دانلود Idle Diner 67.1.193 - بازی رستوران دار سرمایه دار اندروید + مود


بازی اندروید, استراتژیک, 838 2021-05-06 01:30:11

Idle Diner – Tap Tycoon v67.1.193 + Mod – بازی رستوران دار سرمایه دار اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Idle Diner – Tap Tycoon – رستوران دار سرمایه دار نام یک بازی در ژانر استراتژیک است که توسط استودیو بازی سازی Playstack برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی Playstack پیش از این هم بازی های خوبی را برای گیمر ها منتشر کرده است و با میلیون ها دانلود کارنامه بازی سازی بسیار موفقی در مارکت اندروید دارد. Idle Diner – Tap Tycoon یکی دیگر از بازی های خوب این استودیو بازی سازی است که توانسته با ارائه یک گیم پلی جذاب و سرگرم کننده، تجربه منحصر به فردی را برای گیمر ها به ارمغان بیاورد. اساساً، Idle Diner – Tap Tycoon یک بازی رستوران داری است که در گیم پلی خودش از المان های مدیریت منابع و آیدل استفاده می کند. قطعاً در گذشته با بازی های زیادی در این سبک و سیاق برخورد داشته اید. اما Idle Diner – Tap Tycoon دارای ویژگی هایی است که آن را با هر بازی دیگری متمایز می کند. در این بازی شما به عنوان مدیر یک رستوران نقش آفرینی می کنید و در تلاش هستید تا رستوران تان را به یکی از بزرگترین رستوران های جهان تبدیل کنید. در ابتدا یک کافی شاپ کوچک دارید و باید سعی کنید با جذب مشتریان بیشتر آن را رونق دهید و رفته رفته همین کافی شاپ کوچک تان را به یک رستوران بزرگ تبدیل کنید. برای اینکار باید کمی صبور باشید و سفارش های کوچک را انجام دهید تا بتوانید پول به دست بیاورید. وقتی احساس کردید که به اندازه کافی پول دارید، می توانید میز جدید بخرید و کارکنان بیشتر و البته کارکشته تر استخدام کنید. همچنین می توانید بخش های بیشتری به کافی شاپ تان اضافه کنید و درآمد خودتان را چند برابر کنید. علاوه بر این، می توانید به یک طراح داخلی تبدیل شوید و ظاهر کافی شاپ تان را تغییر دهید و جایگاه میز و صندلی ها را عوض کنید. سپس کف کافی شاپ را عوض کنید و رنگ دیوار ها را تغییر دهید و یک ظاهر کاملاً متفاوت و یونیک برای کافی شاپ تان ایجاد کنید.

 

 

امکاناتی که در بازی Idle Diner – Tap Tycoon برای شما فراهم است نامحدود هستند و تنها چیزی که به آن احتیاج دارید خلاقیت خودتان است. وقتی که توانستید به یک رستوران تبدیل شوید، می توانید فقط به چیزبرگر بسنده نکنید و غذا های مختلف و خوشمزه از اقصی نقاط جهان را به منو خودتان اضافه کنید. هر غذای جدیدی که به منو اضافه می شود قابلیت این را دارد که نمره میز شما را افزایش دهد و ویژگی هایی را آنلاک کند که درآمد و سرعت پخت و پز تان را افزایش می دهند. همه این کار ها به شما کمک می کنند که در نهایت یک منو ۵ ستاره داشته باشید و مشتریان بیشتری جذب کنید. اما هر صاحب رستورانی می داند که مشتری بیشتر یعنی کار بیشتر. از این رو، شما باید مهماندار، آشپز،‌ و حسابدار جدید استخدام کنید. ضمناً، اگر یک مشتری عصبانی دیدید سریعاً خواسته هایش را انجام دهید تا از سرویس دهی خشنود شود و با رضایتمندی بیرون برود و بتوانید پاداش های زیادی دریافت کنید. سپس رستوران های دیگر در کشور های دیگر باز کنید و امپراطوری خودتان را گسترش دهید و به یک رستوران دار سرمایه دار تبدیل شوید. در مجموع، Idle Diner – Tap Tycoon یک بازی فوق العاده است که می تواند برای ساعت ها سرگرم تان کند. سیستم پیشروی بازی سرراست است و از یک سیستم ارتقاء ساده استفاده می کند. کنترل ها بسیار آسان هستند و تمام مکانیزم های گیم پلی بازی به راحتی از طریق ضربه زدن و اسلاید کردن و سوآیپ کردن روی صفحه نمایش دستگاه تان انجام می شوند و چیز خاصی نیستند که شما را گیج کنند و یا نتوانید از پسشان بر بیایید. روند بازی پر سرعت است و اصلاً ملات آور و خسته کننده نیست. فضای گرافیکی بازی بسیار زیبا و چشم نواز است و طراحی هنری جهان بازی استایل ماینکرافتی دارد و وکسلی است. صداگذاری ها هم به نوبه خودشان خوب کار شده اند و اتمسفر دلپذیری را برای این بازی خلق می کنند. Idle Diner – Tap Tycoon توانسته امتیاز 4.4 از 5.0 را در مارکت اندروید به خودش اختصاص دهد و تیم اندروید قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیت آن را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را که قبلاً توسط تیم ما تست شده است از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم به صورت کاملاً رایگان دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

توجه : در نسخه مود شما پول خرج کنید، بجای اینکه کم شود غ زیاد می شود! [اگر در اجرای اولیه گیر کرد ؛ بازی را ببندید و آفلاین وارد شوید]