Creative Destruction Advance 2.0.5771 - تخریب خلاقانه: نسخه پیشرفته


بازی اندروید, اکشن, 1145 2021-12-16 20:31:10

Creative Destruction Advance v2.0.5771 – بازی اکشن و جذاب “تخریب خلاقانه: نسخه پیشرفته” برای اندروید
نسخه ای تکامل یافته و حرفه ای تر از بازی Creative Destruction
تست شده با اجرای آنلاین

Creative Destruction Advance – تخریب خلاقانه: نسخه پیشرفته یک بازی زیبا و سرگرم کننده و در واقع نسخه تکامل یافته و توسعه یافته بازی Creative Destruction از استودیوی معروف و خوش آوازه NetEase Games است که به صورت رایگان با قابلیت پرداخت های درون برنامه ای برای موبایل ها و تبلت های اندرویدی عرضه شده است. درست مثل بازی Garena Free Fire که در سال 2020 نسخه ای حرفه ای تر و گرافیکی تر برای آن به نام Garena Free Fire MAX عرضه شد، استودیوی NetEase هم تصمیم گرفت تا دستی به روی بازی نسبتاً قدیمی و محبوب خود بکشد و آن را با کمی تغییرات در بخش جزئیات گرافیکی و البته اضافه کردن بخش ها و آیتم های دیگر، آن را روانه بازار کند تا رقیبی سرسخت برای بازی هایی مثل PUBG , Fortnite و Garena Free Fire باشد. اندروید، به عنوان اولین وب سایت ایرانی در سطح وب اقدام به بررسی و انتشار این نسخه از بازی Creative Destruction کرده و شما عزیزان و علاقه مندان به بازی های سبک بتل رویال را به دانلود این عنوان اکشن، حجیم و گرافیکی دعوت می کند. همانطور که می دانید نسخه اول بازی تخریب خلاقانه به خودی خود جزو بازی های سنگین به حساب می رود. حالا نسخه حرفه ای تر آن نیز در دسترس بازیکنان قرار گرفته است.

 

Creative Destruction Advance

 

بازی Creative Destruction Advance یک عنوان خیلی حرفه ای و خوش ساخت در سبک بازی های بقاء و بتل رویال است که غالباً به شکل بازی های تیمی برگذار می شود. این بازی کاملاً آنلاین بوده و سرورهای اصلی آن همان سرورهایی هستند که بازی اورجینال در آن اجرا شده اند. از نظر گیم پلی و گرافیک کلی حقیقتاً نمی توان تفاوت زیادی در این بازی با نسخه اصلی مشاهده کرد و هنوز معلوم نیست که هدف اصلی NetEase از ارائه یک نسخه مشابه از این بازی چیست. حتی از لحاظ حجم نیز بازی Creative Destruction Advance تقریباً با همان حجم نسخه اولیه عرضه شده است. با این حال یک تفاوت اصلی بین این دو نسخه وجود دارد و آن هم این است که بازی Creative Destruction Advance در حقیقت یک نسخه پیشرفته تر از بازی است که موارد جدید شامل آپدیت های مختلف ابتدا قرار است روی این نسخه از بازی اعمال شوند. شاید بتوان گفت که این نسخه، نسخه ای آزمایشی برای اعمال بروزرسانی های جدید روی بازی باشد اما درواقع اینطور نیست و نسخه Advance صرفاً یک نسخه بهتر برای معرفی سریع تر بخش های جدید است. برای مثال، فصل دوازدهم بازی ابتدا روی این نسخه ارائه شد و سپس روی نسخه اورجینال نیز اعمال شد. در این بازی شما باید در نقش یک شخصیت قهرمان در نبردهایی که در لوکیشن های مختلف به صورت Open World صورت می گیرد بازی کنید و با پیدا کردن آیتم ها و سلاح ها خودتان را برای رویارویی با رقبا آماده کنید. اندروید همزمان با انتشار نسخه جدید این بازی در گوگل پلی آن را به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

نکات تکمیلی:

  1. بازی Creative Destruction Advance از نظر ظاهری، گیم پلی و گرافیک تفاوت خاصی با نسخه اصلی ندارد.
  2. به خاطر حجم زیاد بازیکنان و شلوغ بودن سرورها، سرورهای اصلی بازی طی ساعات خاصی از روز غیرفعال می شوند. بنابراین باید زمانی وارد بازی شوید که سرورها آماده پذیرش بازیکنان باشند. لطفاً دقت کنید که اندروید هیچ اطلاعی از وضعیت سرورهای بازی ندارد و شما باید خودتان از داخل بازی شرایط سرورها را بررسی کنید.
  3. ممکن است مثل خیلی دیگر از بازی های مشابه برای اتصال به سرورهای بازی مجبور شوید تا IP خود را تغییر دهید.
  4. هیچ نسخه مود شده یا هک شده ای برای این بازی ساخته نشده و نخواهد شد.
  5. به خاطر گرافیک و حجم زیاد، انجام این بازی روی دستگاه های میان رده و ضعیف توصیه نمی شود.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.titan.cda.gb را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.