Streets of Rage 2 Classic 6.3.3 - بازی اکشن خشم خیابانی 2 + مود


بازی اندروید, اکشن, 636 2022-08-17 02:45:11

Streets of Rage 2 Classic v6.3.3 + Mod – بازی اکشن – آرکید کلاسیک و نوستالژیک “خشم خیابانی 2” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (آنلاک شده) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Streets of Rage 2 Classic – خشم خیابانی 2 (شورش در شهر 2) نام دومین قسمت از سری بازی های انقلابی و پرطرفدار Streets of Rage محصول کمپانی ژاپنی SEGA برای کنسول مگادرایو (سگا جنسیس) می باشد که حالا بعد از گذشت نزدیک به 28 سال از انتشار آن، نسخه پورت شده اش برای موبایل ها و تبلت های اندرویدی عرضه شده است. کمپانی معتبر و خوش نام SEGA که مدت ها فعالیت بازی سازی اش را به حداقل رسانده بود، حالا با پکیج کلاسیک و محبوب خودش به نام SEGA Forever بازگشته و در حال بازسازی بازی های نوستالژیک و محبوب خودش مثل The Revenge of Shinobi Classic , ESWAT: City Under Siege Classic , Golden Axe Classics و Sonic CD Classic برای موبایل ها و تبلت های امروزی است. بعد از انتشار قسمت اول از سری بازی های Streets of Rage Classic که آن را در اندروید نیز معرفی و منتشر کرده بودیم، حالا نوبت به Streets of Rage 2 Classic می رسد تا آن را نیز خدمت شما معرفی کنیم و آخرین نسخه رسمی اش را به همراه نسخه مود شده انحصاری آن خدمتتان ارائه کنیم. این بازی و در مجموع سری بازی های Streets of Rage که در ایران با نام شورش در شهر مشهور شده اند، جزو برترین بازی های نه فقط کنسول سگا بلکه برترین بازی های ویدئویی دهه 90 میلادی در سراسر جهان به شمار می روند. تخمین زده می شود که این مجموعه طی این نزدیک به 30 سال اخیر، توسط بیشتر از 1 میلیارد بازیکن در سراسر جهان بازی شده است! حالا کمپانی سگا رنگ و بوی جدیدی به این مجموعه بخشیده و با ساخت نسخه های اختصاصی آن ها برای موبایل های هوشمند امروزی، حس نوستالژیک و کلاسیک طرفداران این بازی را به خوبی برانگیخته است.

 

Streets of Rage 2 Classic

 

در بازی Streets of Rage 2 Classic داستان حول محور اتفاقات قسمت اول دنبال می شود. جایی که 3 قهرمان داستان یعنی Axel , Adam و Blaze بعد از غلبه بر رئیس بزرگ دشمنان یعنی Mr. X با خیال اینکه تمام این مشکلات و کابوس ها تمام شده به سراغ بازسازی شهر می روند اما دیری نمی گذرد که ارتش جدیدی از دشمنان با نیرویی بیشتر به سراغ قهرمانان داستان ما می آیند و این بار شخصیت آدام را می ربایند. حالا دو شخصیت دیگر یعنی اکسل و بلیز با همکاری دو قهرمان دیگر به نام های مکس و اسکیت (پسر آدام) برای باری دیگر به سراغ دشمنان می روند. آن ها متوجه می شوند که Mr. X هنوز زنده است و دوباره برای نابود کردن این شهر بازگشته است. اما قهرمانان داستان حماسی این بازی دست از تلاش برنداشته و یک بار دیگر ماجراجویی خطرناک خود را برای شکست دادن Mr. X و نیروهایش شروع می کنند. سبک بازی به صورت Side-scrolling می باشد و کلیت آن حول مبارزات و فنون رزمی دنبال می شود. در طول بازی شما به چندین مکان مختلف سفر کرده و با دشمنان بسیاری رو به رو می شوید. از چالش های به یاد ماندنی و بسیار سخت Streets of Rage 2 Classic رئیس های یا غول های آخر هر مرحله است. این بازی کوچک ترین تفاوتی با نسخه اصلی ساخته شده در سال 1992 ندارد و فقط برای اجرای صحیح روی موبایل ها و تبلت های اندرویدی بهینه سازی شده است. اگر مایل به تجربه یک عنوان نوستالژیک و بسیار جذاب دیگر از کمپانی SEGA هستید، این بازی خارق العاده زیبا را از دست ندهید و همین حالا آن را از سرورهای اندروید دانلود کنید.

آموزش اجرای بازی Streets of Rage 2 Classic به صورت دو نفره:

  1. بازی را روی دو دستگاه مختلف نصب کنید.
  2. هر دو دستگاه می بایست به یک روتر (مودم) یکسان متصل باشند و یا دستگاه دوم از طریق هات اسپات به دستگاه اول متصل باشد.
  3. در دستگاه اول از بخش Multi گزینه Create Host را بزنید و رمز دریافت شده را به نفر دوم بدهید.
  4. در دستگاه دوم از بخش Multi به بخش Join بروید و رمز نمایش داده شده در دستگاه اول را وارد کنید.
  5. وارد بازی شده و روی گزینه 2Players کلیک کنید.
  6. اگر کارهای بالا را درست انجام داده باشید قادر هستید تا این بازی را به صورت دو نفره روی دو دستگاه مختلف انجام داده و مراحل بازی را به صورت Co-op دنبال کنید.

تغییرات نسخه ی v6.3.2 :

* برطرف سازی مشکلات و باگ ها