Hellshade Soldier 1.3 - بازی آرکید-اکشن "سرباز جهنم" اندروید + مود


بازی اندروید, اکشن, 515 2020-11-15 02:30:29

Hellshade Soldier: Run And Gun Shooter Game v1.3 + Mod – بازی آرکید – اکشن جالب “سرباز جهنم” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (الماس بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Hellshade Soldier: Run And Gun Shooter Game – سرباز جهنم یک بازی آرکید بسیار خوش ساخت از نوع بازی های سبک اکشن (Side scrolling) با المان های Hack & Slash است که به طور رایگان توسط استودیوی Demolition Hammer Interactive ساخته و منتشر شده است. اندروید، اولین وب سایت ایرانی در سطح وب است که برای شما عزیزان این بازی را تهیه و تدارک دیده و آخرین نسخه اش را در کنار یک نسخه مود برای دانلود ارائه کرده است. سازنده بازی از عنوان Run & Gun برای توصیف این اثر استفاده کرده است و طبق چیزی که در بازی شاهد آن هستیم، Hellshade Soldier: Run And Gun Shooter Game یک بازی آرکید دو بعدی از نمای رو به رو است که با توجه به همین توصیف، بازیکنان در آن باید به سمت جلو بدوند و با سلاح های خود دشمنان را در همین حین نابود کنند. طبق داستان نقل شده از بازی، دنیای انسان ها توسط ارتش عظیمی از شیاطین به نابودی کشیده می شود و حالا این شیاطین و نیروهای اهریمنی هستند که در حال حکمرانی در جهان می باشند. شما در نقش آخرین بازمانده از نیروهای ویژه و حرفه ای گروهی موسوم به Hellshade هستید. دشمن دوستان شما را از بین برده و شما تنها کسی هستید که از انسان ها باقی مانده است. مسلماً شما نمی توانید یک نفره ارتش بزرگ شیطان را نابود کنید پس بهتر است به فرار فکر کنید!

 

Hellshade Soldier: Run And Gun Shooter Game

 

در Hellshade Soldier: Run And Gun Shooter Game شما باید از دست نیروهای دشمن فرار کرده و در حین فرار تا جایی که می توانید آن ها را نابود کنید. اما آیا این قدرت در شما وجود دارد که بتوانید نه تنها خودتان را از خطر نابودی نجات داده بلکه تمام شیاطین را از بین ببرید و جهان را از دست آن ها نجات دهید؟ همه چیز به شما بستگی دارد. پس خودتان را برای یک نبرد تکرارنشدنی و به شدت خطرناک آماده کنید. شما قرار است به تنهایی در مقابل صدها و هزاران دشمن ایستادگی کنید. سلاح خود را بردارید و برای نابود کردن نیروهای شیطان دست به کار شوید! در بازی Hellshade Soldier: Run And Gun Shooter Game شما قادر هستید تا از انواع سلاح های مختلف با مهارت ها و نیروهای گوناگون برای مقابله با دشمن بهره بگیرید. از نظر طراحی، باید گفت که گرافیک جذاب بازی با طراحی های اتمسفریک و تأثیرگذاری که دارد، جذابیت خیلی خاصی به آن بخشیده است. در کنار این طراحی های بصری زیبا و حرفه ای، صداگذاری های جالب و موسیقی های شنیدنی و مهیجی نیز به کار رفته است. گیم پلی روان و سرگرم کننده بازی نیز بدون شک یکی از مهم ترین ویژگی های آن به حساب می رود. زد و خوردهای بسیار، نبردهای چالش برانگیز و صحنه های اکشن زیبا چیزهایی هستند که شما در طول بازی Hellshade Soldier: Run And Gun Shooter Game تجربه می کنید. این بازی همینک به صورت تست شده در دو نسخه معمولی و مود از سرورهای اندروید قابل دریافت هستند. قابل ذکر است که بازی سرباز جهنم با کسب امتیاز عالی 4.8 از 5.0 به یکی از پرطرفدارترین بازی های سبک آرکید – اکشن در بین مخاطبین تبدیل شده است.

توجه : در نسخه مود شما یکبار وارد بازی شوید، بازی را کامل از پس زمینه ببندید و مجددا وارد شوید تا الماس تان نامحدود شود.