Knighthood 1.14.3 - بازی اکشن-نقش آفرینی انجمن شوالیه ای+ مود


بازی اندروید, اکشن, 1111 2022-07-29 02:30:10

Knighthood v1.14.3 + Mod – بازی اکشن – نقش محور گرافیکی “انجمن شوالیه ای” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (فعال بودن چیت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آنلاین

Knighthood – انجمن شوالیه ای یک بازی جالب و خوش ساخت از شرکت بزرگ و معروف King در سبک بازی های نقش آفرینی و اکشن است که به صورت رایگان با قابلیت پرداخت درون برنامه ای عرضه شده و در دسترس بازیکنان اندرویدی سراسر جهان قرار گرفته است. اندروید بعد از انتشار نسخه جدید این بازی و به درخواست شما عزیزان بر آن شد تا اقدام به تهیه و بررسی نسخه اندرویدی این بازی کند و بعد از آن، آخرین نسخه اش را به همراه یک نسخه مود شده و فایل دیتا برای دانلود ارائه کند. شما دوستان عزیز می توانید همین حالا از بخش دانلود باکس اندروید اقدام به دریافت این بازی کنید و حسابی لذت ببرید. Knighthood یا انجمن شوالیه ای یک بازی خیلی جذاب و زیبا است که طراحی های دیدنی و در عین حال فانتزی آن می تواند هر کسی را با هر سلیقه ای به وجد بیاورد. این بازی با اقتباس از عناوین زیادی در همین سبک طراحی شده و با اضافه کردن بخش ها و آیتم ها و عناصر جدید، یک بازی متفاوت و سرگرم کننده را برای مخاطبین و به خصوص علاقه مندان به بازی های نقش آفرینی عرضه کرده است. شما در این بازی به دنیای باشکوه شوالیه ها خواهید رفت و در نقش قهرمانان افسانه ای از این شوالیه ها، در نبردهایی علیه دشمنان خطرناک به میدان مبارزه می روید.

 

Knighthood: The Knight RPG

 

در Knighthood در حقیقت بازیکنان دو هدف اصلی دارند. هدف اول رویارویی با هیولاها و دشمنانی است که در حال نابود کردن سرزمین های انسان ها و ایجاد خطر برای آن ها هستند و هدف دوم، تبدیل شدن به قدرتمندترین و معروف ترین شوالیه در بین تمام مبارزان این سرزمین بزرگ و افسانه ای خواهد بود! شما در نقش این شوالیه در کنار دیگر شوالیه ها که به نام Rage Knights شناخته می شوند، سال ها قبل از انسان ها در مقابل گروهی از دشمنان شیطانی محافظت کردید. اما اوضاع این بار کمی پیچیده تر و مخاطره آمیز تر از گذشته است. این بار یک هیولای شیطانی و قدرتمند به نام Lord Karnon با ارتشی عظیم از نیروهای خود به نقاط مختلف دنیا حمله کرده و در حال نابود کردن همه چیز است. حالا یک بار دیگر شما باید شکوه شوالیه ها را در بازی Knighthood به رخ بکشید و باری دیگر با حمله به پایگاه دشمن و نابود کردن آن ها و در نهایت رسیدن به رئیس بزرگ و مبارزه با او، یک بار دیگر از انسان ها و جهان در برابر این دشمن بزرگ محافظت کنید. سبک بازی Knighthood از نوع بازی های نقش آفرینی و به صورت Turn-based یا نوبتی است. این یعنی شما در مقابل دشمنان قرار گرفته و می بایست با کمک آیتم های انتخای خود، در مبارزاتی تاکتیکال به صورت نوبتی با حریف نبرد کنید. پس باید در هر بار نوبت خود بهترین انتخاب را انجام دهید در غیر این صورت خیلی راحت توسط دشمنان نابود می شوید. شما آیتم های جانبی زیادی برای بهره گرفتن در این مبارزات در اختیار خواهید داشت که به صورت محدود در دسترس شما قرار می گیرند. شما همچنین قادر هستید تا شخصیت بازی و سلاح های او را در چندین سطح متعدد ارتقاء دهید. انجمن شوالیه ای با گرافیک دلچسب و پر جزئیاتی طراحی شده و حس و حال فانتزی خیلی خوبی را به بازیکنان به ویژه علاقه مندان به این نوع طراحی ها القا خواهد کرد. برای آشنایی کامل با چگونگی سبک و گرافیک بازی حتماً ویدئوی تریلر آن را که برایتان آماده سازی کرده ایم مشاهده کنید و سپس از بخش دانلود سنتر اندروید به راحتی آخرین ورژن بازی را دریافت کنید.

توجه : در نسخه مود بازی چیت فعال می باشد به گونه ای که، با یک ضربه دشمن می میرد و شما همیشه حمله می کنید [پول بازی هک نمی شود].

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.king.knightsrage را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.