دانلود Scary Teacher 3D 5.24 - بازی "معلم ترسناک" اندروید + مود


بازی اندروید, شبیه سازی, 3285 2022-08-04 01:30:37

Scary Teacher 3D v5.24 + Mod – بازی شبیه سازی – ماجراجویی معلم ترسناک اندروید
نسخه اصلی + نسخه مود (خرید رایگان + دریافت جوایز بدون دیدن تبلیغات)
تست شده با اجرای افلاین

Scary Teacher 3D – معلم ترسناک یک بازی شبیه سازی جالب و سرگرم کننده از استودیوی بازیسازی Z & K Games برای اندروید است که به صورت رایگان در مارکت اندروید منتشر شده و به درخواست شما جدیدترین نسخه اش به همراه مود و دیتا حضورتان معرفی و عرضه گردیده است. با نصب این بازی برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان می توانید ‏‏یک بازی اکشن – ماجرایی جالب شبیه به بازی آقای همسایه که از روی فیلم معروف ماتیلدا ساخته شده است را تجربه کنید. ‏بازی Scary Teacher 3D داستان یک دختر دبیرستانی نابغه و یکی از بدترین معلم های او را روایت می کند که در واقع معلم داستان یک فرد روانی است که نه تنها بچه ها را تهدید و تنبیه بدنی می کند ؛ بلکه در برخی از مواقع آن ها را شکنجه نیز می دهد! اکنون این معلم دیوانه و ترسناک خانه اش را عوض کرده و همسایه شما شده است! ‏زمان آن فرا رسیده است که او را حسابی بترسانید و یک درس اساسی به او بدهید تا حساب کار دستش بیاید! ‏کمی فکر کنید.. به نظرتان بهترین انتقام را چگونه باید از او گرفت؟! ترساندن او یا آزاد کردن حیوانات خانگی که به او سپرده شده است!؟ کارهای زیادی برای انجام دادن و ترساندن او دارید.؛ تنها  یادتان باشد هر کدام از آن ها را باید در زمان تعیین شده و بدون گیر افتادن انجام دهید! ‏منرل خانم معلم دیوانه که به او Miss T هم می گویند 15 اتاق دارد و هر اتاق رازی را در خود پنهان کرده است ؛ شما در طول بازی عکس بچه هایی که قربانی خشونت های این معلم دیوانه شده اند را پیدا خواهید کرد، همچنین حیوانات خانگی که به شدت ترسیده اند و همچنین مقداری شکلات و کیک شکلاتی! یادتان باشد این خانه زیر زمین هم دارد و چیزهایی در آن انتظارتان را می کشند که شاید شما را به حیرت وا دارند! اگر دوست دارید یک بازی خاص با گیم پلی ترسناک و ماجراجویی را تجربه کنید بدون شک این بازی نظرتان را جلب می کند و ارزش تجربه کردن را دارد.

برخی از ویژگی های بازی ترسناک Scary Teacher 3D اندروید:

  • ساخت و طراحی به صورت دنیای باز (اوپن ورلد)
  • پرده برداشتن از رازهای مختلف در 15 اتاق از خانه معلم ترسناک
  • کنترلرهای لمسی آسان برای هدایت کاراکترها توسط بازیکن
  • گرافیک خوب، صداگذاری دلهره آور و گیم پلی اعتیادآور

بازی Scary Teacher 3D تا به امروز +50 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر دنیا از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز 4.3 از 5.0 را کسب کند. شما می توانید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی را مشاهده کنید و در نهایت اگر مایل بودید جدیدترین نسخه اش را به همراه مود از سرورهای پرسرعت اندروید دانلود کنید. این بازی نیز همانند دیگر بازیهای موجود، قبل از عرضه توسط تیم ما تست شده و به صورت 100% سالم تقدیم تان گردیده است.

 

Scary Teacher 3D

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.zakg.scaryteacher.hellgame را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.