Onmyoji Arena 3.184.0 - دانلود بازی اکشن-استراتژی عرصه‌اُنمایوجی اندروید


بازی اندروید, استراتژیک, 1095 2024-02-01 20:30:24

Onmyoji Arena v3.184.0 – بازی اکشن استراتژیک عرصه اُنمایوجی اندروید
یک بازی رقابتی MOBA آنلاین فوق العاده از استودی نت ایس
تست شده با اجرای آنلاین

Onmyoji Arena – عرصه اُنمایوجی بازی اکشن – استراتژیک فوق العاده زیبا و هیجان انگیز از استودیوی مطرح NetEase Games برای اندروید است که نبردهای جذاب و ظریف ژاپنی را از سری محبوب Onmyoji ارائه می کند. همه شخصیت های اُنمایوجی در این بازی گرد هم آمده اند و کمپانی سازنده بازی به بهترین شکل ممکن است توانسته است نبردهای ظریف ژاپنی را با سیستم بتل رویال ارائه دهد. شما در نقش یک بازیکن قادر هستید تا کارکترهای دوست داشتنی سری اُنمایوجی از جمله شیکاگامی‌ را گرد هم آورید و در نبردهای فوق العاده تان از ان ها بهره ببرید. نقشه های بزرگ و فوق العاده بازی به شما این امکان را می دهند تا در یک دنیای بزرگ به کشف و گشت و گذار بپردازید. طیف عظیمی از سلاح های قوی نیز در دسترس تان قرار دارند که با کنترلرهای بی نظیر قادر هستید از آن ها در نبردهای خود استفاده کنید و دشمنان پیش روی تان را سرنگون کنید. نبردهای شما در این بازی به صورت 5V5 صورت می پذیرند و شما قادرید با بازیکنان آنلاین سراسر دنیا در نبردهایی واقعا نفس گیر شرکت کنید و از داشتن یک بازی بتل رویال فوق العاده لذت ببرید. اگر از علاقه مندان به بازیهای سبک اکشن، نقش محور و استراتژیکی هستید بدون شک بازی Onmyoji Arena نظرتان را جلب می کند و ارزش امتحان کردن را دارد.

 

Onmyoji Aren

 

بازی Onmyoji Aren تا به این لحظه میلیون ها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر دنیا از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز 4.4 از 5.0 را کسب کند که ما در اندروید جدیدترین آپدیت اش را به همراه دیتا برای دانلود عرضه کرده ایم که می توانید آن را با لینک مستقیم و با تعرفه اینترنت نیم بها دریافت کنید. از ویژگی های کلیدی بازی می توان به مواردی چون گرافیک پر زرق و برق دار سه بعدی، صداگذاری فوق العاده، حضور همه شخصیت های سری اُنمایوجی، امکان پیاده‌سازی توانایی‌ها و تاکتیک‌های استراتژیک توسط بازیکن، در دسترس بودن حالت های مختلف بازی برای سرگرم شدن، کنترلرهای عالی و بدون نقص و به طور کلی ساخت فوق العاده اش اشاره کرد. برای دانلود عکس هایی از گیم پلی بازی و در نهایت دانلود آن از فارس روید با ما همراه شوید.

توجه : 

1 – بازی اینترنتی و آنلاین است
2 – بازی هک نمی شود و نسخه مود ندارد.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دریافت کنید و ان را از حالت فشرده خارج کنید . پوشه ی com.netease.g78na.gb را در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.

– در نهایت بازی را آنلاین اجرا نمایید .

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل