Street Drag 2 1.13 - بازی گرافیکی مسابقات درگ خیابانی 2 + مود


بازی اندروید, مسابقه ای, 1142 2022-08-03 02:30:13

Street Drag 2 v1.13 + Mod – بازی مسابقه ای خوش ساخت “مسابقات درگ خیابانی 2” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای بدون مشکل

Street Drag 2 – مسابقات درگ خیابانی 2 دومین بازی از مجموعه بازی های Street Drag محصولی از استودیوی کانادایی Cerberus Studio inc است که به صورت کاملاً رایگان اما با امکان خرید درون برنامه ای برای سیستم عامل اندروید به انتشار رسیده و همینک آخرین نسخه آن به صورت تست شده و رایگان در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. اندروید به عنوان اولین وب سایت ایرانی اقدام به تهیه، بررسی، معرفی و انتشار این بازی در سطح وب کرده و از علاقه مندان به بازی های سبک Drag برای دانلود این بازی دعوت به عمل می آورد. Street Drag 2 با الگوبرداری از بازی های محبوب و پرطرفداری مثل سری بازی های Nitro Nation یا سری بازی های CSR Racing ساخته شده و به انتشار دست پیدا کرده است. یکی از مهم ترین عناصر بازی های سبک مسابقات درگ ساختار کلی گرافیکی و جزئیات تصاویر در آن هاست. به خاطر سبک و سیاق خاص و متفاوت گیم پلی، دست توسعه دهندگان برای افزایش جزئیات گرافیکی در این بازی ها بسیار بیشتر باز است و به همین خاطر اکثر بازی های منتشر شده در این سبک جزو بازی های گرافیکی هستند. حتی بعضی از آن ها شاید حجم زیادی هم نداشته باشند اما همچنان خوش ساخت و خوش ترکیب هستند. اما بازی Street Drag 2 را نمی توان جزو بازی های ساده و سبک تر دانست چرا که این بازی به نوبه خود یک بازی حجیم و سنگین حساب می شود و جزئیات بالای گرافیکی آن نیز باعث شده تا انجام این بازی فقط روی دستگاه های قدرتمند توصیه شود.

 

Street Drag 2

 

در بازی Street Drag 2 شما باید در نقش رانندگان حرفه ای مسابقات ماشین سواری از نوع دِرگ (Drag) هستید و شرایط خاص و چالش برانگیزی برای رقابت در این مسابقات را تجربه خواهید کرد. بازی دقیقاً طبق قوانین مسابقات درگ یا به اصطلاح مسابقات شتاب دنبال می شود. در مسابقات درگ معمولاً نوع مسیر ملاک نیست و اغلب رقابت های درگ در مسیرهایی تقریباً مستقیم برگذار می شوند. ملاک اصلی در این مسابقات برنده شدن با زودتر رسیدن به خط پایان به نسبت حریف است. مسابقات درگ در حالت عادی و استاندارد به صورت دو نفره اجرا می شوند و به همین خاطر این نوع مسابقات را برترین نوع مسابقات رقابتی دو نفره می دانند. در Street Drag 2 شما باید بعد از انتخاب خودروی سوپر اسپرت خود، خودتان را برای این مسابقات که شتاب در آن ها حرف اول را می زند آماده کنید. طول مسیر در مسابقات درگ معمولاً به اندازه مسابقات معمولی نیست و غالباً مسیرهای موجود در این مسابقات کوتاه تر هستند. مثل هر مسابقه ماشین سواری دیگر، در بازی های Drag نیز رانندگان می بایست با سبز شدن چراغ موسوم به درخت کریسمس بازی را شروع کنند. شتاب اولیه ماشین به محض شروع شدن بازی از مهم ترین کارهایی است که رانندگان باید انجام دهند. ماشین ها در صورتی که در زمان صحیح گاز بخورند و در زمان درست شروع به حرکت کنند شتاب زیادی خواهند داشت و این بدون شک یکی از برتری های هر راننده ای در هر مسابقه درگی خواهد بود. شما می توانید در بازی Street Drag 2 با کسب پول از مراحلی که پشت سر گذاشتید، ماشین های بهتر بخرید. شما در طول این بازی می توانید در انواع بخش های مختلف بازی از جمله تورنومنت ها یا مسابقات قهرمانی شرکت کنید و مدت ها خودتان را سرگرم کنید. این بازی زیبا همچنین بخشی چندنفره (Multiplayer) نیز دارد. همانطور که گفته شد، بازی Street Drag 2 گرافیک خیلی خوبی دارد و تلاش زیادی برای این بخش انجام گرفته است. پس اگر از علاقه مندان به بازی های ماشینی گرافیکی و واقع گرایانه هستید، بازی مسابقات درگ خیابانی 2 می تواند انتخابی عالی برای شما باشد. همینک آخرین نسخه این بازی همراه با یک نسخه مود به صورت تست شده از سرورهای اندروید آماده دریافت هستند.

توجه : در نسخه مود شما باید ابتدا بخش آموزشی را پشت سر بگذارید و از بازی خارج شوید ؛ برای ورود دوم پول شما بی نهایت می شود.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.Cerberus.StreetDrag2 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.