Criminal Case: Save the World! 2.39 - پرونده جنایی: نجات جهان + مود


بازی اندروید, ماجراجویی, 928 2022-03-05 20:30:24

Criminal Case: Save the World! v2.39 + Mod – بازی جنایی و معمایی “پرونده های جنایی: نجات جهان” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Criminal Case: Save the World – پرونده های جنایی: نجات جهان یک بازی دیگر از مجموعه محبوب و بسیار خوش ساخت Criminal Case اثری از استودیوی فرانسوی و خلاق Pretty Simple در سبک ماجرایی و پازلی است که به صورت رایگان ساخته و برای موبایل ها و تبلت های اندرویدی عرضه شده است. اندروید به درخواست شما عزیزان آخرین نسخه رسمی این بازی را در کنار یک نسخه مود شده جهت دانلود تدارک دیده و از عزیزانی که به سبک بازی های جنایی، ماجراجویانه، مرموز و معمایی علاقه دارند دعوت می کند تا یک بازی جذاب و خاص دیگر از این مجموعه را از اندروید دانلود کنند. بازی Criminal Case: Save the World با کلیتی شبیه به دیگر بازی های این فرانچایز طراحی و عرضه شده است. در حالی که اغلب دیگر بازی های مجموعه پرونده های جنایی داستان هایی دنباله دار از یک لوکیشن خاص را داشتند، در بازی Criminal Case: Save the World این بار شما در مقیاس جهانی باید پرونده های قتل و جرم و جنایت های گوناگون را مورد بررسی کرده و تحقیقات خود را در آن ها انجام دهید تا بتوانید جنایت کارانی که این جرم ها را مرتکب شده اند پیدا کرده و به قانون تحویل دهید. از نظر ظاهر و از نظر طراحی های کلی باید گفت که بازی پرونده های جهانی: نجات جهان دقیقاً مثل بازی های دیگر این مجموعه از جمله Criminal Case: Supernatural Investigations ساخته شده است و از این لحاظ نمی توان تفاوت خیلی خاصی در بخش طراحی های بصری در بین بازی های Criminal Case پیدا کرد.

 

Criminal Case: Save the World

 

شما در بازی Criminal Case: Save the World در نقش رئیس یک گروه پلیس ویژه هستید که مسئول رسیدگی به چندین پرونده از جمله قتل های زنجیره ای در نقاط مختلف دنیا هستید. طبق تحقیقاتی که پلیس بین الملل انجام داده، قتل هایی که در نقاط گوناگون و در کشورهای مختلف رخ داده ممکن است به یکدیگر مرتبط باشند. به همین خاطر شما و گروه حرفه ای شما مأمور شده اید تا با آنالیز دقیق صحنه های جرم، این قتل های زنجیره ای را دنبال کرده و سرنخ های مهمی به دست بیاورید. آیا این قتل ها همگی از پیش تعیین شده بوده و به یکدیگر ارتباط دارند؟ آیا شما با یک قاتل حرفه ای سر و کار دارید یا یک باند جنایت کار؟ راز مخفی این قتل های عجیب و مرموز چیست؟ شما باید با تمرکز بالا و با دقت زیاد صحنه های جرم را با دقت زیر و رو کنید و مدارک و سرنخ های موجود را پیدا کنید و با بررسی آن ها راهی برای پیدا کردن مسئول یا مسئولان این اتفاقات هولناک پیدا کنید. Criminal Case: Save the World ماهیتی کاملاً معمایی دارد که به صورت ماجراجویانه در قالب مراحلی پشت هم ساخته شده است. فراموش نکنید که این مراحل و معماهای هرکدام از آن ها ممکن است به نوعی با صحنه های جرم بعدی ارتباط داشته باشند. پس بهتر است برای حل معماهای بازی دقت خود را به کار بگیرید. اندروید شما دوستان را به دانلود آخرین نسخه بازی بسیار زیبای Criminal Case: Save the World دعوت می کند. می توانید برای آشنایی بیشتر با سبک و سیاق بازی نگاهی به ویدئوی تریلر بازی یا تصاویر اسکرین شات آن بی اندازید. گفتنی است که بازی پرونده های جنایی: نجات جهان تا به این لحظه بیشتر از 5 میلیون دانلود در گوگل پلی به نام خود به ثبت رسانده و از بین آن ها موفق به کسب امتیاز 4.7 از 5.0 از رأی کاربران شده است.

توجه : مقدار طلای شما بیش از 100 میلیون است ؛ کاری به عدد نمایشی نداشته باشید ؛ به فروشگاه بروید و خرید کنید تا عملکرد سکه نامحدود را درک کنید.