Omega Legends 1.0.77 - بازی اکشن مبارزان افسانه ای امگا اندروید


بازی اندروید, اکشن, 889 2021-03-11 20:30:28

Omega Legends v1.0.77 – بازی اکشن “مبارزان افسانه ای امگا” برای اندروید
یک بازی هیجان انگیز و رقابتی در سبک عناوین بتل رویال
تست شده با اجرای آنلاین

Omega Legends – مبارزان افسانه ای امگا یک بازی سرگرم کننده، مهیج و بسیار رقابتی در سبک بازی های اکشن از نوع بتل رویال است که به وسیله شرکت بازی سازی IGG.COM کشور سنگاپور در رقابت با بازی های محبوب سبک بتل رویال به خصوص Fortnite و PUBG عرضه شده است. اگر با استودیوی بازی سازی IGG.COM آشنا باشید حتماً می دانید که این شرکت تقریباً تمام تمرکز خود را روی طراحی و ساخت بازی های آنلاین و رقابتی گذاشته است. در حالی که طی سال های گذشته بیشترین بازی های عرضه شده توسط این شرکت از جمله Brave Conquest ، Clash of Lords ، Craft Legend ، Mobile Royale و Castle Clash در سبک استراتژیکی بودند، اما این بار با یک بازی متفاوت تر از دیگر بازی های این استودیو در خدمت شما هستیم. بازی پیش روی شما Omega Legends یا مبارزان افسانه ای امگا نام دارد که یک بازی کاملاً الگوبرداری شده یا بهتر است بگوئیم تقلید شده از بازی فورتنایت است. هرچیزی که در طراحی های این بازی استفاده شده قبلاً در بازی فورتنایت پیاده سازی شده بود و معلوم نیست که چرا سازندگان این بازی تصمیم گرفتند که چنین کپی برداری بزرگی انجام دهند. با تمام این تفاسیر و با اینکه این بازی حقیقتاً ماهیت خاصی ندارد، اما ساختار جذاب و ویژگی های خیلی خوبی برای یک بازی در سبک بتل رویال دارد که از جمله برترین آن ها، گرافیک خوب و بهینه سازی شده آن است.

 

Omega Legends

 

بازی Omega Legends – امگا لجندز داستانی آینده نگرانه را از دنیایی بازگو می کند که طی آن به خاطر پیشرفت های زیادی که در بخش های گوناگون از جمله تجهیزات نظامی اتفاق افتاده، یک بازی جهانی به نام امگا شکل می گیرد که اگرچه هدف اولیه آن چیزی کاملاً متفاوت بود، اما کم کم این هدف از حالت بازی و سرگرمی به یک جنگ بزرگ تبدیل می شود. شما در نقش قهرمانی از شخصیت های گوناگون هستید که در این جنگ همراه با هم تیمی هایش شرکت دارد و سعی دارد که از این شرایط عجیب و نابسامان با موفقیت خارج شود. در بازی Omega Legends شما باید در سرزمین هایی که کاملاً درگیر جنگ های فرقه ای و داخلی هستند شرکت کنید و سعی کنید با غارت منابع، رویارویی با تهدیدات و شکست دادن دشمنان، برای بقاء تلاش کنید. چندین شخصیت و قهرمان مختلف در Omega Legends حضور دارند که هر کدام قابلیت هایی مخصوص و منحصر به فرد دارند. بازی مبارزان افسانه ای امگا در چند مد گوناگون قابل انجام است اما مهم ترین بخش آن بخش مبارزات بتل رویال گروهی است. درست مثل بازی فورتنایت یا دیگر بازی های بتل رویال، در Omega Legends نیز شما بازی را با پریدن از یک هواپیمای مخصوص آغاز می کنید و در نقطه ای از یک نقشه نسبتاً بزرگ فرود می آیید. به محض اینکه پای شما به زمین برسد باید به خانه های مختلفی که در اطرافتان می بینید بروید و آیتم های بازی را غارت کنید تا سلاح، تجهیزات و کیت های کاربردی را پیدا کنید. بعد از آن باید در نقشه به دنبال بازیکنان تیم مقابل بگردید و سعی کنید قبل از اینکه آن ها شما را از بین ببرند، نابود کنید. بازی امگا لجندز با گرافیک خوب و مدل سازی های سه بعدی یک بازی سرگرم کننده و خیلی خوب برای افراد علاقه مند به بازی های اکشن و بتل رویال است. برای آشنایی بیشتر با این بازی می توانید ویدئوی تریلر آن را از بخش مربوطه مشاهده کنید و سپس در صورت تمایل اقدام به دانلود آخرین نسخه آن از اندروید کنید.

نکات تکمیلی:

  1. سرورهای بازی برای بازیکنان ایرانی در دسترس نیست. قبل از اجرای بازی اقدام به تغییر IP خود کنید.
  2. به جز دیتای OBB ممکن است در بعضی از مواقع برای اجرای بازی نیاز به دانلود آپدیت های درون برنامه ای باشد.
  3. برای این بازی هیچ نسخه مود یا هک شده ای وجود ندارد.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.igg.android.omegalegends را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.