Speed Motor Dash:Real Simulator 2.05 - موتورسواری پرسرعت + مود


بازی اندروید, مسابقه ای, 1202 2022-03-29 02:30:12

Speed Motor Dash:Real Simulator v2.05 + Mod – بازی موتورسواری پرسرعت مخصوص اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای کاملا آفلاین

Speed Motor Dash:Real Simulator – موتور دش پر سرعت عنوان یک بازی در ژانر مسابقه ای است که توسط استودیو بازی سازی Yunbu Racing برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی یاد شده پیش از این هم بازی دیگری با عنوان Real Driving: Ultimate Car Simulator را در همین ژانر منتشر کرده و نشان داده که کار خودش را بلد است. همانطور که نامش پیشنهاد می کند، Speed Motor Dash:Real Simulator یک بازی موتورسواری است. گیم پلی این بازی بسیار واقعگرایانه طراحی شده است و با یک گرافیک عالی تجربه ای متفاوت را برای شما به ارمغان خواهد آورد. این بازی روی موتور بازی Unreal Engine Four ساخته شده است، یعنی پرقدرت ترین و پیشرفته ترین موتور بازی سه بعدی. انواع و اقسام موتور ها در این بازی برای شما در دسترس هستند. شما می توانید با این موتور ها در مسیر های بازی موتورسواری کنید و دریفت بکشید و موتور هایتان را مطابق با سلیقه خودتان شخصی سازی کنید. تمام موتور ها با جزئیات فراوان هستند و از روی نمونه های واقعی خودشان در دنیای واقعی ساخته شده اند. با شروع بازی می توانید پشت فرمان موتور بنشینید و در چند مرحله آزمایشی نحوه بازی کردن را یاد بگیرید و با مکانیزم های گیم پلی بازی آشنا شوید. به این ترتیب نه تنها مهارت های کنترل کردن موتور را یاد می گیرید بلکه قوانین جاده ای و ترافیک را هم فرا می گیرید. بالاخره هرچه باشد در مسیر پیش رویتان تنها نیستید و ماشین ها و اتوبوس ها و کامیون ها هم شما را همراهی می کنند.

 

Speed Motor DashReal Simulator

 

فیزیک واقعگرایانه Speed Motor Dash:Real Simulator همان چیزی است که باعث می شود عاشق این بازی شوید و نه تنها به آن اعتیاد پیدا کنید، بلکه آن را به سرگرمی شماره یک خودتان تبدیل کنید. برخلاف بسیاری از بازی های این سبک تنها یک حالت در این بازی وجود ندارد و ۳ حالت بازی شما را به طرق مختلف به چالش خواهند کشید. حالت های این بازی شامل حالت بی پایان، حالت مانع، و حالت نیتروژن می باشند و شما می توانید در هر کدام از آنها نهایت لذت و هیجان یک بازی موتورسواری تمام عیار را احساس کنید. رفته رفته در این حالت ها می توانید امتیاز و سکه به دست بیاورید و با سیستم پیشرفته ارتقاء و شخصی سازی بازی، موتور خودتان را به روز کنید و موتور های جدید خریداری کنید. گرافیک بازی حرفی برای گفتن باقی نمی گذارد و به محض ورود به بازی فکر می کنید یک بازی کنسول در مقابل شما قرار دارد. همانطور که از تریلر و تصاویر اسکرین شات بر می آید، سازندگان روی ظاهر این بازی خیلی خوب کار کرده اند و یک بازی گرافیکی واقعگرایانه سه بعدی و همه چیز تمام را از آب درآورده اند. زاویه دید بازی در حالت دید راننده و دید از بالا به پایین به شما اجازه می دهد کنترل موتور خودتان را به عهده بگیرید و به بازی کردن بپردازید. در کنار گرافیک واقعگرایانه، صداگذاری ها هم بسیار واقعگرایانه هستند و صدای موتور و کشیده شدن لاستیک روی آسفالت دل و جگر گیمر های دو آتیشه بازی های مسابقه ای را جلا خواهد داد و روحشان را نوازش خواهد کرد. Speed Motor Dash:Real Simulator توانسته امتیاز 4.0 از 5.0 را در مارکت اندروید به خود اختصاص دهد و تیم اندروید قصد دارد این بازی را در دو نسخه اصلی و مود شده در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را که قبلاً توسط تیم ما تست شده است از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم به صورت کاملاً رایگان دانلود کنید و از اجرای آن روی دستگاه تان لذت ببرید!

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.yunbu.speedmoto.dash را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل