Tom and Jerry: Chase 5.4.43 - آپدیت بازی رقابتی تام و جری : تعقیب اندروید


بازی اندروید, کودکانه, 2638 2023-08-14 20:30:33

Tom and Jerry: Chase v5.4.43 – بازی تفننی سرگرم کننده “تام و جری: تعقیب” برای اندروید
یک بازی رقابتی و کارتونی بسیار جذاب از شرکت بازی سازی معتبر NetEase
تست شده با اجرای آنلاین

Tom and Jerry: Chase – تام و جری: تعقیب یک بازی بسیار زیبا و فانتزی در سبک تفننی از استودیوی مطرح NetEase Games سازنده آثاری جنجالی همچون FortCraft ، Disorder ، LifeAfter: Night falls ، Ride Out Heroes ، Super Mecha Champions ، Dawn of Isles ، Cyber Hunter ، Identity V ، Stick Fight: The Game Mobile و یا MARVEL Super War است که به شکل رایگان اما با قابلیت پرداخت درون برنامه ای توسعه یافته و در دسترس بازیکنان اندرویدی سراسر جهان قرار گرفته است. اندروید مثل همیشه و با افتخار اعلام می نماید که یک بار دیگر به عنوان اولین وب سایت ایرانی اقدام به تهیه، بررسی و معرفی یک بازی جذاب و رقابتی دیگر از این استودیو کرده است و شما عزیزان و دوست داران بازی های سرگرم کننده و آنلاین را به دانلود این بازی دعوت می کند.  اگر با بازی های استودیوی نت ایز آشنا باشید می دانید که محوریت کلی و اصلی این بازی ها، رقابت های آنلاین به شکل و شمایل گوناگون است. به همین خاطر باید گفت که این استودیو در حال حاضر جزو قدرتمندترین شرکت های بازی سازی در زمینه ساخت بازی های رقابتی و آنلاین به شمار می رود. بازی هایی که از این سازنده مثال زدیم تقریباً همگی در همین سبک هستند. اما در این مطلب قصد معرفی یک بازی متفاوت تر از این شرکت را داریم. بازی Tom and Jerry: Chase یک اقتباس عالی از کارتون بامزه و محبوب تام و جری است که اولین قسمت آن در فوریه سال 1940 در تلویزیون ها به نمایش درآمد. تام و جری بدون شک جزو محبوب ترین و کلاسیک ترین کارتون های تاریخ معاصر هستند و تا کنون صدها کارتون، انیمه و بازی از آن ها ساخته شده است. اگرچه بازی هایی که با محوریت این کارتون ساخته شدند هیچگاه آنطور که باید خوب ظاهر نشدند، اما NetEase با ساخت یک بازی بسیار زیبا و خوش ساخت با تم تام و جری، در دنیای بازی های این شخصیت ها تحولی بزرگ ایجاد کرده است.

 

Tom and Jerry: Chase

 

در بازی Tom and Jerry: Chase شما به دنیای دوست داشتنی گربه و موش معروف یعنی تام و جری سفر می کنید و می توانید در نقش هر کدام بازی را انجام دهید. سبک و سیاق بازی به طوری طراحی شده که کاملاً آنلاین و رقابتی باشد. هر مرحله از بازی یا به اصطلاح هر دست از بازی شامل یک رقابت از پیش تعیین شده است که در آن یک شکارچی (گربه) و 4 شکار (موش) بازی می کنند. در حین شروع بازی شما می توانید تعیین کنید که در نقش تام یا گربه های دیگر معروف از مجموعه تام و جری باشید یا در نقش جری و دیگر شخصیت های علیه تام باشید. بعد از انتخاب شخصیت مورد نظر و وقتی وارد بازی شدید باید با توجه به انتخابی که داشته اید، کارهای خاصی کنید. اگر تام یا یک گربه دیگر را انتخاب کرده باشید شما علیه 4 بازیکن دیگر خواهید بود. وظیفه شما پیدا کردن و دستگیر کردن آن ها است و بعد از اینکه آن ها را دستگیر کردید باید آرزوی دیرینه تام یعنی بستن و پرتاب کردن جری به یک سیاره دیگر ار عملی کنید! در طرف مقابل اگر جری یا دیگر شخصیت های متضاد با تام را انتخاب کرده باشید باید از دست او فرار کنید و در جاهای مختلف پنهان شوید. اما در کل بازی Tom and Jerry: Chase که فضای نسبتاً بزرگی هم دارد، انواع و اقسام آیتم های مختلف و جانبی دیده می شوند که بعضی از آن ها توسط تام و بعضی دیگر توسط جری قابل استفاده هستند و همچنین آیتم هایی نیز در دسترس هستند که هر دو می توانند از آن استفاده کنند. مهم ترین این آیتم ها تله هایی است که می توانید کار بگذارید تا رقیب یا رقبای خود را به تله بی اندازید. در بازی Tom and Jerry: Chase می توانید اسکین های مختلف و آیتم های متنوع دیگری را از فروشگاه خریداری کرده و روند بازی را حرفه ای تر کنید. از نظر گرافیکی باید گفت که طراحی های بازی تام و جری: تعقیب درست طبق معیارهای کارتون های کلاسیک این مجموعه انجام شده است و به خوبی حس و حال این کارتون را به شما القا می کند. گیم پلی بازی از نمای رو به رو دنبال می شود و شما می توانید کنترل شخصیت های بازی را به عهده بگیرید و به اطراف حرکت کنید، از روی اجسام بپرید و یا با آیتم های بازی تعامل داشته باشید. این بازی زیبا و سرگرم کننده همینک به صورت تست شده و رایگان از اندروید آماده دانلود است. این بازی در مدتی کوتاه نزدیک به 1 میلیون دانلود به نام خود به ثبت رساند و موفق به کسب امتیاز 4.2 از 5.0 نیز شده است.

نکات تکمیلی :

  1. این بازی کاملاً آنلاین است.
  2. برای اجرای بازی Tom and Jerry: Chase به اینترنت های نسبتاً پرسرعت مورد نیاز است.
  3. به جز دیتای اصلی، برخی اطلاعات جانبی نیز از داخل بازی و در اولین اجرا دریافت می شوند.
  4. سرورهای بازی برای کاربران ایرانی در دسترس نیستند و برای اتصال به آن ها ممکن است به تغییر IP نیاز داشته باشید.
  5. این بازی هک یا مود نمی شود. لطفاً از پرسیدن سؤال در این مورد پرهیز کنید.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.netease.tjglobal را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل