دانلود Dear My Cat 1.5.0 - بازی شبیه سازی "گربه عزیز من" اندروید + مود


بازی اندروید, شبیه سازی, 1661 2022-05-03 19:30:27

Dear My Cat :Relaxing cat game + Mod – بازی شبیه سازی جالب گربه عزیز من اندروید
نسخه اصلی + نسخه مود (پول نامحدود) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Dear My Cat – گربه عزیز من عنوان یک بازی در ژانر شبیه سازی است که توسط استودیو بازی سازی FLERO Games به عنوان یک بازی فریمیوم برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. Dear My Cat توانسته با یک گیم پلی نو و خلاقانه، تجربه ای منحصر به فرد را برای گیمر ها به ارمغان بیاورد. این بازی یک اتمسفر سورئال دارد. هدف خاصی در این بازی وجود ندارد چراکه شما نه می بازید و نه برنده می شوید. اساساً این بازی یک بازی کلکتتان است که شباهت زیادی با بازی معروف Neko Atsume: Kitty Collector دارد. تمام ماجراهای این بازی در جزیره شناور اتفاق می افتد، جایی که خانه ای برای تمام گربه های دوست داشتنی است. شما می توانید در جزیره شناور برای گربه ها دعوت نامه بفرستید، با گربه ها دوست شوید، افکار آنها را بخوانید، دفتر خاطرات آنها را بخوانید، به آنها هدیه دهید، و با ساختن مکان های مختلف جزیره شناور را از هر زمان دیگری زیبا تر کنید. بخش آموزشی بازی به شما نشان می دهد که چگونه مکان های مختلف بسازید، مسافران را دعوت کنید، طلا به دست بیاورید، و قلب گربه ها را جمع آوری کنید. زیباترین بخش بازی ساختن مکان های مختلف در جزیره شناور است. آنها بسیار زیبا هستند، خصوصاً اینکه شما می توانید از قابلیت زوم هم استفاده کنید و همه چیز را از نزدیک مشاهده کنید. بسیاری از مکان ها در ابتدا قفل هستند و برای باز کردن آنها باید بتوانید طلا های زیادی به دست بیاورید. مکان ها به صورت خودکار طلا تولید می کنند که قابلیت ارتقاء‌ هم دارند و با ارتقاء دادن آنها می توانید سرعت دستیابی به طلا را افزایش دهید. اما قبل از آن باید مسافران را به این مکان ها دعوت کنید. برای اینکار باید از دعوت نامه ها استفاده کنید که دعوت نامه ها هم نیاز به طلا دارند. مسافران پس از دعوت شدن با قطار به جزیره شناور می آیند و هر بار که مسافر جدیدی می آید میزان تولید طلا و قلب هم افزایش می یابد.

 

Dear My Cat

 

در بازی Dear My Cat قلب ها نشانه دوستی بین گربه ها هستند. شما می توانید این قلب ها را به صورت دستی و با کلیک کردن روی گربه ها جمع آوری کنید اما اگر اینکار را به صورت دستی هم انجام ندهید خود بازی به صورت خودکار اینکار را برای شما انجام می دهد. قلب ها باعث می شوند لول جزیره شناور افزایش پیدا کند که این باعث می شود میزان تولید طلا و قلب چند برابر شود. به این ترتیب می توانید مکان های بیشتری را آزاد کنید و آنها را در جزیره شناور بسازید و از مسافران بیشتری برای بازدید دعوت به عمل بیاورید. همچنین، در طول بازی جعبه هایی به صورت رندوم ظاهر می شوند که با جمع آوری آنها می توانید سطح خوشحالی گربه ها را افزایش دهید. هرچه سطح خوشحالی گربه ها افزایش پیدا کند قلب بیشتری تولید می کنند و شما می توانید طلای بیشتری به دست بیاورید. این بازی از لحاظ پاداش دادن بسیار دست و دلباز است. حتی زمانی هم که از بازی خارج می شوید همه چیز ادامه پیدا می کند و جزیره شناور طلا ها و قلب ها را برای شما جمع آوری می کند. Dear My Cat از لحاظ ظاهری دارای گرافیک بسیار زیبایی است و تمام جزیره شناور مانند یک قطعه دیوراما می باشد. توانایی زوم کردن در محیط بازی بسیار جالب است و وقتی یک گربه را انتخاب می کنید می توانید همه چیز را از نزدیک ببینید و یک افکت بک گراند سه بعدی زیبا در پشت گربه مشاهده کنید. از آنجایی که این بازی از زاویه دید ۳۶۰ درجه کامل پشتیبانی می کند، دوربین بازی در حالت زوم تمام حرکت های گربه را دنبال می کند و شما می توانید انگشت تان را روی صفحه نمایش دستگاه تان بکشید و جهان زیبای با استایل انیمه بازی را مشاهده کنید. صدا گذاری ها هم در یک کلام فوق العاده هستند و مطمئناً موسیقی متن دلنشین بازی قند را در دلتان آب خواهد کرد. در مجموع، Dear My Cat یک بازی بسیار زیبا با یک گیم پلی آرامش بخش است و به مزاج بسیاری از گیمر ها شیرین خواهد آمد. هیچ عجله و هیچ برنده شدن و بازنده شدن و یا رقابتی در این بازی وجود ندارد و همین موضوع این بازی را به یک بازی ایده آل برای پر کردن اوقات فراغت تبدیل می کند. Dear My Cat توانسته امتیاز عالی 4.5 از 5.0 را در مارکت اندروید به خود اختصاص دهد و تیم اندروید قصد دارد آن را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. در انتهای همین مطلب می توانید نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیت این بازی را به همراه فایل دیتا از سرور های ما دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

توجه : در نسخه مود شما پول خرج کنید تا ببینید بجای کم شدن، زیاد می شود.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.flerogames.AfterRain را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل