Rescue Hero: Pull the Pin 2.6.2 - بازی پازلی-تفننی قهرمان نجات + مود


بازی اندروید, پازل و فکری, 1301 2022-07-28 01:30:15

Rescue Hero: Pull the Pin v2.6.2 + Mod – بازی معمایی و کژوآل “قهرمان نجات” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (طلا بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Rescue Hero: Pull the Pin – قهرمان نجات یک بازی سرگرم کننده و الگوبرداری شده از سری بازی های Rescue Girl و Save The Girl است که به وسیله استودیوی ویتنامی Ohze Games Studio ساخته شده و به شکل رایگان در گوگل پلی به انتشار رسیده است. اندروید به درخواست شما عزیزان و برای اولین بار در ایران اقدام به معرفی و انتشار این بازی در سطح وب می کند. شما می توانید این بازی را به صورت رایگان در دو ورژن معمولی و مود شده از اندروید دریافت کنید. بازی Rescue Hero: Pull the Pin همانطور که گفته شد، با الگوبرداری از بازی معروف Save The Girl و Rescue Girl ساخته شده است. در این بازی که ماهیتی کاملاً معمایی و پازلی دارد، شما در نقش یک قهرمان و یک دلاور هستید که برای نجات یک شاهزاده به منطقه ای خطرناک سفر کرده است. این منطقه در اختیار موجوداتی شیطانی از جمله یک اژدهای افسانه ای و ارتش آن است. این موجودات در این مکان که مثل یک سیاه چاله است، جواهرات پادشاهی را که جواهراتی باستانی هستند نگهداری می کنند و همچنین شاهزاده پادشاه را ربوده اند. حالا قهرمان داستان ما که شما قرار است او را در این سفر مخاطره آمیز همراهی کنید، اینجاست تا جواهرات را پیدا کرده و شاهزاده را نجات دهد. آیا موفق می شوید که همه مراحل پازلی و فکری این بازی را بدون مشکل پشت سر بگذارید؟

 

Rescue Hero: Pull the Pin

 

بازی Rescue Hero: Pull the Pin پایه و اساسی کاملاً پازلی مانند دارد. کار اصلی شما در این بازی کنترل کردن شخصیت اصلی بازی نیست، در صورتی که اولویت اصلی شما حل کردن پازل ها و معماهای بازی است. این معماها در حقیقت شامل دو بخش هستند که با حل شدن آن ها، در وهله اول تهدیدی که علیه شاهزاده یا خود شما وجود دارد از بین می رود و در مرحله بعد، راهی برای رسیدن به جواهرات یا نجات شاهزاده برای قهرمان داستان فراهم می شود. تمام مراحل بازی به همین شکل طراحی شده اند و تمام آن ها فقط با کشیدن پین ها انجام می شوند. درواقع شما با کشیدن پین ها و رهاسازی چیزی که در پشت آن ها قرار داشت، می توانید پازل های بازی را حل کنید. برای مثال ممکن است در یک مرحله، مقداری آب پشت یک پین قرار داشته باشد و در طرف دیگر، در پایین تصویر بین قهرمان و نقطه اصلی بازی، آتش یا مواد مذاب قرار داشته باشد. شما باید با آنالیز درست و انتخاب پین صحیح، آن را به بیرون بکشید تا آب به سمت آتش و مواد مذاب سرازیر شده و آن را خاموش کند تا شما بتوانید راهی برای عبور پیدا کنید. به همین صورت می توانید با همین روش، دشمنان را هم از بین ببرید و در مجموع باید گفت که همه چیز در بازی Rescue Hero: Pull the Pin با کشیدن این میله ها دنبال می شود. دقت کنید که اگر میله ای را اشتباه بکشید ممکن است شاهزاده آسیب دیده و یا خود شما به خاطر این اشتباه به خطر بی افتید. پس بهتر است قبل از انجام هر کاری ابتدا هر مرحله از بازی را آنالیز و بررسی کنید. بازی Rescue Hero: Pull the Pin یک عنوان سرگرم کننده با ده ها مرحله معمایی و فکری است که در قالب یک بازی ساده با طراحی های دو بعدی عرضه شده است. همینک می توانید آخرین نسخه بازی قهرمان نجات را به صورت تست شده از اندروید دریافت کنید.

توجه : در نسخه مود بازی شما باید به فروشگاه مراجعه کرده و روی آیکون تبلیغات کلیک کنید ؛ با این کار از مشاهده تبلیغات منع می شوید و طلای شما نامحدود می شود.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل