دانلود Ghosts of War 0.2.18 - بازی اکشن "ارواح جنگ" اندروید + مود


بازی اندروید, اکشن, 1064 2021-10-05 20:30:17

Ghosts of War: WW2 Shooting games v0.2.18 + Mod – بازی اکشن آنلاین و بسیار جذاب “ارواح جنگ” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (گلوله بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آنلاین

Ghosts of War: WW2 Shooting games – ارواح جنگ: نبرد در جنگ جهانی دوم یک بازی بسیار زیبا، خوش ساخت و حرفه ای از دسته بازی های اکشن با گیم پلی بسیار هیجان انگیز و رقابتی و گرافیک پرجزئیات و مثال زدنی است که به صورت رایگان اما با قابلیت پرداخت های درون برنامه ای توسط استودیوی قبرسی XDEVS LTD در گوگل پلی عرضه شده و در دسترس کاربران اندرویدی سراسر جهان قرار گرفته است. اندروید باری دیگر به عنوان اولین وب سایت اندرویدی ایران شما عزیزان را با یک بازی رقابتی و بسیار هیجان انگیز دیگر آشنا می کند و آخرین نسخه آن را به صورت رایگان همراه با فایل دیتا و نسخه مود شده اش جهت دانلود ارائه کرده است. پس اگر از علاقه مندان به بازی های جنگی به ویژه با محوریت جنگ جهانی دوم و از آن مهم تر، بازی های آنلاین و تیمی هستید، Ghosts of War: WW2 Shooting games را از دست ندهید و با معرفی این بازی با اندروید همراه باشید. بازی Ghosts of War درست مثل یک بازی کنسولی و از سبک بازی های FPS یا اول شخص شوتر است. شما در طول بازی در نقش یک سرباز در جنگ جهانی هستید و می توانید به صورت آزادانه به اطراف حرکت کنید. همه چیز در بازی با استانداردهای حرفه ای بازی های First Person Shooter طراحی شده است. سازنده بازی با دقت و ظرافت زیادی جزئیات بازی را طراحی کرده است و نتیجه آن نیز ساخت و انتشار یک بازی سرتاسر هیجان انگیز و به شدت سرگرم کننده شده است.

 

Ghosts of War: WW2 Shooting games

 

بازی Ghosts of War: WW2 Shooting games مثل هر بازی سبک اول شخص شوتر آنلاین دیگری به صورت اینترنتی اجرا می شود. با شروع بازی، شما در نقش یک سرباز که همراه با هم رزمانش در میدان نبرد حضور دارد، می بایست سربازان دشمن را نابود کنید. برای این کار شما نیاز به استفاده صحیح از سلاح های گرم و دیگر تجهیزات نظامی دارید. کار شما هدف گرفتن، شلیک کردن به نقاط حساس و فرار از تیراندازی دشمن است. به همین خاطر باید گفت که استراتژی های فردی و تاکتیک های گروهی در بازی ارواح جنگ حرف اول را می زند. در این بازی انواع و اقسام سلاح های مختلف و واقعی که در طول جنگ جهانی دوم توسط نیروهای متفقین و متحدین استفاده میشد وجود دارد و شما این امکان را دارید تا با خرید و ارتقاء این سلاح ها، از طیف وسیعی از تسلیحات جنگی علیه دشمن استفاده کنید. به گفته سازنده، در حال حاضر سه نقشه اصلی در بازی وجود دارد که احتمالاً در آپدیت های بعدی، نقشه های بیشتری هم به بازی اضافه خواهند شد. بازی اصلی به صورت گروهی و از نوع Team Deathmatch است. این یعنی ملاک پیروزی تیم ها، تعداد کشتار بیشتر دشمنان و تعداد کمتر تلفات خواهد بود. شما اگر در طول این رقابت ها به قتل برسید، می توانید لحظاتی بعد مجدداً به بازی برگردید. هر دست از بازی یک تایم مشخص دارد و طی این تایم، شما می بایست سعی کنید بیشترین تعداد ممکن از سربازان حریف را نابود کنید. طراحی های گیم پلی بازی Ghosts of War: WW2 Shooting games بسیار حرفه ای هستند و حقیقتاً از سطح بازی های معمولی موبایلی یک سر و گردن بالاتر است. در کنار این گیم پلی حرفه ای، جزئیات خیره کننده گرافیکی و افکت های تصویری بی نظیر نیز باعث می شود تا بازی ارواح جنگ حس و حال یک نبرد واقعی و مهیج را برای شما به ارمغان بیاورد. از جمله برترین مزایای این بازی که آن را به یک بازی کنسولی و گرافیکی تبدیل کرده، امکان اجرای آن با نرخ 60 فریم بر ثانیه است. اگر از دوست داران بازی های اکشن جنگی و رقابتی هستید، بدون شک بازی Ghosts of War: WW2 Shooting games می تواند حسابی شما را به وجد بیاورد. پس تردید نکنید و از بخش دانلود باکس اندروید آخرین نسخه بازی را به صورت رایگان دریافت کرده و حسابی لذت ببرید!

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.extremedevelopers.ghostsofwar را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل