Bikes Hill 2.4.0 - بازی مسابقه ای "دوچرخه سواری در تپه ها" اندروید + مود


بازی اندروید, مسابقه ای, 700 2022-01-15 20:45:10

Bikes Hill v2.4.0 + Mod – بازی دوچرخه سواری در تپه ها مخصوص اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (طلا بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Bikes Hill – دوچرخه سواری در تپه ها عنوان یک بازی در ژانر مسابقه ای است که توسط استودیو بازی سازی VOODOO برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی VOODOO خالق آثار فوق العاده ای همچون Draw Climber و Draw Joust است و با ده ها بازی و میلیون ها دانلود کارنامه موفقی در مارکت اندروید دارد. Bikes Hill هم یکی دیگر از بازی های فوق العاده این استودیو بازی است که توانسته با ارائه یک گیم پلی ساده، تجربه ای مهیج و سرگرم کننده را به ارمغان بیاورد. گیم پلی بازی بسیار ساده است و مکانیزم های آن اصلاً پیچیدگی خاصی ندارند. این بازی نشان می دهد که چرا استودیو بازی سازی VOODOO یکی از معروف ترین استودیو های بازی سازی پلتفرم های موبایلی است. برگرفته از استایل گیم پلی یکی دیگر از بازی هایش به نام Dune، بازی Bikes Hill شما را در نقش یک دوچرخه سوار قرار می دهد که باید سعی کند در یک مسیر مسابقه ای از رقبای خود پیشی بگیرد و جایگاه برتر را به خودش اختصاص دهد. مسیر مسابقه ای شما کاملاً‌ سر راست است و اصلاً پیچ و خمی ندارد. اما در طول این مسیر تپه هایی قرار دارند که شما باید بتوانید از آنها عبور کنید. این تپه ها مانع نیستند و صرفاً به شکلی طراحی شده اند که جلوی سرعت و شتاب گرفتن شما را بگیرند. سرعت و شتاب به همراه دقت و زمانبندی حرف اول را در بازی می زنند. زمانی که انگشت تان را روی صفحه نمایش می گذارید دوچرخه سوار شروع به حرکت کردن می کند و زمانی که انگشت تان را از روی صفحه نمایش بر می دارید در آسمان به پرواز در می آید و زمانی که دوباره انگشت تان را روی صفحه نمایش بگذارید از پرواز کردن به حالت فرود در می آید. این مکانیزم گیم پلی دقیقاً همان مکانیزمی است که در بازی Dune به کار رفته است و اگر با آن بازی آشنا باشید به راحتی می توانید جایگاه های اول را به خودتان اختصاص دهید و در مراحل بازی پیش روی کنید. اما اگر با Dune هم آشنا نباشید با کمی آزمون و خطا قلق بازی دست تان می آید و به راحتی می توانید به بازی کردن بپردازید. فقط باید درست در زمان مشخص از روی تپه ها به پرواز درآیید که بتوانید اوج بگیرید و درست در زمان مشخص روی تپه ها فرود بیایید که کشته نشوید.

 

Bikes Hill

 

خوشبختانه در بازی Bikes Hill تعداد عمر خاصی برای دوچرخه سوار در نظر گرفته نشده است و هر وقت که کشته شوید به راحتی می توانید به بازی برگردید و از نو شروع کنید. هرچقدر که بتوانید جایگاه های بهتری به دست بیاورید بیشتر می توانید پول دریافت کنید. همچنین اگر زمانبندی درستی داشته باشید می توانید پول هایی که در بین مسیر تان قرار داده شده اند را هم جمع آوری کنید. در ادامه می توانید با همین پول ها کاراکتر ها و ویژگی های جدید را آنلاک کنید و از بازی کردن لذت ببرید. در مجموع باید گفت گیم پلی بازی رضایتبخش است و بازی ای را ارائه می دهد که می توانید با آن ساعت ها سرگرم شوید و از هیجان دوچرخه سواری در تپه ها لذت ببرید. مسیر های متنوع و تپه های زیادی در پیش رو دارید که چالش منحصر به فردی را برای شما فراهم می کنند. کنترل ها در آسان ترین حالت خود هستند و قطعاً چیزی نیستند که نتوانید از عده اش بر بیاید. روند بازی سرعت بالایی دارد و نه تنها اصلاً خسته کننده و ملالت آور نیست بلکه اعتیاد آور است. از بعد ظاهری فضای گرافیکی بازی معمولی است و چیزی نیست که قبلاً ندیده باشید اما با اینحال طراحی هنری جهان بازی خوب است و از انیمیشن ها و افکت های قابل قبولی در بازی استفاده شده است. از بعد شنیداری صدای خاصی در بازی وجود ندارد که بخواهیم راجع به آن صحبت کنیم اما در کل موسیقی متن بازی اتمسفر درخور و مناسبی را برای بازی خلق می کند. Bikes Hill امتیاز خوب 4.5 از 5.0 را در مارکت اندروید به خود اختصاص داده است و با بیش از 10.000.000 نصب فعال با استقبالی استثنائی از سوی گیمر ها مواجه شده است. از این رو، تیم اندروید قصد دارد این بازی محبوب و پرطرفدار را در دو نسخه اصلی و مود شده و بدون محدودیت در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را که قبلاً توسط تیم ما تست شده است از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

توجه : سیستم مود بودن نسخه مود اینطوری است که به ازای پاس کردن سطوح مقدار زیادی سکه دریافت می کنید [بعد از پاس کردن لول، از بازی خارج شوید و مجددا بازی اجرا شود].

تغییرات نسخه v2.4.0 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی