Marble Woka Woka 2.089.01 - بازی پازل "ماربل ووکا ووکا" اندروید + مود


بازی اندروید, پازل و فکری, 2421 2022-09-12 19:45:13

Marble Woka Woka v2.089.01 + Mod – بازی پازل جالب و دوست داشتنی ماربل ووکا ووکا اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Marble Woka Woka from the jungle to the marble sea – ماربل ووکا ووکا عنوان یک بازی در ژانر پازل و فکری است که توسط استودیو بازی سازی Two Desperados Ltd برای دستگاه های اندروید ساخته شده است. Marble Woka Woka from the jungle to the marble sea یک بازی در سبک جورچین است. احتمالاً با شنیدن سبک جورچین یا همان Match 3 یاد Candy Crush یعنی بزرگ خاندان این سبک می افتید. بعد از Candy Crush استودیو های بازی سازی زیادی سعی کردند که از این بازی اقتباس کنند و از زمان عرضه این بازی هم بازی های زیادی ارائه شد که هر کدام از آنها به نوعی از المان های Candy Crush استفاده می کردند. باید گفت به نظر نمی رسد این ترند بخواهد به این زودی ها به پایان برسد و ارائه جدید ترین بازی Two Desperados Ltd یعنی Marble Woka Woka from the jungle to the marble sea هم بیانگر همین موضوع است. این بازی هم از همان المان هایی در گیم پلی خودش استفاده می کند که معمولاً در اکثر بازی های جورچین شاهدش هستیم. سادگی و سرگرم کننده بودن این سبک بازی ها باعث شده است تا گیمر های زیادی به بازی های جورچین علاقه نشان دهند که بازی پیش رو هم از این قاعده مستثنی نیست. این بازی توانسته بیش از 10.000.000 بار در مارکت اندروید دانلود شود و مورد استقبال بی نظیر بسیاری از گیمر ها از سرتاسر جهان قرار بگیرد. اما بخشی از این استقبال بی نظیر به خلاقیت و نوآوری توسعه دهندگان در گیم پلی بازی بر می گردد. استفاده از المان شوتر تقریباً توانسته است این بازی را با بازی های دیگر این سبک متمایز کند. در اکثر این بازی ها شما باید سه آیتم هم رنگ یا هم هم شکل و یا تعداد بیشتری از آنها را در کنار هم جور کنید تا بتوانید آنها را حذف کنید. اما در این بازی گوی های رنگی در مسیری به حرکت در می آیند و شما باید گوی هایی که در اختیار دارید را درست به میان گوی های در حال حرکت شلیک کنید تا بتوانید آنها را حذف کنید.

 

Marble Woka Woka from the jungle to the marble sea

 

در بازی Marble Woka Woka from the jungle to the marble sea با حذف کردن بیش از ۳ گوی می توانید پاداش های مختلفی دریافت کنید که عموماً در قالب چند برابر کننده امتیاز و یا نیرو های ویژه کمکی هستند. این موارد به شما کمک می کنند بتوانید راحت تر در بازی پیش روی کنید و گوی های بیشتری را به یکباره حذف کنید. شاکله اصلی بازی را مرحله ها تشکیل می دهند. هر مرحله دارای ماموریت های خاص خودش است و کار مشخصی را باید در آنها انجام دهید اما اصلی ترین هدف شما در هر مرحله جمع آوری بیشترین امتیاز و دریافت ۳ ستاره است. روی هم رفته باید گفت از لحاظ گیم پلی این بازی به سبک جورچین وفادار مانده است و محتوای جذاب و سرگرم کننده ای را ارائه کرده است. از لحاظ ظاهری فضای گرافیک بازی زیباست و طراحی هنری محیط های مختلف جهان بازی و تم کلی بازی عالی کار شده است. کنترل ها ساده هستند و به ضربه زدن و اسلاید کردن روی صفحه نمایش دستگاه تان خلاصه می شوند و قطعاً چیزی نیستند که نتوانید از عهده اش بربیاید. علاوه بر این، در طول چند بخش کوتاه آموزشی تمام مکانیزم های بازی را یاد خواهید گرفت که باعث می شود در طول بازی سردرگم نشوید. ارزش تکرارپذیری بازی به واسطه محتوای ارائه شده و درجه سختی متناسب مرحله های آن بسیار بالاست و تجربه رضایت بخشی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. این بازی قطعاً رقابای قدری دارد که بدون شک در آینده هم رقبای بیشتری به آنها اضافه خواهند شد اما هیچکدام از آنها نمی توانند Marble Woka Woka from the jungle to the marble sea را از قرار گرفتن در زمره بهترین بازی های سبک جورچین منع کنند.  Marble Woka Woka from the jungle to the marble sea توانسته امتیاز عالی 4.6 از 5.0 را در مارکت اندروید به خود اختصاص دهد و تیم اندروید قصد دارد این بازی را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. در انتهای همین مطلب می توانید نسخه اصلی این بازی را به همراه نسخه مود شده اش و فایل دیتا از سرور های ما دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.TwoDesperados.WokaWoka را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل