The White Bird Carnival 1.0.5 - بازی معمایی کارناوال پرنده سفید اندروید


بازی اندروید, پازل و فکری, 510 2021-05-01 00:45:34

The White Bird Carnival v1.0.5 – بازی پازلی و ماجرایی “کارناوال پرنده سفید” برای اندروید
نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 1.99 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

The White Bird Carnival – کارناوال پرنده سفید عنوانی دیگر از یکی از بازی های فوق العاده خوش ساخت و جذاب استودیوی چینی CottonGame سازنده آثار محبوب و معروفی همچون A Foreign Land of Us ، One Way: The Elevator و یا سری بازی های Isoland برای دستگاه های اندرویدی است. این بازی در قالب یک عنوان پولی با قیمت 1.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده و در دسترس مخاطبین قرار گرفته است اما اندروید همزمان با انتشار آن و بعد از بررسی های لازم، به عنوان اولین وب سایت ایرانی آن را به صورت خریداری شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. The White Bird Carnival یک بازی کاملاً ماجراجویانه با شخصیت پردازی های خیلی جالب است که مخاطب را به کشف داستان و حقایق جذاب آن ترغیب می کند. ما پیش تر هم چنین سبک بازی هایی را زیاد دیده بودیم و باید گفت که CottonGame بدون شک یکی از قوی ترین استودیوهای بازی سازی در زمینه ساخت چنین بازی هایی است. این داستان پردازی های جالب در کنار طراحی های منحصر به فرد و از آن سرگرم کننده تر، پازل ها و معماهای فکری باعث می شود تا یک بازی مثل The White Bird Carnival یک پکیج کامل و بسیار جذاب برای علاقه مندان به این قبیل از بازی ها باشد. پس با اندروید در معرفی این بازی زیبا و مهیج همراه باشید.

 

The White Bird Carnival

 

بازی The White Bird Carnival داستان مردی به نام David را بازگو می کند. یک روز David یک نامه از سمت شهر قدیمی که در آن زندگی می کرده دریافت می کند و تصمیم می گیرد برای اینکه بفهمد جریان این نامه چیست به این شهر برود. او سال های سال است که به این شهر پا نگذاشته و هیچ اطلاعی از اینکه چه چیزی در این شهر تغییر کرده ندارد. به هر حال او تصمیم می گیرد که این سفر را انجام دهد و بالاخره خودش را به شهر می رساند. بازی دارای داستان خطی است و اتفاقات و رویدادهای بازی در قالب مراحل پازلی و معمایی یکی پس از دیگری نمایان می شوند. شخصیت اصلی بازی قرار است با چیزهای مختلفی در طول بازی رو به رو شود و با شخصیت های گوناگونی برخورد کند. او خیلی زود متوجه می شود که خاطرات زیادی در این شهر داشته که حالا همگی مثل نیروهایی ماورایی به ذهن او حمله کرده و باعث ایجاد توهم در او شده اند. آیا David موفق می شود تا در برابر چیزهایی که قرار است در این شهر مشاهده کند مقاومت داشته باشد؟ آیا او می تواند در مقابل خاطرات عجیب و مرموزی که از گذشته به سراغ او آمده اند طاقت بیاورد؟ او ناخواسته و توسط یک نیروی خاص به این مکان کشیده شده و حالا باید این سفر ماجرایی را تا انتها پشت سر بگذارد. شما تنها کسی هستید که می توانید او را در این سفر همراهی کنید. ده ها پازل و معمای فکری و جذاب برای بازی The White Bird Carnival طراحی شده که می تواند هم چالش برانگیز و هم سرگرم کننده باشد. بازی The White Bird Carnival همینک به صورت خریداری شده و رایگان از بخش دانلود باکس اندروید آماده دریافت است.

نکته: با اینکه طراحی های بازی کارتونی و ظاهر کلی آن چیز خاصی ندارد، اما با توجه به رده بندی سنی بازی و ویژگی هایی که خود سازنده اعلام کرده، این بازی دارای خشونت های زیادی بوده و فقط برای افراد بالای 18 سال مناسب است.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.cottongame.whiteBirdPark.googleplay را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.