دانلود Pearl's Peril 7.4.3471 - بازی ماجرایی "مأموریت پرل" اندروید + مود


بازی اندروید, پازل و فکری, 1035 2022-03-19 03:30:12

Pearl’s Peril – Hidden Object Game v7.4.3471 + Mod – بازی ماجرایی-معمایی “مأموریت پرل” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (ویژگی ذکر شده) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Pearl’s Peril – Hidden Object Game – مأموریت پرل یکی از عناوین معروف و بسیار پرطرفدار در سبک بازی های ماجرایی و معمایی است که محصولی از کمپانی آلمانی Wooga می باشد. این بازی ابتدا برای پلتفرم تحت وب فیسبوک در سال 2013 عرضه شد و سپس بعد از چند ماه برای سیستم عامل های موبایلی از جمله Android و iOS نیز عرضه شد. با گذشت بیشتر از 7 سال از انتشار این بازی برای سیستم عامل اندروید، هنوز هم استودیوی Wooga این بازی را توسعه می دهد و آپدیت های زیادی برای آن عرضه کرده است. ما در اندروید تصمیم گرفتیم تا همزمان با عرضه شدن آپدیت جدید این بازی در گوگل پلی، آن را تهیه و به درخواست شما عزیزان برای دانلود به شکل رایگان ارائه دهیم. شما می توانید همینک اقدام به دانلود آخرین نسخه این بازی بسیار جذاب کرده و آن را در دو ورژن معمولی و مود شده از اندروید دریافت کنید. Pearl’s Peril – Hidden Object Game یک نمونه حرفه ای و تکامل یافته از یک بازی در سبک Hidden Object است که تلفیق بی نظیر سبک های ماجرایی، معمایی، پازلی و اشیاء مخفی این بازی را به یک عنوان بسیار جذاب و دوست داشتنی تبدیل کرده است. پس اگر شما هم با این نوع بازی ها ارتباط خوبی برقرار می کنید، مطمئن باشید که بازی مأموریت پرل می تواند جذابیتی وصف ناپذیر برای شما داشته باشد.

 

Pearl's Peril - Hidden Object Game

 

در بازی Pearl’s Peril – Hidden Object Game شما در نقش شخصیت اصلی بازی یعنی خانم جوانی به نام Pearl Wallace هستید. این خانم جوان که یک خلبان حرفه ای هم هست، داستانی مرموز و جنایی را تجربه می کند. طبق داستان بازی، پدر پرل به طرز مشکوکی اقدام به خودکشی کرده و جان خود را از دست می دهد. پرل معتقد است که پدرش خودکشی نکرده و این یک توطئه و نقشه شوم بوده تا مرگ پدرش یک خودکشی به نظر برسد در صورتی که این حادثه یک قتل بوده است. حالا شما باید در نقش Pearl به نقاط مختلف جهان سفر کنید و به دنبال جمع آوری مدارک و سرنخ های مربوط به این حادثه باشید. در این سفر پرماجرا، شما با ده ها شخصیت گوناگون رو به رو می شوید که هر کدام می توانند دوست یا دشمن شما باشند! شما قرار است درست مثل یک کارآگاه خصوصی و حرفه ای، این شخصیت ها و ادعاهایشان را مورد بررسی قرار دهید. در کنار مأموریت های مختلفی که در این زمینه دارید، شما مأموریت های فرعی متعدد دیگری هم دارید که از جمله مهم ترین آن ها می تواند به مدیریت و شخصی سازی منطقه Island Paradise و انجام پازل ها و معماهای متنوع اشاره کرد. این بازی زیبا با طراحی های جذاب و گرافیک عالی خود می تواند حسابی شما را سرگرم کند. داستان بازی، طراحی های دستی و نقاشی شده، گیم پلی روان، تنوع عالی پازل ها، شخصیت پردازی های جالب و سفر به مکان های متعدد از جمله مهم ترین ویژگی های این بازی زیبا و جذاب هستند. این بازی زیبا و هیجان انگیز همینک به صورت تست شده از سرورهای اندروید آماده دانلود است. قابل ذکر است که این بازی تا به امروز با کسب امتیاز 4.8 از 5.0 بیشتر از 10 میلیون بار توسط کاربران گوگل پلی دانلود شده است. سازنده بازی مدعی شده که این بازی بیشتر از 60 میلیون کاربر در سراسر دنیا در پلتفرم های مختلف دارد.

توجه : فرمت فایل نصبی apks است – برنامه مدیریت فایل زد آرشیور را از اندروید دریافت و نصب کرده و از داخل آن روی فایل نصبی apks بازی کلیک کنید تا نصب گردد.