Abyssrium World 1.39 - بازی مدیریتی-شبیه سازی شهر زیر آب اندروید + مود


بازی اندروید, شبیه سازی, 961 2021-01-20 20:32:07

Abyssrium World: Tap Tap Fish v1.39 + Mod – بازی مدیریتی و شبیه سازی “شهر زیر آب” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Abyssrium World: Tap Tap Fish – شهر زیر آب عنوانی دیگر از مجموعه بازی های Abyssrium Tap Tap Fish است که بعد از بازی هایی مثل Tap Tap Fish – AbyssRium و Tap Tap Fish – Abyssrium Pole ساخته و به شکل رایگان اما با قابلیت پرداخت های درون برنامه ای برای دیوایس های اندرویدی عرضه شد. این بازی نیز مثل دو بازی دیگر این مجموعه محصولی از استودیوی کره ای FLERO Games است. اندروید مثل همیشه این بار نیز برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی شما را دعوت به دانلود یک نسخه دیگر از این مجموعه می کند و آخرین نسخه آن را برای دانلود به صورت رایگان برای شما عزیزان تدارک دیده است. پس اگر از دو بازی قبلی این فرانچایز لذت بردید، به شما پیشنهاد می کنیم با اندروید در معرفی سومین بازی رسمی از این سری همراه باشید و از انتهای همین مطلب آخرین ورژن عرضه شده این بازی را از بخش دانلود باکس به رایگان دریافت کنید. مثل دو بازی قبلی، Abyssrium World: Tap Tap Fish نیز با مضمامینی مشابه ساخته و پرداخته شده است. شاید بهتر بود که FLERO Games به جای منتشر کردن چند بازی مشابه که ظاهر، گرافیک، گیم پلی، محتوا و حتی نام آن ها نیز خیلی شبیه به همدیگر است، اقدام به ارائه یک بازی تکامل یافته از هر سه مورد می کرد و ویژگی های جدید را در قالب بروزرسانی های جدید برای همان یک بازی ارائه می نمود اما به هر حال تصمیم سازندگان بازی این بوده تا با ارائه چند بازی مشابه، بازار هدف بیشتری را از مخاطبین داشته باشند.

 

Abyssrium World: Tap Tap Fish

 

در بازی HELLO WHALE : IDLE AQUARIUM این بار نیز شما به یک دنیای زیر دریا سفر می کنید و دنیایی زیبا که مثل یک شهر بزرگ است را خواهید دید. در این شهر بزرگ و دیدنی، موجودات آبزی زیادی از جمله نهنگ های بزرگ، هشت پا، ماهی ها و بسیاری دیگر در کنار یکدیگر زندگی می کنند و نکته جالب اینجاست که آن ها بدون اینکه هیچ مشکلی با هم داشته باشند، در این دنیای حیرت انگیز با صلح و صفا زندگی می کنند. اما وقتی پای انسان ها به این دنیای بکر می رسد، اوضاع تغییر پیدا می کند. انسان ها با ایجاد آلودگی های زیست محیطی و رها کردن زباله های خود در دریاها، زندگی این جانوران دریایی را تحت الشعاع قرار داده اند. شما در بازی Abyssrium World: Tap Tap Fish باید این شهر آبی بزرگ را مدیریت کرده و به نوعی از موجودات مختلف آن محافظت کنید. این بازی آنطور که فکرش را بکنید به واکنش های بازیکن نیاز ندارد و در حقیقت اولویت اصلی این بازی دو چیز مهم و بزرگ بوده است. اولویت اول یک نوع آموزش برای نشان دادن زندگی حیوانات زیر آب و آموزش اینکه انسان ها باید به محیط زیست احترام بگذارند است و اولویت دوم، یک گیم پلی سرگرم کننده و آرامش بخش برای کسانی است که از انجام بازی ها به دنبال آرامش هستند. در واقع باید گفت که بازی Abyssrium World: Tap Tap Fish بیشتر از اینکه بخواهد مثل بازی های مشابه چالش برانگیز و یا هیجانی باشد، یک بازی کاملاً آرامش محور و آموزنده است که با صداگذاری های زیبا و دلنشین و طراحی های دوست داشتنی به خوبی این حس زیبا را در مخاطب ایجاد می کند. برای دانلود آخرین نسخه این بازی می توانید بعد از مشاهده ویدئوی تریلر جالب بازی، از بخش دانلود باکس اندروید اقدام به دانلود کنید.

توجه : در نسخه مود شما تبلیغات را برای دریافت پول نامحدود ببینید.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.flerogames.aos.abyssworld را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.