Best Fiends Stars 3.0.2 - بازی "ستارگان بهترین دشمنان" اندروید + مود


بازی اندروید, پازل و فکری, 1415 2022-06-17 19:30:21

Best Fiends Stars v3.0.2 + Mod – بازی تفننی و سرگرم کننده “ستارگان بهترین دشمنان” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Best Fiends Stars – ستارگان بهترین دشمنان که با نام کاملش در گوگل پلی Best Fiends Stars – Free Puzzle Game است، یکی دیگر از بازی های رسمی از مجموعه محبوب Best Fiends در سبک کژوآل (تفننی) برای سیستم عامل اندروید است. بازی Best Fiends که در واقع اولین نسخه اورجینال از این سری بازی ها به حساب می رود، یکی از پرمخاطب ترین و دوست داشتنی ترین بازی های سبک تفننی و پازلی است که ده ها میلیون بازیکن در سراسر دنیا دارد. حالا سازندگان این بازی یعنی استودیوی فنلاندی Seriously Digital Entertainment Ltd. تصمیم گرفتند تا با ساخت یک بازی مشابه دیگر در همان سبک و سیاق، روند موفقیت قسمت اول را با یک عنوان جدید تسریع ببخشند و با برند سازی نام این بازی، در بین رقبا خوش بدرخشند. به همین خاطر بعد از چندین سال، این استودیو دومین بازی از این سری را معرفی کرد و نام آن را Best Fiends Stars گذاشت. در حالی که به نظر می رسید نسخه دوم تفاوت های خیلی زیادتری نسبت به قسمت اول داشته باشد، اما باید گفت که Best Fiends Stars – Free Puzzle Game تقریباً مثل همان قسمت ابتدایی است. سبک گیم پلی، طراحی ها و گرافیک کلی بازی با تغییرات خیلی کمی همراه هستند و شاید بتوان گفت که بازی ستارگان بهترین دشمنان یک بروزرسانی نسبتاً متفاوت تر از بازی اول است. با این حال نمی توان گفت که این بازی کاملاً تکراری و بدون تغییر است و در حقیقت این فقط ماهیت کلی آن است که به نوعی دست نخورده باقی مانده است.

 

Best Fiends Stars - Free Puzzle Game

 

در بازی Best Fiends Stars – Free Puzzle Game که تمرکز اصلی آن در سبک بازی های Match 3 و Blast می باشد، شما می بایست در بیش از 500 مرحله سرگرم کننده و در عین حال چالش برانگیز و دوست داشتنی، پازل های جورچینی بازی را حل کنید تا بتوانید به مراحل بعدی بروید. تقریباً هرچیزی که در این بازی ببینید قبلاً در بازی های سبک Match 3 Puzzle وجود داشته اند. اما یک قابلیت جالب و سرگرم کننده ای که استودیوی Seriously Digital Entertainment برای این بازی در نظر گرفته، امکان بازی به صورت آنلاین همراه با دوستانتان است. این بخش از بازی که به گونه ای نقطه عطف آن است، در کمتر بازی های مشابه در این سبک دیده شده است. در این قسمت شما می توانید با دوستان خود به صورت تیمی بازی کنید و سرگرم کننده بودن آن را دو چندان کنید. درست مثل هر بازی جورچین 3 تایی مشابه دیگر، هدف اصلی شما در این بازی کنار هم قرار دادن آیتم های مشابه به صورت ردیفی است. همانطور که حدس زدنش نیز سخت نیست، در Best Fiends Stars – Free Puzzle Game نیز قابلیت استفاده از بوسترها و آیتم های امتیازی گوناگون فراهم شده است تا شما از یک گیم پلی داینامیک لذت ببرید. جهت آشنایی بیشتر با این بازی می توانید نگاهی به ویدئوی تریلر و یا تصاویر اسکرین شات آن بی اندازید و سپس در صورت تمایل آخرین نسخه اش را به همراه یک نسخه مود شده از اندروید دانلود کنید و حسابی لذت ببرید و نظر خود در رابطه با این بازی را با ما و دیگر کاربران اندروید به اشتراک بگذارید.

توجه : فرمت فایل نصبی apks است – برنامه مدیریت فایل زد آرشیور را از اندروید دریافت و نصب کرده و از داخل آن روی فایل نصبی apks بازی کلیک کنید تا نصب گردد.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل