دانلود Polynesia Adventure 2.9.0 - بازی نقش آفرینی-مدیریتی اندروید


بازی اندروید, شبیه سازی, 861 2021-02-02 20:32:11

Polynesia Adventure v2.9.0 – بازی تفننی و جالب ”ماجراجویی پولینزی” برای اندروید
یک عنوان شبیه سازی محبوب و دوست داشتنی
تست شده با اجرای آنلاین

Polynesia Adventure – ماجراجویی پولینزی یک بازی بسیار زیبا و خوش ساخت و البته بسیار پرطرفدار است که تنها در مدتی کوتاه بیشتر از 1 میلیون بار در گوگل پلی دریافت شده و به یکی از بازی های پرمخاطب در سبک بازی های تفننی و مدیریتی تبدیل شده است. این بازی را استودیوی بازی سازی MMAGAME توسعه داده و برای سیستم عامل اندروید عرضه کرده است. اندروید برای یک بار دیگر و به عنوان اولین وب سایت ایرانی مفتخر است که این بازی را برای دانلود به شکل رایگان ارائه کرده و شما عزیزان و علاقه مندان به بازی های مدیریتی سبک کشاورزی و مزرعه داری را به دانلود و نصب یک عنوان سرگرم کننده و تفننی دعوت می نماید. در بازی Polynesia Adventure ماجراجویی شخصیت هایی را روایت می کند که در مجمع الجزایر نزدیک به نیوزلند که با نام Polynesia معروف هستند حضور دارند. داستان اصلی بازی در اوایل قرن بیستم در این منطقه بسیار زیبا و دیدنی رخ می دهد. جایی که شخصیت اصلی بازی یعنی Emilia برای پیدا کردن مادرش پا به یک سفر پرماجرا می گذارد. اما این سفر صرفاً یک ماجراجویی ساده برای پیدا کردن یک شخص گمشده نیست. اتفاقات و جریانات زیادی در پس این ماجرا قرار دارند که به نقل از سازنده، حتی به نجات جهان توسط شخصیت های بازی مربوط می شوند!

 

Polynesia Adventure

 

در Polynesia Adventure شما با کمک شخصیتی بومی به نام Akamu سفر خود را شروع می کنید. اما سفر کردن به نقاط مختلف در این بازی فقط یک بخش ماجراست و بخش دوم که از قضا اهمیت زیادی هم دارد، قسمت مدیریتی بازی است که طی آن شما می بایست با ساخت، راه اندازی، توسعه و گسترش مزرعه های مختلف، یک دهکده کوچک بسازید و حتی آن را به یک شهر تبدیل کنید. این سرزمین ها مکان هایی بکر و دست نخورده هستند و شما در طول بازی Polynesia Adventure با گشت و گذار در آن ها و کشف سرزمین های جدید می توانید آن ها را مدیریت کرده و دهکده های خود را در آن ها بنا کنید. مسلماً برای چنین کاری به منابع خاصی نیاز دارید. پس باید با گشتن و جستجوی اطراف، چیزهایی که نیاز دارید را پیدا کنید. برای مثال می توانید با پیدا کردن معادن و استخراج سنگ های قیمتی از آن ها، بخش زیادی از نیازهای خود را از این طریق رفع کنید. شما باید با کاشت و زراعت انواع دانه ها و همچنین پرورش انواع حیوانات اهلی، سعی کنید که یک مزرعه پربار بسازید و با رسیدگی به آن ها، صنعت کشاورزی خود را گسترش دهید. Polynesia Adventure شخصیت های زیادی دارد که هرکدام به نوعی داستان مخصوص به خود را دارند. شما می توانید با این شخصیت ها تعاملات خاصی برقرار کرده و از کمک های آن ها در روند بازی بهره بگیرید. Polynesia Adventure نه فقط یک عنوان ساده و مدیریتی، بلکه یک بازی داستانی و پرماجرا است که می تواند حسابی شما را سرگرم کند. این بازی زیبا به صورت تست شده از سرورهای اندروید آماده دانلود است. اگر می خواهید بیشتر با کلیت این بازی آشنا شوید پیشنهاد می کنیم ویدئوی تریلر معرفی آن را مشاهده کنید.

توجه : نسخه های جدید بازی هک نمی شود، در صورت آماده شدن مود و هک شدن بازی، مود به جعبه دانلود اضافه می شود [در زمینه مود سوال نفرمایید]

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل