ZooCraft: Animal Family 10.4.1 - ساخت باغ وحش: خانواده حیوانات + مود


بازی اندروید, شبیه سازی, 3512 2022-07-28 19:30:36

ZooCraft: Animal Family v10.4.1 + Mod – بازی ساخت باغ وحش: خانواده حیوانات اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

ZooCraft: Animal Family – ساخت باغ وحش: خانواده حیوانات عنوان یک بازی در ژانر شبیه سازی است که توسط استودیو بازی سازی Creative Mobile Games برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی Creative Mobile Games خالق آثار فوق العاده ای همچون Drag Racing است و از جمله استودیو های بازی سازی ای است که توانسته با میلیون ها دانلود عملکرد بسیار موفقی در مارکت اندروید داشته باشد. ZooCraft: Animal Family هم یکی دیگر از آثار فوق العاده از این استودیو بازی سازی است که رکورد استثنایی بیش از 10.000.000 دانلود آن در مارکت اندروید تنها نشان از محبوبیت بالای آن در میان گیمر ها دارد. در این بازی می توانید باغ وحش رؤیایی خودتان را از پایه بسازید و در آن از انواع و اقسام حیوانات از سراسر جهان مراقبت کند. ZooCraft: Animal Family با یک گیم پلی ساده و بدون هیچگونه پیچیدگی خاصی شما را وارد یکی از شگفت انگیز ترین ماجراجویی هایی که تا کنون داشته اید می کند و تجربه خارق العاده ای را برایتان به ارمغان خواهد آورد. در این بازی می توانید کار های بسیار زیادی انجام دهید. جهان ZooCraft: Animal Family بسیار زیبا و پر از سورپرایز های غافلگیر کننده است. شما می توانید باغ وحش خودتان را هر طور که می خواهید بسازید و و آن را به خانه ای برای پاندا‌، چیتا، دولفین، شیر، زرافه، و حتی نهنگ تبدیل کنید. همه نوع حیوانی در باغ وحش می توانید نگه دارید. از حیوان های وحشی گرفته تا حیوان های بی آزار و اهلی. همچنین می توانید به لابراتوار اختصاصی خودتان بروید و با انجام آزمایشات مختلف و ترکیب دو گونه از حیوانات، گونه های جدید و خارق العاده ای را بسازید که بازدید کنندگانتان را متحیر کنند.

 

ZooCraft Animal Family

 

نکته جالبی که در مورد ZooCraft: Animal Family وجود دارد و آن را از همه بازی های دیگر هم رده اش متمایز می کند این است که این بازی یک بازی شبیه سازی کامل است. علاوه بر رسیدگی به حیوانات باغ وحش، شما می توانید به بازدید کنندگانتان هم رسیدگی کنید. با قرار دادن میز های شیرینی، استند های بالن، ساختن رستوران، و بسیاری ساختمان های دیگر، شما می توانید به بازدید کنندگانتان هم رسیدگی کنید و به آنها غذا بدهید و آنها را سرگرم کنید. حتی اگر یکی از بازدید کنندگانتان راه خودش را گم کرد، شما می توانید راه را به او نشان دهید تا از او پاداش بگیرید. در ZooCraft: Animal Family هیچوقت با یک داستان رو به رو نیستید و کوئست های مختلف همیشه بازی را از یکنواختی و کسل کننده بودن خارج می کنند. شما می توانید به جزیره های مختلف سفر کنید، بیمارستان بنا کنید و حیوانات ناشناخته را درمان کنید، و در رویداد های مربوط به تعطیلات شرکت کنید و به عنوان پاداش اقلام دکوراسیون دریافت کنید و همیشه یک چیز جدید و هیجان انگیز در گوشه ای از بازی داشته باشید. از لحاظ بصری، فضای گرافیکی بازی عالی است و طراحی هنری بخش های مختلف جهان بازی و کاراکتر ها و حیوانات به زیبایی هرچه تمام تر است. همچین انیمیشن ها و افکت ها هم عالی هستند و بسیار حرفه ای کار شده اند. از بعد شنیداری، صداگذاری ها تحسین برانگیز هستند و بدون تردید بر جذابیت های بازی می افزایند و اتمسفر کم نظیری را برای این بازی خلق می کنند. در کل باید گفت، این بازی یکی از بهترین بازی های ژانر شبیه سازی است و مواردی که اشاره شد تنها بخش کوچکی از ویژگی های مثبت این بازی است. امکان ندارد عاشق بازی های با تم حیوانات باشید و عاشق این بازی نشوید. ZooCraft: Animal Family توانسته امتیاز 4.3 از 5.0 را در مارکت اندروید به خود اختصاص دهد و تیم اندروید قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیت آن را به همراه فایل دیتا در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را که قبلاً‌ توسط تیم ما تست شده است از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم به صورت کاملاً رایگان دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.creativemobile.zc را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل