Scary Robber Home Clash 1.19 - بازی مبارزه با سارقین اندروید + مود


بازی اندروید, شبیه سازی, 1360 2022-07-29 02:45:10

Scary Robber Home Clash v1.19 + Mod – بازی ماجرایی و شبیه سازی “مبارزه با سارقین” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (طلا و ستاره نامحدود) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Scary Robber Home Clash – مبارزه با سارقین یک بازی جالب، خوش ساخت و خوش ایده از استودیوی پاکستانی Z & K Games در سبک بازی های شبیه سازی است که به صورت رایگان ساخته و منتشر شده است. این استودیوی بازی سازی به ساخت بازی های اول شخص داستانی با محوریت بازی های فرار از دست یک شخصیت منفی معروف است و تا کنون بازی های زیادی در این زمینه ساخته و منتشر کرده است. ما در این مطلب شما را دعوت می کنیم تا یک بازی جالب و سرگرم کننده از این استودیو را به صورت تست شده برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی از اندروید دریافت کنید. بازی Scary Robber Home Clash با اقتباس از سری فیلم های سینمایی معروف و محبوب تنها در خانه (Home Alone) ساخته و توسعه یافته است. داستان کلی بازی، تم و حتی شخصیت پردازی های این بازی دقیقاً از روی این مجموعه فیلم سینمایی به خصوص تنها در خانه 1 الگوبرداری شده است. در این بازی داستان دقیقاً مثل تنها در خانه دنبال می شود. شما در نقش پسر کوچک خانواده هستید و خانواده شما به یک سفر می روند و در همین حین، دو سارق که چند روزی است در حال چک کردن خانه شما هستند، با رفتن خانواده شما و با این تفکر که تمام اعضای خانواده خانه را ترک کرده اند وارد خانه می شوند تا به سرقت مال و اموال آن بپردازند.

 

Scary Robber Home Clash

 

در Scary Robber Home Clash شما در نقش این پسربچه که در حال بازی کردن در خانه است متوجه می شوید که دو فرد غریبه به منظور سرقت وارد خانه شما شده اند. از حالا به بعد، شما تصمیم می گیرید که به آن ها درسی بدهید تا دیگر قصد چنین کاری نداشته باشند. کلیت بازی Scary Robber Home Clash طوری دنبال می شود که شما باید با انجام مأموریت های مختلف، سعی کنید سارقین را متوقف کرده و به آن ها اجازه ندهید که مال و اموال موجود در این خانه را بدزدند. برای این کار باید برای آن ها تله کار بگذارید و با ابزارها و روش های مختلف حسابی آن ها را غافل گیر کنید! اما مراقب باشید چرا که اگر این سارقین شما را ببینند و بتوانند شما را بگیرند، شما بازنده خواهید بود. در طول بازی کارها و مأموریت های متعددی وجود دارد که شما باید با دقت زیاد آن ها را یکی پس از دیگری انجام دهید و در هر لحظه مراقب این باشید که این سارقین شما را نبینند. آیا می توانید بدون اینکه گیر این دزدها بی افتید کارهایی که به شما محول شده را به خوبی و با موفقیت انجام دهید؟ بازی Scary Robber Home Clash با گرافیک کارتونی اما مدل سازی های سه بعدی خود می تواند خیلی سرگرم کننده و جالب باشد. بازی از نمای اول شخص دنبال می شود و شما می توانید به صورت آزادانه در نقاط مختلف خانه حرکت کنید و با کمک آیتم های مختلف که در اطراف خانه وجود دارند جلوی این دو دزد را بگیرید. اگر از دوست داران بازی های ماجرایی، پازلی و هیجان انگیز هستید این بازی زیبا را تجربه کنید و همین حالا آخرین نسخه اش را از سرورهای اندروید به صورت رایگان و تست شده دریافت کنید. مشاهده ویدئوی تریلر بازی که در کنار تصاویر اسکرین شات قرار گرفته نیز خالی از لطف نیست.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.zatg.scaryrobber.boylife را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل