دانلود Soccer Manager 2021 2.1.1 - بازی مدیر فوتبال 2021 اندروید


بازی اندروید, ورزشی, 999 2021-08-15 20:45:13

Soccer Manager 2021 v2.1.1 – بازی مدیریتی و سرگرم کننده “مدیر فوتبال 2021” برای اندروید
یک بازی مدیریت فوتبال فوق العاده زیبا با گیم پلی اعتیاداور
تست شده با اجرای آنلاین

Soccer Manager 2021 – مدیر فوتبال 2021 نسخه مخصوص سال 2021 از سری بازی های Soccer Manager استودیوی انگلستانی Soccer Manager Ltd است که به شکل رایگان برای موبایل ها و تبلت های اندرویدی عرضه شده است. اندروید یک بار دیگر و به عنوان اولین وب سایت ایرانی این بازی را به محض انتشار در گوگل پلی تهیه و خدمت شما عرضه کرده است. نام کامل این بازی در گوگل پلی Soccer Manager 2021 – Football Management Game است ولی این عنوان به صورت اختصار و با نام SM21 نیز شناخته می شود. اگر با بازی های مدیریتی و سرمربی گری فوتبال آشنا باشید حتماً می دانید که بازی های زیادی در این زمینه عرضه شده و این سبک یکی از محبوب ترین سبک ها در بین بازی های ورزشی و مدیریتی است. سری بازی های Soccer Manager جزو خوش ساخت ترین و جذاب ترین این بازی ها به شمار می روند. از جمله مزایای این سری از بازی ها که غالباً در خیلی دیگر از بازی های مشابه وجود ندارد، بروزرسانی های جدید از نقل و انتقالات در سطح فوتبال جهان است. همچنین در این سری از بازی ها تمام بازیکنان واقعی دنیا شبیه سازی شده اند و تیم های باشگاهی و کشوری نیز طراحی شده اند.

 

Soccer Manager 2021 - Football Management Game

 

در بازی Soccer Manager 2021 – Football Management Game شما می توانید با انتخاب تیم مورد نظر خود از بین صدها تیم مختلف باشگاهی یا ملی مسیر مربی گری و مدیریت خود را آغاز کنید. شما نه فقط یک سرمربی، بلکه مدیر یک باشگاه یا یک تیم ملی هستید و کارهای زیادی باید انجام دهید. از جمله مهم ترین کارهای شما خرید، پرورش و یا فروش بازیکنان مختلف و ساخت یک تیم حرفه ای از فوتبالیست ها است. شما باید در رقابت های گوناگون از جمله لیگ ها، تورنومنت ها و جام های مختلف شرکت کنید و سعی کنید در تمامی رقابت ها موفق باشید. درست مثل یک سرمربی، شما می توانید قبل از شروع به بازی ترکیب تیم خود را مطابق با چیزی که می خواهید تغییر دهید، جای بازیکنان را عوض کنید و از استراتژی های گوناگون استفاده کنید. به نقل از سازنده بازی در Soccer Manager 2021 – Football Management Game بیشتر از 800 تیم مختلف از تیم های واقعی سرتاسر دنیا حضور دارند. بعد از مدیریت تیم می توانید به سراغ رقابت ها بروید و نتیجه کار خود را در غالب یک نمایش فوتبال ببینید. شما می توانید اطلاعات بازی را با جزئیات در پایان هر بازی ببینید. بخش نمایش بازی به شکل سه بعدی طراحی شده و سعی شده تا تمام بازیکنان واقعی شکل و شمایل ظاهری دقیقی داشته باشند. در مجموع باید گفت که با توجه به حجم خیلی مناسب بازی و بخش های متنوعی که Soccer Manager 2021 – Football Management Game دارد، این بازی یک عنوان قوی و خوش ساخت در این سبک به شمار می رود. در ادامه می توانید آخرین نسخه این بازی را به صورت تست شده از سرورهای اندروید دانلود کنید و جزو اولین نفراتی باشید که این بازی را تجربه می کند.

نکات تکمیلی:

1 – بازی آنلاین است و سرورهای بازی برای کاربران ایرانی در دسترس نیست ؛ بنابراین قبل از اجرای بازی باید ابتدا IP خود را تغییر دهید
2 –  در نسخه مود بازی شما بدون دیدن تبلیغات جایزه نامحدود دریافت می کنید
3 – بازی فقط برروی دستگاه های با پردازنده 64 بیتی یا همان ARM64 نصب می شود.