Real Car Parking Master : Multiplayer Car Game 1.6.0 Android + Mod


بازی اندروید, شبیه سازی, 2765 2022-07-19 19:30:24

Real Car Parking Master : Multiplayer Car Game v1.6.0 + Mod – بازی شبیه سازی “استاد پارک کردن ماشین” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای بدون مشکل

Real Car Parking Master : Multiplayer Car Game – استاد پارک کردن ماشین یک بازی گرافیکی و خوش ساخت در قالب یک عنوان ماشینی از دسته بازی های شبیه سازی برای سیستم عامل اندروید است. این بازی یک محصول از استودیوی Spektra Games کشور ترکیه است که به شکل رایگان ساخته و توسعه داده شده است. در این بازی شما قرار است یک تجربه واقع گرایانه از رانندگی با ماشین های گوناگون را داشته باشید. اندروید به درخواست شما عزیزان و به محض انتشار نسخه جدید این بازی در گوگل پلی آن را تهیه، بررسی و جهت دانلود به شکل تست شده آماده سازی و فراهم نموده است. این بازی همینک به صورت نسخه اصلی + نسخه مود شده و به همراه فایل دیتای آن از اندروید آماده دریافت هستند. پس اگر از علاقه مندان به بازی های ماشینی و به خصوص بازی های شبیه ساز رانندگی هستید، بازی Real Car Parking Master : Multiplayer Car Game را از دست ندهید. در این بازی شما در نقش یک راننده می بایست مأموریت های گوناگونی را در بخش اصلی بازی که بخش مرحله ای و تک نفره آن است انجام دهید. از جمله مهم ترین مأموریت های شما، رانندگی در سطح شهر و رعایت تمام قوانین مربوط به این مسئله است. برای مثال شما باید پشت چراغ قرمز بایستید، با سرعت مجاز حرکت کنید و در مواقعی که نیاز به پارک کردن ماشین است، به شکل صحیح آن را در نقطه مورد نظر پارک کنید.

 

Real Car Parking Master : Multiplayer Car Game

 

بازی Real Car Parking Master : Multiplayer Car Game دارای ده ها نوع مدل ماشین از مدل های واقعی است که همگی آن ها با ظرافت زیادی طراحی شده اند. هرچیزی که از یک ماشین واقعی مورد نیاز باشد در این طراحی ها منعکس شده است. از مدل سازی های کاملاً سه بعدی گرفته تا صدای موتور ماشین ها در بازی Real Car Parking Master : Multiplayer Car Game به خوبی شبیه سازی و طراحی شده اند. از جمله ویژگی های اصلی و مهم این بازی، توجه زیاد به جزئیات فیزیکی و گیم پلی طبیعی و واقعی است. به ادعای سازنده بازی، با انجام Real Car Parking Master : Multiplayer Car Game می توانید مهارت های رانندگی خود را افزایش دهید. به جز بخش انفرادی، شما می توانید این بازی را به صورت چندنفره نیز با دوستان خود تجربه کنید و یک بازی جذاب و مهیج را با دیگران انجام دهید. از نظر گرافیکی باید گفت که جزئیات خیلی خوبی در طراحی ها به کار رفته به طوری که شاید بتوان این بازی را بالاتر و قوی تر از بازی های موبایلی معمولی دانست. این در حالیست که حجم نهایی این بازی آنقدرها هم زیاد و سنگین نیست و گرافیک بهینه سازی شده آن باعث شده تا حتی دستگاه هایی که پردازشگرهای نسبتاً ضعیف تری هم دارند بتوانند این بازی را اجرا کنند. بازی استاد پارک کردن ماشین یک عنوان سرگرم کننده و آموزشی و حتی رقابتی برای کسانی است که به بازی های ماشینی و شبیه ساز رانندگی علاقه دارند. آخرین نسخه این بازی همینک به همراه یک نسخه مود شده از سرورهای اندروید آماده دانلود است.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.SpektraGames.ParkingMasterMultiplayerCarGame را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.