Samsara Game 2.1.562 - بازی پازل خارق العاده سامسارا اندروید+مود


بازی اندروید, ماجراجویی, 597 2021-06-21 02:45:09

آپدیت 30 خرداد : بروزرسانی نسخه مود بازی به آخرین ورژن:)

Samsara Game v2.1.562 + Mod – بازی ماجراجویانه و پازلی بسیار زیبای “سامسارا” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (آنلاک بودن همه مراحل + راهنمایی های نامحدود) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Samsara Game – سامسارا نام یک بازی بسیار جذاب و شاید بهتر است بگوئیم یک اثر هنری کم نظیر از شرکت بازی سازی JaffaJam کشور نیوزلند می باشد که به صورت رایگان تولید و عرضه شده است. این بازی ابتدا برای پلتفرم های Nintendo Switch ,Xbox One, Microsoft Windows, macOS و Macintosh عرضه شد و سپس نسخه موبایلی آن نیز توسط همین شرکت پورت و منتشر شد. اندروید به محض انتشار نسخه جدید این بازی، آن را تهیه و بعد از بررسی های لازم، نسخه آخر آن را برای دانلود تدارک دیده است. از جایی که نسخه معمولی بازی رایگان و محدود است، ما نسخه ای مود شده و آنلاک شده از این بازی را برای شما عزیزان قرار می دهیم تا بدون دغدغه و به راحتی آن را به صورت نامحدود انجام دهید. Samsara یک عنوان ماجرایی با تلفیق حرفه ای سبک پازلی می باشد که نتیجه آن یک بازی شگفت انگیز و هنری شده است. این بازی بیشتر شبیه به یک رویاپردازی افسانه ای و خیالی می باشد و حس و حال وصف ناپذیری را برای شما به ارمغان می آورد. بازی سامسارا به یک بچه به نام Zee مربوط می شود. در ابتدای بازی، یک دموی کوتاه برای معرفی بخش داستانی بازی نمایش داده می شود. Zee به پارک رفته تا بازی کند اما یک سنجاب می بیند و کنجکاوانه آن را دنبال می کند و خیلی ناگهانی خود را در یک ماجراجویی عجیب و غریب پیدا می کند. این سنجاب به یک دنیای خیالی و رویایی می رود و به دنبال او نیز Zee هم وارد این دنیای پازلی و متفاوت می شود. شما باید در نقش Zee که حالا وارد یک ماجراجویی جالب، مرموز و اسرارآمیز شده است سعی کنید تا مراحل پازلی و معمایی بازی را انجام دهید. برای این کار می بایست معماهای زیادی را حل کنید. کلیت معماها به چیدن آیتم ها و ساخت مسیر حرکت برای شخصیت اصلی بازی خلاصه می شود. شما باید از روی پلتفرم ها و با کمک تکه های چوب مسیر رسیدن به پورتال را در هر مرحله پیدا کنید. اما این کار قرار نیست آسان باشد چرا که از جایی به بعد، این بازی کاملاً به شکل دو بُعد مختلف و هم راستا دنبال می شود که کار را بسیار چالش برانگیزتر خواهد کرد!

برخی از ویژگی های بازی پازل-ماجراجویانه Samsara Game اندروید :

  • گرافیک کارتونی و فوق العاده زیبا
  • طراحی های رنگارنگ و نقاشی مانند
  • گیم پلی ساده اما بسیار چالش برانگیز
  • وجود پازل های فکری، معمایی و منطقی
  • یک ماجراجویی اسرارآمیز و جذاب
  • سفر به 6 دنیای مختلف و شگفت انگیز
  • وجود 77 مرحله متفاوت با پازل های خلاقانه
  • وجود راز و رمزهای مختلف در طول بازی
  • بهینه سازی های حرفه ای برای اجرای بی نقص روی دستگاه های موبایلی
  • قابل اجرا به صورت آفلاین و بدون نیاز به داشتن دستگاه های قدرتمند

Samsara Game از آن دست بازی هایی است که به هر کسی با هر سلیقه ای پیشنهاد می شود. این بازی بسیار خوش ساخت، جذاب و سرگرم کننده است و می تواند مدت ها شما را سرگرم کند. به ویژه اگر از علاقه مندان به بازی های فکری و پازلی هستید، این بازی بی نظیر می تواند حسابی شما را به وجد بیاورد. طراحی های کارتونی اما رنگارنگ و فانتزی بازی جلوه ای بسیار زیبا به آن بخشیده است. انجام این بازی نه تنها می تواند شما را سرگرم کند، بلکه می تواند ذهن شما را با پازل های فکری به چالش کشیده و نگرش شما نسبت به اشیاء اطراف را به خوبی تقویت کند. پس اگر به دنبال سرگرم شدن و به چالش کشیده شدن ذهن خود هستید به هیچ وجه Samsara Game را از دست ندهید و همین حالا آخرین ورژن آن را به همراه نسخه مود شده اش از اندروید دانلود کنید.

نکات تکمیلی:

  1. نسخه رایگان بازی فقط بخش اول و دوم را دارا می باشد. برای اینکه بتوانید هر 9 بخش بازی را انجام دهید می بایست آن را از داخل بازی خریداری کنید. اما اندروید نسخه آنلاک شده بازی را نیز برای شما قرار داده است که می توانید آن را به جای نسخه معمولی دریافت کنید.
  2. در منوی اصلی هر بخش که شامل چندین مرحله (به شکل دایره) است، می توانید با کشیدن انگشت به سمت چپ، به بخش های دیگر (دنیاهای دیگر) بروید.
  3. برای آنلاک شدن بازی در نسخه مود، ابتدا بخش اول را پشت سر بگذارید و وقتی به منوی انتخاب مراحل رسیدید بازی را ببندید و مجدداً باز کنید تا مراحل بازی آنلاک و قابل دسترس باشند.

 

Samsara Game

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل