Idle Mechanics Manager – Car Factory Tycoon Game 1.34 + Mod


بازی اندروید, شبیه سازی, 797 2021-04-30 06:45:33

Idle Mechanics Manager v1.34 + Mod – بازی کارخانه دار ثروتمند – مکانیک ماشین ها اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (الماس بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Idle Mechanics Manager – Car Factory Tycoon Game – کارخانه دار ثروتمند – مکانیک ماشین ها عنوان یک بازی در ژانر شبیه سازی است که توسط استودیو بازی سازی  CASUAL AZUR GAMES برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی CASUAL AZUR GAMES پیش از این هم بازی های زیادی را در مارکت اندروید منتشر کرده است که همه آنها به نوعی در ژانر تفننی هستند. این استودیو بازی سازی با میلیون ها دانلود توانایی های خودش را ثابت کرده است و نشان داده است که در این ژانر تبحر و تخصص بالایی دارد. Idle Mechanics Manager – Car Factory Tycoon یکی دیگر از بازی های این استودیو بازی سازی در ژانر تفننی است که در سبک کلیکر و آیدل می باشد. بازی های این سبک یکی از ساده ترین بازی های ژانر تفننی هستند که با رواج گوشی های هوشمند لمسی به عرصه ظهور رسیدند. مکانیزم گیم پلی این سبک بازی ها بسیار ساده است و تنها کاری که در آنها باید انجام دهید این است که روی یک قسمتی از صفحه نمایش دستگاه تان ضربه بزنید تا چیزی ایجاد شود و یا مراحل ایجاد آن شروع شود. بعد ها می توانید با برخی ارتقاء ها ارزش ضربه های خود را افزایش دهید و یا کاری کنید که در مدت زمان کمتر دستاورد بیشتری داشته باشید. این توصیف ها ممکن است کمی برای شما مبهم به نظر برسد اما به محض ورود به بازی متوجه خواهید شد ماجرا از چه قرار است و اصلاً با مکانیزم های پیچیده ای سر و کار ندارید. اگر بخواهیم از این هم ساده تر صحبت کنیم باید بگوییم در این بازی تنها کافی است ضربه بزنید، صبر کنید، ارتقاء دهید، و این چرخه را بارها و بارها تکرار کنید. با وجود اینکه به نظر می رسد این بازی ها شانسی برای مطرح شدن در مارکت اندروید نداشته باشند، با این وجود روند توسعه این بازی ها متوقف که نشده هیچ بلکه در این سال ها بیشتر هم شده و به نظر نمی رسد این ترند بخواهد به این زودی ها از کنارمان برود. در عمل، ایده Idle Mechanics Manager – Car Factory Tycoon Game – دقیقاً همان چیزی است که در فرمول بازی های قبلی این سبک وجود داشته اما تم بازی کاملاً جدید و اورجینال است.

 

Idle Mechanics Manager

 

در بازی Idle Mechanics Manager – Car Factory Tycoon Game شما به عنوان یک مکانیک ماشین ها باید سعی کنید گاراژ خود را توسعه دهید و با گسترش امپراطوری خودتان به ثروتمند ترین مکانیک ماشین ها تبدیل شوید. برای اینکار باید در ابتدا از کار های کوچک شروع کنید و رفته رفته به کار های بزرگ بپردازید. در این بازی با شاخه های زیادی برای ارتقاء مواجه می شوید که وقت زیادی را از شما می گیرند اما بدون شک این شاخه ها ارزش وقت گذاشتن را دارند و در ادامه که در بازی پیش روی می کنید متوجه تأثیر آنها خواهید شد. شما باید کارکنان جدید استخدام کنید، ماشین های جدید را به فروش برسانید، دنبال سرمایه های بیشتر باشید، و بسیاری از کار های دیگر را انجام دهید که در طول بازی بیشتر با آنها آشنا خواهید شد. تمام این کار ها را می توانید به راحتی و با لم دادن روی مبل و کاناپه خانه تان و در مترو و هر جایی که زمان اندکی برای گذراندن و سرگرم شدن دارید انجام دهید. اما علاوه بر این، زمانی هم که از بازی خارج می شوید باز هم بازی متوقف نمی شود و همه فعالیت ها انجام می شوند. این یکی از ویژگی های بارز این سبک بازی هاست و به شما اجازه می دهد حتی در حالت انفعال هم از بازی کردن خودتان لذت ببرید. به این ترتیب می توانید بدون اینکه دست به سیاه و سفید بزنید هم در بازی پیشرفت کنید که یک معامله برنده – برنده است. روی هم رفته باید گفت از لحاظ گیم پلی، آیتم های مختلف، جوایز، دستاورد ها، و ارتقاء ها باعث می شوند روند بازی همیشه تازگی داشته باشد و از حالت یکنواختی خارج شود. از لحاظ ظاهری، گرافیک جذاب و خیره کننده بازی شما را از ابتدا تا انتها (بهتر است بگوییم تا ابد!) پای بازی نگه می دارد و طراحی هنری حرفه ای بخش های مختلف جهان بازی و کاراکتر ها و انیمیشن ها و افکت ها جلوه های بصری کم نظیری به بازی می بخشند. از لحاظ شنیداری، بخش صداگذاری بازی چیز خاصی نیست که بخواهیم راجع به آن صحبت کنیم اما در عین حال باید بگوییم متناسب با حال و هوا و اتمسفر بازی است که قابل ستایش است. Idle Mechanics Manager – Car Factory Tycoon Game توانسته با بیش از 1.000.000 دانلود امتیاز 4.2 از 5.0 را در مارکت اندروید به خود اختصاص دهد و تجربه این بازی فریمیوم بدون شک یکی از بهترین تجربه های شما از بازی های سبک کلیکر و آیدل خواهد بود. تیم اندروید قصد دارد این بازی محبوب را در دو نسخه اصلی و مود شده در اختیار شما عزیزان قرار دهد. همین حالا می توانید از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داه ایم این بازی را که قبلاً توسط تیم ما تست شده به صورت کاملاً رایگان دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

توجه : در نسخه مود بازی پس از انجام مراحل آموزشی ؛ روی بخش تبلیغات کلیک کنید تا 100 میلیون الماس اضافه شود ؛ برگردید و با مراجعه به تنظیمات بازی و گزینه های تماس با ما و حریم خصوصی کلیک کنید تا هر کلیک میلیون ها الماس به الماس شما اضافه کند!

تغییرات نسخه v1.34 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل