Rush Hour 3D 20220214 - بازی مسابقه ای گرافیکی اندروید + مود


بازی اندروید, مسابقه ای, 2269 2022-03-08 20:45:11

آپدیت 15 اسفند : بروزرسانی نسخه مود بازی به آخرین ورژن:)

Rush Hour 3D v20220214 + Mod – بازی مسابقه ای هیجان انگیز ساعت شلوغی برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (الماس بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Rush Hour 3D – ساعت شلوغی عنوانی دیگر از بازی های تفننی و سرگرم کننده استودیوی Good Job Games در سبک مسابقه ای (Racing) برای سیستم عامل اندروید است. این بازی به شکل رایگان در گوگل پلی در دسترس کاربران قرار گرفته است. اندروید با انتشار نسخه جدید این بازی، در اسرع وقت آن را بررسی کرده و همینک آخرین نسخه آن را به شکل تست شده و رایگان در کنار نسخه ای مود شده برای دانلود فراهم آورده است تا شما عزیزان فقط با یک کلیک بتوانید این بازی را دانلود و روی دستگاه اندرویدی تان نصب کنید. استودیوی ترکیه ای Good Job Games به ساخت بازی های تفننی و Casual معروف است. ما در اندروید بازی های زیادی از این استودیوی بازی سازی را خدمت شما عزیزان منتشر کرده بودیم که از جمله آن ها می توان به عناوینی همچون Paint Pop 3D ، Run Race 3D ، Color Bump 3D ، Fun Race 3D ، Color Hole 3D و یا Color Fill 3D اشاره کرد. جهت دانلود این بازی ها کافیست روی نام آن ها کلیک کنید و به صفحه مربوط به معرفی هرکدام ارجاع داده شوید. با توجه به بازی هایی که تا کنون توسط این شرکت عرضه شده باید گفت که بازی Rush Hour 3D احتمالاً متفاوت ترین آن هاست که به جز تفاوت زیادی که در بخش گیم پلی دارد، احتمالاً از نظر طراحی ها و جزئیات گرافیکی نیز از دیگر بازی های این توسعه دهنده متمایز باشد.

 

Rush Hour 3D

 

در Rush Hour 3D یا ساعت شلوغی، شما در نقش یک راننده در خیابان ها و جاده هایی پر رفت و آمد هستید. کار شما طی کردن مسیر با توجه به دو المان اصلی خواهد بود. اولین المان، سرعت بالا و ویراژ دادن و دومین المان برخورد نکردن و تصادف نکردن با دیگر خودروها و وسایل نقلیه است. اگر این دو فاکتور را به درستی در بازی در نظر بگیرید، می توانید مراحل را به بهترین شکل پشت سر بگذارید. شاید بتوان گفت که ماهیت Rush Hour 3D به نوعی رکوردزنی است چرا که سرعت عمل، زمان بندی و کسب امتیاز بیشتر از قوانین بازی می تواند منجر به کاهش یا افزایش امتیاز نهایی شما شود. در صورتی که بدون برخورد شدید با دیگر وسایل نقلیه تا انتهای مسیر را طی کنید آن مرحله را پشت سر گذاشته اید اما این بدین معنی نیست که شما حتماً موفق بوده اید! موفقیت در این بازی زمانی تکمیل می شود که شما بدون کوچک ترین برخورد با دیگر ماشین ها و در زمان کمتری این مسیر را طی کرده باشید. مسلماً برای این کار نیاز به عکس العمل های سریع و زمان بندی های دقیق خواهد بود. شما باید خیلی سریع با ویراژ دادن بین ماشین ها از دیگران سبقت گرفته و در عین حال مراقب باشید تا با ماشین هایی که رو به روی شما هستند برخورد نکنید! در بازی Rush Hour 3D با پول هایی که در طول مراحل به دست می آورید می توانید ماشین های مختلف را خریداری کنید. سازنده بازی مدعی شده هرکدام از این ماشین ها که البته در کلاس های مختلف از سواری های معمولی گرفته تا ماشین های باربری، حس و حال مخصوص به خود را دارند. بازی Rush Hour 3D با گرافیک واقع گرایانه و در عین حال حجم مناسبی که دارد، یک گیم پلی سرگرم کننده و داینامیک را برای مخاطبین فراهم آورده است که هر کسی با هر سلیقه ای می تواند از اجرای آن لذت ببرد. پس معطل نکنید و از بخش دانلود باکس اندروید آخرین ورژن بازی را به صورت رایگان دانلود کنید و حسابی سرگرم شوید!

توجه : در نسخه مود، الماس خرج کنید ؛ بجای کم شدن زیاد می شود و همچنین قادرید بدون مشاهده تبلیغات پاداش بگیرید، به بخش تبلیغات بروید.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.utincomputer.hyperovertake را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل