Mystery Of Camp Enigma Full 1.0.1 - بازی اسرار کمپ انیگما اندروید


بازی اندروید, پازل و فکری, 557 2021-04-30 12:45:26

Mystery Of Camp Enigma Full v1.0.1 – بازی ماجرایی و فکری “اسرار کمپ انیگما” برای اندروید
نسخه کامل و خریداری شده (Full) بازی تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

Mystery Of Camp Enigma – اسرار کمپ انیگما نامی از یک بازی زیبا، خوش ساخت و داستانی از استودیوی انگلستانی M9 Games است که در قالب یک بازی رایگان (محدود) در گوگل پلی منتشر شده است اما بازیکنان برای تجربه این بازی به صورت کامل می بایست از طریق قابلیت پرداخت درون برنامه ای نسخه کامل و پولی بازی را خریداری و آنلاک کنند. اما اندروید مفتخرانه اعلام می کند علاوه بر اینکه اولین سایت در بین تمام سایت های ایرانی است که اقدام به انتشار این بازی در سطح وب کرده، همچنین نسخه خریداری شده و کامل آن را تهیه کرده و برای شما عزیزان آماده سازی کرده است. شما با دانلود نسخه ارائه شده توسط اندروید، می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای از نسخه پرداخت شده و کامل این بازی لذت ببرید. با اندروید در معرفی این بازی ماجراجویانه و زیبا همراه شوید. Mystery Of Camp Enigma یک بازی رازآلود و مرموز از دسته عناوین Adventure است که المان های اصلی آن در بخش داستانی به ماجراهای جنایی و اسرارآمیز مرتبط می شود. این بازی در بخش گیم پلی نیز مثل خیلی دیگر از عناوین معروف در همین سبک، از نوع بازی های ترکیبی Point and Click و Hidden Objects است. این یعنی شما در طول بازی باید با پیدا کردن آیتم های خاص از طریق انتخاب و ضربه زدن روی تصویر، بازی را دنبال کنید. جدا از این، معماها و پازل های متعددی هم در طول بازی وجود دارند که بازیکنان برای رفتن به مراحل بعد می بایست آن ها را حل کنند.

 

Mystery Of Camp Enigma

 

داستان بازی Mystery Of Camp Enigma در یک جزیره دوردست و ناشناس رخ می دهد. این جزیره درواقع یک پایگاه و کمپ نظامی به نام Enigma بوده که به وسیله نیروهای نظامی یک کشور تحت تسخیر درآمده بود. این کمپ مثل کمپ های عادی نظامی نیست و به نظر می رسد پروژه ای کاملاً محرمانه در آن در جریان بوده است و به همین خاطر جز چند نفر که در آن مشغول بودند، هیچ کسی از این که در این جزیره چه اتفاقای افتاده خبری ندارد. در حالی که همه چیز طبق برنامه های از پیش تعیین شده در حال انجام بود، در اواسط ماه آگوست به یکباره تمامی پرسنلی که در این کمپ حضور داشتند ناپدید می شوند و هیچ اثری از آن ها باقی نماند. بعد از چند روز و زمانی که ارتباط این پایگاه نظامی با مرکز فرماندهی اصلی قطع می شود، بالاخره نیروهای ارتش متوجه می شوند که اتفاقی عجیب در این مکان رخ داده است. از جایی که این پروژه همچنان یک پروژه محرمانه است، آن ها نمی توانند با یک ارتش به جزیره بروند و به همین دلیل یک کارشناس و کارآگاه حرفه ای را برای کشف حقایق این پایگاه به این جزیره اعزام می کنند. شما در نقش این کارشناس هستید که برای بررسی اوضاع این منطقه و کشف راز مخفی که باعث این اتفاقات شده است به این جزیره فرستاده شده اید. حالا شما باید با پیدا کردن شواهد و مدارک، سعی کنید متوجه شوید که اوضاع از چه قرار است و چه اتفاقاتی در این جزیره رخ داده است. برای این کار شما باید به مکان های مختلف این پایگاه نظامی بروید، سرنخ های متعددی پیدا کنید و پازل های رمزگذاری شده خاصی را حل کنید. بازی Mystery Of Camp Enigma یک بازی سرگرم کننده و خوش ساخت با طراحی های حرفه ای برای کسانی است که به سبک بازی های ماجرایی و معمایی علاقه دارند. برای دانلود این بازی به صورت خریداری شده و کامل به قسمت دانلود باکس اندروید مراجعه کنید.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی co.uk.m9games.enigma را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.