LEGO Ninjago: Skybound 11.6.34 - بازی نبرد نینجاهای لگویی + مود


بازی اندروید, ماجراجویی, 509 2021-04-30 09:30:35

LEGO Ninjago: Skybound v11.6.34 + Mod – بازی اکشن فوق العاده نبرد نینجاها اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

LEGO Ninjago: Skybound بازی محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای ماجراجویی-اکشن از استودیوی مطرح LEGO System A/S برای اندروید است که به صورت رایگان در پلی استور عرضه شده و تا به این لحظه بیش از 10 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده است و از پرمخاطب ترین ها به شمار می رود! داستان بازی از این قرار است که ناداخان، جن شیطان صفت قسمت هایی از جزیره نینجاها را دزدیده تا قلمروی جن ها را در آسمان بنا کند، شما در نقش نینجایی به نام جی باید با او و خلافکارانی که در خدمتش هستند مبارزه کنید و ضمن نجات دادن نینجاهای دیگر همچون زین، نیا، لوید، کول و کای تکه های دزدیده شده از جزیره نینجاها را از او پس بگیرید تا بتوانید جزیره نینجاها را دوباره بسازید! شما پشت خطوط دشمن هستید و نیروهای دشمن تعدادشان خیلی زیاد است، اینکه چطور میخواهید با آن ها روبرو شوید به عهده خودتان است! رو در رو میجنگید یا سعی میکنید مخفیانه به آنها حمله کنید؟! اگر از علاقه مندان به بازیهای اکشن و لگویی اندروید هستید که علی رغم داشتن گرافیک اچ دی و گیم پلی اعتیاداور دارای حجمی کمتر از 100 مگابایت باشد بدون شک LEGO Ninjago: Skybound با ساخت عالی اش بهترین انتخاب است!

 

LEGO Ninjago: Skybound Games

 

بازی LEGO Ninjago: Skybound هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.2 از 5.0 است که ما در اندروید جدیدترین و آخرین نسخه ان را به همراه مود حضور شما دوستداران بازیهای اکشن معرفی می کنیم! از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون رو در رو شدن با دشمنان و نبرد تن به تن با آنها یا پنهان شدن در سایه ها و حمله مخفیانه به آنها، شبیه به بازی های دویدنی کلاسیک، پیدا کردن سم بیوه ببر برای گرفتن جلوی ناداخان، امکان جمع کردن گوشواره ها برای ارتقای مهارت های نینجایی خود، کنترل آسان شخصیت اصلی بازی تنها با یک دست، گرافیک اچ دی و صداگذاری هیجان انگیزش اشاره کرد! برای مشاهده تصاویری از بازی و دانلود رایگان از سرورهای پرسرعت سایت با ما همراه شوید!

تغییرات نسخه ی v10.0.32 :

* بهینه سازی های مختلف و رفع مشکلات بازی .

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی LEGO Ninjago: Skybound Games :

– ابتدا فایل نصبی را دریافت و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.lego.ninjago.skybound را در مسیر Android/obb کپی نمایید.

– بازی را اجرا کنید.