Goosebumps HorrorTown 0.9.3 - شهر ترسناک هیولا ها اندروید + مود


بازی اندروید, شبیه سازی, 1181 2022-05-20 01:45:09

Goosebumps HorrorTown v0.9.3 + Mod – بازی سرگرم کننده بیمارستان رویایی اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (طلا بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Goosebumps HorrorTown – The Scariest Monster City – شهر ترسناک هیولا ها عنوان یک بازی در ژانر شبیه سازی است که توسط استودیو بازی سازی PIXOWL INC برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی یاد شده پیش از این هم چند بازی در ژانر شبیه سازی در مارکت اندروید منتشر کرده است که همه آنها تاکنون عملکرد موفقی داشته اند و نشان داده اند PIXOWL INC کار خودش را بلد است. Goosebumps HorrorTown – The Scariest Monster City هم یک بازی عالی دیگر از این استودیو بازی سازی است که با ارائه یک گیم پلی ساده اما هیجان انگیز و البته ترسناک، باری دیگر تجربه ای را برای شما به ارمغان خواهد آورد که هرگز فراموشش نکنید. ایده بازی جدید است و شما را در نقش مستر یک شهر قرار می دهد. جایی که همه چیز در آرامش است اما یک آرامش قبل از طوفان. شما باید بتوانید یک شهر معمولی را به خانه ای از هیولا های خبیثی مثل ومپایر، گرگینه، حشرات غول آسا، شیاطین و … تبدیل کنید و مردم شهر را بترسانید. در ابتدا کار های شما ساده است و باید چند خانه بنا کنید و نهایتاً با یک داستان شب ترسناک مردم را بترسانید اما رفته رفته که با ترساندن مردم پول به دست می آورید قادر خواهید بود انواع و اقسام هیولا ها را به جان مردم بیندازید.

 

Goosebumps HorrorTown - The Scariest Monster City!

 

هرچقدر تجربه بیشتری در بازی Goosebumps HorrorTown – The Scariest Monster City به دست بیاورید بیشتر می توانید مردم را بترسانید و در نتیجه پول بیشتری به دست آورید و این چرخه را تکرار کنید. گرافیک بازی بسیار زیبا است و تم هالووینی بازی همان چیزی است که باعث می شود این بازی با دیگر بازی ها متمایز شود. طراحی هنری کاراکتر ها و جهان بازی بسیار خوب کار شده است و انیمیشن ها بسیار تماشایی هستند و برای یک بازی موبایل باید گفت بی نظیرند. نمای بازی ایزومتریک و از بالا به پایین است و کل شهر کاملاً واضح است. صداگذاری ها هم خیلی خوب هستند و اتمسفر رعب و وحشت را به خوبی انتقال می دهند. شایان ذکر است، تمام کار هایی که در بازی باید انجام دهید در قالب یک تکست باکس با متون انگلیسی ظاهر می شوند و اگر به این زبان آشنایی ندارید احتمالاً این بازی مناسب شما نیست. Goosebumps HorrorTown – The Scariest Monster City توانسته امتیاز 4.0 از 5.0 را در مارکت اندروید به خود اختصاص دهد و با بیش از 1.000.000 دانلود مورد استقبال گیمر ها از سراسر جهان قرار بگیرد. از این رو، تیم اندروید قصد دارد این بازی را در دو نسخه اصلی و مود شده و بدون محدودیت در اختیار شما عزیزان قرار دهد. همین حالا می توانید این بازی را که قبلاً توسط تیم ما تست شده است از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم به صورت کاملاً رایگان دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

توجه : در نسخه مود شما طلا خرج کنید، بجای اینکه کم شود زیاد می شود! [در اجرای اولیه اگر نوار پیشرفت گیر کرد بازی را کامل ببندید و مجددا وارد شوید]