Totally Reliable Delivery Service 1.397 - سرویس تحویل قابل اعتماد + مود


بازی اندروید, شبیه سازی, 4099 2022-01-16 02:32:13

Totally Reliable Delivery Service v1.397 + Mod – بازی سرگرم کننده “سرویس تحویل قابل اعتماد” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (آنلاک شده) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Totally Reliable Delivery Service – سرویس تحویل کالای کاملاً قابل اعتماد عنوان یک بازی جالب، سرگرم کننده و طنزآمیز در سبک شبیه سازی از استودیوی آمریکایی tinyBuild است که پیش تر با ساخت بازی هایی مثل Punch Club – Fighting Tycoon ، Graveyard Keeper ، Hello Neighbor و یا Party Hard Go محبوبیت زیادی پیدا کرده بود. بازی Totally Reliable Delivery Service با طراحی های به اصطلاح Ragdoll ساخته شده است و شخصیت های آن مثل عروسک های متحرک هستند که آنطور که باید کنترل حرکات خود را در اختیار ندارند. طراحی ها و گرافیک این بازی شباهت بسیار زیادی به بازی محبوب Human: Fall Flat دارد و باید گفت که بازی Totally Reliable Delivery Service از روی بازی Human: Fall Flat الگوبرداری شده است و گیم پلی آن تا حد زیادی سعی شده که شبیه به این بازی طراحی شود. در بازی Totally Reliable Delivery Service اما داستان جالب و محتوای خیلی بامزه ای به کار رفته است. در این بازی همانطور که از نامش پیداست، همه چیز به خدمات تحویل کالا مربوط است. شما در نقش یک مأمور پست در کنار چندین شخص مشابه هستید که آن ها نیز همین کار را انجام می دهند. در واقع می توان اینطور گفت که ساکنین شهری که شما در آن حضور دارید، همگی در زمینه دریافت و ارسال کالا فعالیت می کنند. همین مسئله باعث شده تا شما رقبای زیادی در این شغل داشته باشید و این قضیه سبب شده که دریافت یک کالا و ارسال آن چالش های خاصی داشته باشد و یک کار رقابتی باشد.

 

Totally Reliable Delivery Service

 

در Totally Reliable Delivery Service با شروع بازی شما همزمان با دیگر بازیکنان (که در حالت آفلاین هوش مصنوعی هستند) می بایست بر سر دریافت سریع تر کالاها و ارسال آن ها به نقطه مورد نظر رقابت کنید. هر مأمور پستی که موفق شود زودتر از دیگران کالاهای بیشتری را به نقاط مشخص شده برساند امتیاز آن بخش را به خود اختصاص داده است. اما بخش اصلی و جذاب بازی Totally Reliable Delivery Service بخش آنلاین آن است که در آن شما در کنار بازیکنان واقعی بازی می کنید و همگی در یک نقشه برای یک چیز رقابت می کنید. شما می توانید شخصیت مورد نظر خود را مطابق با سلیقه خود شخصی سازی کنید و وارد بازی شوید. نقطه ای از نقشه دستگاه دریافت سفارشات قرار گرفته است. وقتی در کنار آن دستگاه قرار بگیرید و دکمه مورد نظر را بزنید، پکیج ارسالی آماده شده از آن به شما داده می شود. سپس باید با سرعت زیاد سعی کنید قبل از اینکه رقبای دیگر آن پکیج را از شما بربایند، آن را به نقطه مشخص شده برسانید و امتیاز را به دست بیاورید. برای رفتن به نقاط دیگر شهر می توانید به صورت پیاده بدوید و یا از وسایل نقلیه جالب مثل ماشین، قایق یا حتی هواپیما استفاده کنید. گرافیک بازی فانتزی و طراحی های آن کاملاً سه بعدی است. شما می توانید به صورت سوم شخص کنترل شخصیت خود را به عهده بگیرید و به صورت 360 درجه اطراف را ببینید و با کمک دکمه های مجازی اقدام به حرکت یا تعامل با آیتم ها کنید. بازی Totally Reliable Delivery Service از جمله بازی های تفننی و سرگرم کننده است که چه به صورت تفننی و یا به صورت رقابتی می تواند آن را تجربه کرد و حسابی لذت برد. این بازی همینک به صورت تست شده در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است و شما می توانید آخرین نسخه آن را از اندروید دانلود کنید. قبل از دانلود توصیه می کنیم ویدئوی تریلر این بازی را ببینید.

نکات تکمیلی:

  1. بخش تک نفره (Solo) این بازی به صورت آفلاین قابل اجراست اما بخش Multiplayer برای اجرا به اینترنت نیاز دارد.
  2. در نسخه مود شده بخش هایی از بازی از جمله همه اسکین ها آنلاک شده اند اما توجه داشته باشید که این نسخه، ویژگی های بخش Full بازی را شامل نمی شود.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.werefivegames.trds را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل