Poly Bridge 2 1.46 - بازی شبیه ساز فوق العاده "مهندس پل سازی 2" اندروید


بازی اندروید, شبیه سازی, 1075 2022-02-26 03:30:13

Poly Bridge 2 v1.46 – بازی شبیه سازی جالب و زیبای مهندس پل سازی 2 مخصوص اندروید
قیمت 1.99 دلار در گوگل پلی – نسخه خریداری شده و کامل بازی برای شما
تست شده با اجرای آفلاین

Poly Bridge 2 نسخه دوم از بازی زیبا و دوست داشتنی مهندس پل سازی از استودیوی بازیسازی Dry Cactus Limited برای دستگاه های اندروید است که با ویژگی های جدیدتر آمده است تا شما دوستداران بازیهای سبک مهندسی را به وجد بیاورد! همیشه بازیهایی که با مهندسی و خلاقیت بازیکن سر و کار دارند، جالب توجه بوده اند ؛ از محبوب ترین و قدیمی ترین بازیهای مهندسی می توان به Bridge Constructor اشاره کرد که با میلیون ها فروش از نام آشنا ترین بازیهای شبیه سازی به شمار می رود! در این راستا، امروز قصد معرفی یک بازی شبیه سازی و مهندسی فوق العاده زیبا را داریم که قرار است خلاقیت تان را بیازماید! بازی Poly Bridge 2 فاصله بین سرگرمی را با فیزیک دقیق و شبیه سازی پر می کند! از چوب، فولاد و آهن، با کابل و پیستون های هیدرولیک برای ساخت پل های معلق استفاده کنید! شما حتی می توانید رمپ های جهشی طراحی کنید! آیا اتومبیل هایتان با خیال آسوده از روی رودخانه عبور می کنند  و یا آنچه شما ساخته اید آن ها را به مرگ در اعماق سرد رودخانه خواهد کشاند!؟ با به کار گیری خلاقیت خود و البته استفاده از مهندسی تان پل هایی مستحکم را بسازید تا وسایل نقلیه با سلامت از ان ها عبور کنند! بازی نسبت به ورژن قبل خود یک سری ویژگی های جدید و خاص تر را شامل می شود که از مهم ترین این ویژگی ها می توان به موتور جدید شبیه سازی که بی نظیر است، اشاره کرد.

 

Poly Bridge 2

 

بازی Poly Bridge 2 بیش از 100 مرحله منحصر به فرد را شامل می شود که می توانید ان ها را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید و از داشتن یک بازی بی نظیر لذت ببرید! بازی Poly Bridge 2 در ابتدا برای سیستم عامل ویندوز عرضه شده بود و حالا شاهد انتشار نسخه اندرویدی ان هستیم، امده است تا کاربران دارنده دستگاه های اندرویدی را به وجد بیاورد! آن را امتحان کنید و نقدی زیبا از ان برای دوستان در بخش نقد و بررسی این صفحه ارسال کنید!

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.drycactus.polybridge2 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.