهای بازی بدون نیاز به وی پـی ان برای بازیکنان ایرانی در دسترس است.
  3. به جز دیتای OBB، در اولین اجرا می بایست مقداری اطلاعات جداگانه از داخل بازی دانلود شود.
  4. برای این بازی هیچ نسخه مود شده یا هک شده ای وجود ندارد.

 

GOT: Winter is Coming M

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.gotgl.sea را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.