Pavilion: Touch Edition 1.41 - بازی پازلی-ماجرایی "پاویلیون" اندروید


بازی اندروید, ماجراجویی, 576 2021-04-30 14:30:23

Pavilion: Touch Edition v1.41 – بازی پازلی و معمایی مفهومی “پاویلیون” برای اندروید
نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 3.99 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

Pavilion: Touch Edition – پاویلیون: نسخه موبایلی یک بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده از استودیوی آمریکایی NVIDIA Lightspeed Studios که زیر نظر کمپانی بزرگ NVIDIA فعالیت می کند است. این بازی به صورت یک پکیج پولی با قیمت 3.99 دلار برای سیستم عامل اندروید به انتشار رسیده است و قبل از آن، نسخه مخصوص دسکتاپ نیز از این بازی منتشر شده بود. نسخه پیش روی شما که Touch Edition نام گذاری شده، درواقع نسخه پورت شده و بازسازی شده نسخه اصلی برای سیستم عامل های موبایلی است. اندروید به درخواست شما دوستان آخرین نسخه رسمی بازی Pavilion: Touch Edition را به صورت خریداری شده و تست شده تهیه و تدارک دیده و آن را برای دانلود به شکل رایگان ارائه کرده است. در بازی Pavilion: Touch Edition که شباهت زیادی به عناوینی همچون Very Little Nightmares دارد، شما به یک دنیای کاملاً خیالی و افسانه ای سفر می کنید که در عین انتزاعی بودن و ناشناخته بودن، جایی عجیب، زیبا و حیرت انگیز است. چیزی که این بازی را به نوبه خود بسیار جذاب و خاص کرده این است که سازنده نه در بخش معرفی بازی و نه حتی در شروع بازی هیچ اطلاعاتی از داستان و ماجرای آن نمی دهد. شما مستقیماً و بدون هیچ گونه راهنمایی وارد بازی شده و در این دنیای اسرارآمیز باید به دنبال راهی برای متوجه شدن داستان باشید.

 

Pavilion: Touch Edition

 

کلیت بازی Pavilion: Touch Edition به صورت Point and Click طراحی شده است. نمای بازی از بالا و با جزئیات خیلی کامل است اما شما می توانید با قابلیت Pinch Zoom اقدام به زوم کردن و بزرگنمایی تصاویر بازی کنید. شما در نقش مردی هستید که در این دنیای انتزاعی و مفهومی گیر افتاده و هیچ چیز به یاد نمی آورد. آیا این دنیا یک رویای سرنوشت ساز است؟ یا یک کابوس بی انتها؟ برای کشف حقایق بازی باید خودتان مراحل را دنبال کرده و با دقت جزئیات را بررسی کنید. کار اصلی شما در طول بازی Pavilion: Touch Edition این است که در هر مرحله، از نقطه شروع، به نقطه پایان که یک دروازه خروجی به بخش بعدی است برسید. از جایی که این دنیا به شکل پلتفرم هایی معلق طراحی شده، ممکن است راه ها و دالان های زیادی برای حرکت وجود داشته باشد. شما با روشن کردن چراغ زیر هر مسیر می توانید شخصیت بازی را مجاب به حرکت کردن از آن مسیر کنید. در لا به لای مراحل پازل های نسبتاً ساده از نوع Hidden Objects است. البته پازل هایی تطبیقی و جالب نیز در بازی طراحی شده اند و کلاً باید گفت که روند بازی در عین سادگی، جذابیت خاصی دارد. Pavilion: Touch Edition طراحی های گرافیکی زیبا و به شدت منحصر به فردی دارد که حس و حال بی نظیر و انتزاعی بازی را به خوبی به مخاطب القا می کند. پس اگر به دنبال یک بازی سرگرم کننده و ماجراجویانه با داستانی مرموز و مخفی هستید، همین حالا به بخش دانلود باکس اندروید بروید و اقدام به دانلود آخرین نسخه آن از سرورهای سریع سایت کنید.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.visiontrick.pavilion.touch را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.