دانلود Tank Z 58 - بازی اکشن "تانک در مقابل زامبی ها" اندروید + دیتا


بازی اندروید, اکشن, 904 2021-04-30 23:45:27

Tank Z v58 – بازی اکشن و آرکید “تانک در مقابل زامبی ها” برای اندروید
یک بازی اکشن و رقابقی فوق العاده تقدیم شما عزیزان
تست شده با اجرای آنلاین

Tank Z – تانک در مقابل زامبی ها یک بازی مهیج، سرگرم کننده و ساده است که در عین حال یک بازی چالش برانگیز و بسیار هیجان انگیز به شمار می رود. این بازی به شکل رایگان توسعه پیدا کرده و توسط استودیوی کره ای STORYZINE STUDIO در گوگل پلی به انتشار دست پیدا کرده و در دسترس کاربران اندرویدی سراسر جهان قرار گرفته است. اندروید بازی دیگر و برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی اقدام به تهیه و بررسی این بازی در سطح وب کرده است و آن را جهت دانلود به صورت رایگان برای شما عزیزان تدارک دیده است. بازی Tank Z از نظر محتوایی و داستانی هیچ چیز خاصی ندارد و یک کلیشه به تمام عیار مثل صدها و هزاران بازی مشابه دیگر است. طبق داستان بازی، زامبی ها دنیا را تسخیر کرده و در حال نابود کردن بشریت هستند. همانطور که حدس زدنش کار سختی نیست، یک گروه برای مقابله با این تهدید جهانی دست به کار شده و تصمیم می گیرند تا با روشی خاص جلوی ارتش زامبی ها بایستند! آن ها برای این کار تصمیم می گیرند که سوار بر یک تانک شده به صورت گروهی به قلب دشمن حمله ور شوند. شما در نقش رهبر این گروه می بایست آن ها را راهنمایی کرده تا شرایطی سخت و طاقت فرسا، در مقابل سیل عظیمی از زامبی ها مقاومت کنند. کار شما چیز ساده ای نیست اما اگر به درستی و در زمان صحیح عکس العمل درست را نشان دهید می توانید با موفقیت مراحل بازی ار پشت سر بگذارید.

 

Tank Z

 

در بازی Tank Z که در واقع یک عنوان آرکید و اکشن است، شما کنترل یک تانک را بر عهده دارید. به جز این تانک، شما می توانید از نیروهای جانبی دیگر یعنی از شخصیت ها و قهرمانان دیگر هم در کنار تانک استفاده کنید تا گروه شما کامل شود. هدف اصلی باید این باشد که گروه شما به صورت یک حلقه 360 درجه بتوانند تمام جهات را پوشش دهند. بعد از اینکه تیم شما آماده نبرد شد، وقت آن می رسد که به قلب دشمن هجوم ببرید. درحقیقت وظیفه اصلی شما حرکت کردن و تکان دادن به موقع این گروه و تانکی است که در بین آن ها وجود دارد. اگر یک جا بایستید، طعمه زامبی ها خواهید شد. بنابراین باید همیشه سعی کنید از فاصله بین زامبی ها استفاده کنید و در بین آن ها حرکت کنید و به آن ها اجازه ندهید که به شما نزدیک شوند. مابقی کار را نیروهای شما انجام می دهند و آن ها به صورت خودکار به نزدیک ترین زامبی ها شلیک خواهند کرد. در بازی Tank Z می توانید شخصیت های گوناگونی را به خدمت گرفته و همچنین انواع تانک های قدرتمند و مجهز تر را خریداری کنید. در طرف مقابل نیز دشمنان شما با پیشروی های شما قوی تر می شوند. شما در پایان مراحل می بایست با رئیس های بزرگی که خیلی سرسخت و خطرناک تر هستند رو به رو شوید و سعی کنید آن ها را قبل از اینکه شما را نابود کنند از بین ببرید. بازی Tank Z یک بازی آرکید ساده اما با طراحی ها و مدل سازی های سه بعدی و کارتونی است که می تواند برای هر بازیکنی جذابیت خاص خود را داشته باشد. این بازی همینک به صورت تست شده از سرورهای اندروید آماده دانلود است. برای آشنایی بیشتر با سبک و سیاق بازی می توانید ویدئوی تریلر آن را مشاهده کنید و یا تصاویر اسکرین شات بازی را ببینید.

توجه : بازی اینترنتی و آنلاین است + هک نمی شود و مود ندارد.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.story.tankz را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.