دانلود Townest 25.2.0 - بازی تفننی-ماجرایی "ماجراجویی های آلفرد" اندروید


بازی اندروید, پازل و فکری, 909 2021-08-14 02:30:16

Townest v25.2.0 – بازی تفننی “ماجراجویی های آلفرد” برای دستگاه های اندروید
یک بازی بسیار جذاب و ماجرایی با داستان سرگرم کننده و گیم پلی پازلی
تست شده با اجرای آنلاین

Townest – ماجراجویی های آلفرد یک بازی زیبا، سرگرم کننده و بسیار خوش ساخت از استودیوی آمریکایی Betta Games است که پیش بازی های جذاب و دوست داشتنی مشابهی مثل Mergical را نیز توسعه داده بود. اندروید همزمان با انتشار نسخه جدید بازی Townest در گوگل پلی آن را تهیه و بعد از بررسی های لازم جهت دانلود ارائه نموده است تا شما عزیزان بتوانید آن را خیلی راحت و سریع از انتهای همین مطلب دریافت کنید و روی دستگاه خود نصب کنید. بازی Townest اگرچه سبک و سیاق خیلی نوین و متفاوتی ندارد اما باید گفت که این بازی در بهترین حالت ممکن طراحی شده است. همه چیز در این بازی دوست داشتنی و سرگرم کننده هستند و باعث شده اند تا این بازی یک عنوان فانتزی و خوش ساخت برای تمامی سلایق باشد. شخصیت اصلی بازی پسری جوان به نام آلفرد است و شما قرار است داستان جالب و اسرارآمیزی که برای این جوان اتفاق می افتد را دنبال کنید و او را در یک ماجراجویی جذاب همراهی کنید. ماجرا از جایی شروع می شود که آلفرد یک خواب رویایی می بیند که در آن یک پاکت نامه پرنده سعی دارد که به او چیزی نشان دهد. او از خواب بیدار می شود و فکر می کند که تمام چیزی که خواب دیده رویایی غیرواقعی بوده اما چند لحظه بعد متوجه می شود که همان پاکت نامه در دستانش است. چیزهای عجیب و رازهای اسرارآمیزی در این پاکت نامه وجود دارد که سبب می شود تا آلفرد یک ماجراجویی را آغاز کند. در همین حال، رخدادی متفاوت می افتد که باعث می شود تا اتفاقات ناخوشایندی در شهر محل زندگی آلفرد به جریان بی افتد.

 

 Townest: Alfred's Adventure

 

در Townest شما قرار است ماجراجویی آلفرد را آغاز کنید و به او کمک کنید تا در این سفر پرماجرا موفق باشد. اتفاقات عجیبی که از آن سخن گفتیم در رابطه با یک ابر تاریک است که روی تقریباً تمام نقاط این شهر کوچک اما زیبا می ایستد و بعد از چندین روز آن جا را ترک می کند اما بعد از ترک آن ابر تمام ساختمان ها خراب شده و خیلی از مردم ناپدید می شوند. یکی از این افراد ناپدید شده مادربزرگ آلفرد است. مردم معتقدند که ابر تاریک این شهر را نفرین کرده است و تا زمانی که این نفرین از بین نرود شرایط نامساعد باقی خواهد ماند. حالا آلفرد به عنوان قهرمان داستان به همراه شخصیت های دیگر قرار است که ماجرای پشت پرده این اتفاقات را کشف کرده و مادربزرگ خود را پیدا کند. اما مأموریت دوم او، بازسازی شهر و نقاط مختلف آن است. شما باید در بازی Townest در دو بخش اصلی بازی را انجام دهید. بخش اول بخش ماجراجویانه و داستانی است که در آن دیالوگ ها و مکالمات زیادی بین شخصیت های بازی انجام می شود اما بخش دوم، انجام پازل های جورچین مانند از نوع جورچین 3 تایی یا Match 3 Puzzle است. شما با انجام این پازل ها ستاره به دست می آورید و با کمک ستاره ها نیز می توانید مراحل بازی را پشت سر بگذارید و نقاط مختلف شهر را بازسازی کنید. Townest از نظر گرافیک و طراحی ها بسیار عالی و فانتزی ساخته شده است. صحنه های رنگارنگ، افکت های بصری و صوتی جذاب و گرافیک سه بعدی باعث می شود تا این بازی از نظر طراحی ها بسیار عالی باشد. اگر از دوست داران بازی های پازلی و ماجرایی هستید، بدون شک Townest یکی از برترین انتخاب ها برای شما خواهد بود. پس معطل نکنید و همین حالا اقدام به دانلود آخرین نسخه این بازی از اندروید کنید.

 نکات تکمیلی :

  1. بازی Townest برای اجرا نیاز به اینترنت دارد.
  2. در حال حاضر هیچ نسخه مود شده ای برای این بازی در دسترس نیست اما در صورت عرضه شدن مطلب بروزرسانی شده و نسخه مود شده به بخش دانلود باکس اضافه می شود.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.fotoable.townest را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل