دانلود Samorost 2 2.35.13 - بازی فکری و معمایی "ساموروست 2" اندروید


بازی اندروید, پازل و فکری, 1109 2021-12-13 03:45:11

Samorost 2 v2.35.13 Full – بازی ماجرایی و معمایی بی نظیر ساموروست 2 اندروید
یک بازی پازل – معمایی – ماجراجویی خارق العاده
تست شده با اجرای کاملا آفلاین
پیشنهاد ویژه

Samorost 2 – ساموروست 2 بازی جدید و فوق العاده زیبا با طراحی خاص در سبک بازیهای پازل و فکری از Amanita Design خالق بازیهای Machinarium و Botanicula برای اندروید است که با قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده و اندروید مثل همیشه تصمیم گرفته است تا اولین نسخه اش را حضورتان معرفی کند و شما دوستداران بازیهای خاص را به وجد بیاورد. اتمسفری که Amanita Design نفس می کشد محدودیت در آن راهی نخواهد داشت، این استودیو با ایده هایی کاملا جسورانه و با Machinarium در کارنامه اکنون Samorost 2 در کنار نسخه سوم را به سه گانه ای بزرگ در دنیای موبایل رسانده است! بازی Samorost 2 به سبک ماجراجویی در سال 2016 از سوی آمانیتا دیزاین برای کامپیوتر عرضه شد و روزها قبل برای آیفون منتشر شده بود و هم اکنون شاهد عرضه شدن نسخه اندرویدی ان هستیم تا ماجراجویانِ جهان دگرگونه شوند! این حضور دوباره را مدیون ایده های بلندپروازانه سازنده باید دانست، و اندک اندک باید قدم به دنیایی اعجاب آور و پر از رمز و راز گذاشت؛ چند جهان بیگانه و منحصر به فرد با موجودات و رخدادهای عجیب و غریب انتظار شما را می کشند و طبق معمول هنر در سراسر بازی تزریق شده، به جرات اگر سبک ماجراجویی بخواهید و بازی Samorost 2 را دوست نداشته باشید با کمال احترامی که برای تان قائلم باید بگویم زین پس دور اکتشاف و زیبایی را خطی قرمز بکشید! در نسخه دوم بازی شما ماموریت نجات توله سگ را بر عهده خواهید داشت، این نسخه بر خلاف نسخه قبل بزرگ نیست و این موضوع را می توان از حجم کلی بازی که حدود یک هشتم برابر نسخه قبل است فهمید اما به هر حال تجربه آن را به همه شما پیشنهاد می دهیم و مطمئن باشید از تجربه اش پشیمان نخواهید شد.

 

Samorost 2

 

بازی Samorost 2 چند دقیقه ای منتشر شده و کمتر از 100 بار به فروش رفته است و مطمئنا همانند دیگر بازیهای این کمپانی با استقبال بی نظیر روبرو خواهد شد! کل روایت بازی همانند نسخه قبل، به صورت تصویری و به خصوص با ابرهای کوچکی که بالای سر شخصیت‌ها باز می شود، انجام می گیرد ؛ داستان بازی نیز موضوع خیلی ساده ای دارد ؛ توله سگ شخصیت اصلی بازی توسط عده ای بیگانگان دزدیده شده است و حالا با انجام یک سری ماموریت باید او را نجات دهید ؛ هم اکنون شما باید به او کمک کنید تا داستان بازی را پیش ببرد و یکی از زیباترین بازیهای ماجرایی اندروید را تجربه کنید! نسخه خریداری شده بازی هم اکنون به همراه دیتا توسط اندروید تقدیم شما می گیردد و مطمئنا طی روزهای اینده بازی با قیمت گزاف در مارکت ها برای فروش قرار داه می شود!

توجه :

1 – نسخه اندروید، نسخه کامل و پولی بازی است که همه قسمت های بازی را شامل می شود
2 – پس از نصب و قرارگیری دیتا توی مسیرش به تنظیمات گوشی و بخش مدیریت برنامه ها بروید و به بازی همه دسترسی های لازم را بدهید بعد بازی را اجرا کنید.

تغییرات نسخه ی v2.35.13 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی Samorost 2 Android Games :

– فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کرده و پوشه ی net.amanita_design.Samorost2 را در مسیر Android / obb قرار دهید.

– بازی را در نهایت اجرا کنید .





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل