دانلود Shapik: The Moon Quest 1.082 - بازی شاپیک: مأموریت در ماه


بازی اندروید, ماجراجویی, 677 2021-04-30 18:45:24

Shapik: The Moon Quest v1.082 – بازی ماجرایی و سرگرم کننده “شاپیک: مأموریت در ماه” برای اندروید
نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 1.99 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

Shapik: The Moon Quest – شاپیک: مأموریت در ماه نسخه ای دیگر از سری بازی های Shapik از توسعه دهنده اوکراینی Paul Podberezko است که بالاخره بعد از چندماه انتظار برای سیستم عامل اندروید نیز رونمایی و عرضه شد. این بازی ابتدا در ماه آپریل 2020 در فروشگاه استیم برای پلتفرم Windows PC منتشر شده بود و از همان زمان اخباری مبنی بر انتشار نسخه پورت شده بازی برای اندروید نیز به گوش می رسید و بالاخره در آخرین ماه سال 2020 میلادی، آقای Paul Podberezko بازی را برای سیستم عامل اندروید نیز توسعه داد و آن را با قیمت 1.99 دلار در گوگل پلی به معرض فروش قرار داد. قابل ذکر است که این بازی در دو نسخه رایگان (دمو) و نسخه پولی (کامل) عرضه شده است. اندروید همزمان با انتشار نسخه نهایی و کامل این بازی آن را به صورت خریداری شده آماده سازی کرده و آن را برای دانلود به شکل رایگان ارائه کرده است. شما عزیزان قادر هستید تا بدون پرداخت هیچ هزینه ای این بازی پولی را به رایگان از سرورهای اندروید دریافت کنید و از یک بازی پرمیوم ماجراجویانه لذت ببرید. گفتنی است که اندروید، اولین وب سایت ایرانی منتشرکننده نسخه پولی این بازی برای اندروید است. پس با ما در معرفی این بازی زیبا همراه باشید. Shapik: The Moon Quest داستانی جالب، غنی و به نوبه خود بسیار اسرارآمیز دارد. سازنده بازی می گوید که داستان Shapik: The Moon Quest بدون هیچ کلمه ای و فقط از طریق انیمیشن ها و موسیقی های متن داخل بازی به مخاطب القاء خواهد شد.

 

Shapik: The Moon Quest

 

در بازی Shapik: The Moon Quest با توجه به کلیت محتوای داستانی و اطلاعاتی که در دسترس است، می توان خط داستانی بازی را در بخشی کوتاه توصیف کرد. طبق این خط داستانی، این بازی دنیای مرموز، عجیب و تغییریافته انسان ها پس از یک جنگ اتمی بزرگ را نشان می دهد. شما در نقش شخصیت اصلی بازی که در داخل بازی بیشتر با او آشنا خواهید شد هستید که یک پسر نوجوان در این دنیای جالب است. شما به نقاط مختلفی سفر کرده و یک ماجراجویی کاملاً منحصر به فرد را در دنیایی کاملاً متفاوت از آنچه که تا به حال دیده اید تصور خواهید کرد. این دنیا در عین حال اینکه بسیار چشم نواز، زیبا و باشکوه به نظر می رسد اما به همان اندازه نیز غیرقابل منتظره و خطرناک خواهد بود. بنابراین در بازی Shapik: The Moon Quest باید انتظار تهدیدات و چالش های گوناگونی را در طول مراحل داشته باشید. بخش های زیادی از بازی شامل پازل ها و معماهایی نه چندان دشوار است و شما برای رفتن به بخش های بعدی می بایست این پازل ها را حل کنید. شما در این سفر پرماجرا با چیزهای خوب و بد زیادی رو به رو می شوید و یک تجربه بسیار خاص را خواهید داشت. بازی Shapik: The Moon Quest با گرافیک دلچسب و زیبای خاصی طراحی شده و گیم پلی ساده اما مهیج آن می تواند حسابی شما را سرگرم کند. اگر از این سبک بازی ها لذت می برید و به عناوین ماجراجویانه و به خصوص با تم فانتزی علاقه دارید، بازی شاپیک: مأموریت در ماه می تواند گزینه ای جذاب برایتان باشد. برای دانلود آخرین نسخه پولی و خریداری شده بازی به بخش دانلود سنتر اندروید بروید و از لینک های مستقیم سایت اقدام به دانلود آخرین نسخه بازی کنید.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی air.ShapikTMQ را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.